abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216639010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gescheiden? Dat kom ik niet tegen, heb je een bron?
https://www.telegraaf.nl/(...)g-niet-in-vervulling

quote:
Ze hebben samen wel wat stormen doorstaan, met name toen een vrouw uit de Zaanstreek beweerde een kind – zoon Bowie – van hem te hebben. Met dna-testen en rechtszaken haalde Ron alles uit de kast om dat verhaal uit de wereld te helpen. Eind van het liedje was wel dat Yvonne en hij ieder een eigen huis betrokken en hun huwelijk als lat-relatie voortzetten.
Gescheiden van tafel en bed vermoed ik. Kan een prima werkende oplossing zijn als beide partijen hiermee vrede hebben.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 11 februari 2025 @ 20:40:25 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216639046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gescheiden? Dat kom ik niet tegen, heb je een bron?
Boulevard zonet. Ze zeiden tussen neus en lippen door dat gisteren duidelijk werd dat ze al een tijd gescheiden waren. Wel nog goed met elkaar, begreep ik.

Ah, zie boven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:13:50 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216641156
Oh, getrouwd LATten... dat snap ik dan weer wel, ik zie dat niet als gescheiden overigens.

Maar goed, dat LATten kan ook een scheiding zijn geworden natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:51:05 #254
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_216641947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:38 schreef rutger05 het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)g-niet-in-vervulling
[..]
Gescheiden van tafel en bed vermoed ik. Kan een prima werkende oplossing zijn als beide partijen hiermee vrede hebben.
Gescheiden van glazen tafel?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:17:49 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216642404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:13 schreef Leandra het volgende:
Oh, getrouwd LATten... dat snap ik dan weer wel, ik zie dat niet als gescheiden overigens.

Maar goed, dat LATten kan ook een scheiding zijn geworden natuurlijk.
Ik begreep dat ze nog goed met elkaar omgingen en ook nog wel eens samen met het hele gezin iets deden. Dat lijkt me niet LAT’ten als liefdespartners eigenlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_216821734
Ron heeft ook wel eens het TV-programma "Koffietijd!" (van Hans en Mireille) gepresenteerd. Zowel Hans en Mireille zijn inmiddels ouder dan dat Ron geworden is.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')