quote:
Klopt als een bus, van jou weet ik dat verder niet maar anders houden mensen zich niet bezig met iets waar ze niks van merken.
quote:
Verder zou ik het geen non-discussies noemen. Veel mensen maken zich terecht en oprecht zorgen over de implicaties van de genderideologie voor zaken als vrouwensport en voor vrouwenruimtes zoals vrouwentoiletten, vrouwenkleedkamers, vrouwengevangenissen,
Allemaal opgeklopte mediahypes. Het gaat om vrijwel niemand, deze discussie speelt alleen online. Op een toilet weet je niet welk geslacht iemand heeft.
quote:
Maar het is natuurlijk niet uitgesloten dat er een keer een geval komt van een man die zich als vrouw identificeert en vervolgens wil toetreden tot een vrouwenklooster. Dan wordt het uiteraard wel een non-discussie.
Natuurlijk is het een non-discussie, je komt letterlijk met een voorbeeld over een individueel geval waar totaal niets aan de hand is. Dat klooster kan prima beslissen of ze het toelaten, daarbij waarom zou het een probleem zijn. Kan een trans iemand niet van god houden? Denk je dat een trans iemand automatisch gevaarlijk is? Je laat totaal niet zien waarom of wat de discussie hier dan zou zijn. Bedoel je of het klooster verplicht die persoon moet binnen laten of niet?
quote:
In plaats van op je hoge paard te zitten, critici van de genderideologie uitmaken voor transfoob en hun argumenten afdoen als leugens, zou links er beter aan doen, als rechts kennelijk op dit punt het debat wint en ook mensen die zich als links omschrijven aan hun kant weet te krijgen, zich af te vragen of ze niet op de verkeerde manier bezig zijn.
Als jij denkt een debat te winnen door gewoon heel hard een bingolijstje aan makkelijk te weerleggen argumenten te dumpen moet jij weten. Het is geen issue, als rechts stemmen weet te winnen door net als bij migratie erover te blijven zeuren tot mensen het wel een issue vinden nou dan feliciteer ik ze daarmee. Weer een probleem gecreerd. Dat is inderdaad de armoe van rechtse politiek, op economisch gebied is hun verhaal impopulair en onsuccesvol. Dus dan maar vol op de cultuuroorlog in zetten alsof we daar iets beter van worden. Enkel intoleranter naar elkaar blijkbaar. Spijkers op laag water zoeken om maar mensen weg te kunnen zetten.
Ik zie ongeveer 0 trans mensen in het dagelijks leven maar ik zie wel constante online discussie erover. Alsof de halve bevolking trans is het gaat om 0,6% van de bevolking. De meeste mensen kennen niemand die trans is.