Dat is toch een ander tijdperk. Onschuldiger en trager.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Vroeger zaten we een halve avond naar Ron Brandsteder te kijken![]()
Maar als ik nu zo’n programma op Youtube terugkijk gaat het me snel vervelen.
Toen er nog tieten op tv kwamen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is toch een ander tijdperk. Onschuldiger en trager.
En toentertijd zat je waarschijnlijk ook op de bank echt een avondje tv te kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
En veel leuker. Ik heb echt met de jeugd van tegenwoordig te doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/an(...)k-geworden~aeb4a7b7/quote:De laatste keer dat André van Duin en Ron Brandsteder elkaar zagen? Drie maanden geleden in Amsterdam, bij een lunch in Brasserie Keyzer om de hoek bij het Concertgebouw. ,,Garnalenkroketjes hè, daar was Ron dol op”, vertelt Van Duin, nadat hij maandagochtend heeft gehoord van het overlijden van Brandsteder, op 74-jarige leeftijd. ,,We wisten allemaal dat Ron iets onder de leden had, al deed hij daar zelf altijd een beetje vaag over.”
...
Twee weken geleden belde Brandsteder zijn voormalige collega (onder meer Wie ben ik? en de André van Duin Revue) op om afscheid te nemen. ,,Ik zat in Alicante aan het ontbijt. Ik wist natuurlijk dat hij ziek was, toch verraste zijn telefoontje me. Hij vertelde me hoe leuk hij het had gevonden om mee te doen in de revue, dat noemde hij een hoogtepunt in zijn loopbaan. De pijn was ondraaglijk geworden, hij ging daar gebukt onder en zei dat hij blij was als het voorbij zou zijn.”
heb het weggehaaldquote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef Metalfrost het volgende:
![]()
Requiescat in Pace
Ronald Brandsteder
Maakte altijd de mooiste tv in mijn jeugdjaren vond ik.
[..]
Wat is dit voor smakeloze teringzooi Paul
Gisteren nog, bij Tussen Kunst & Kitschquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen er nog tieten op tv kwamen.
Rolf Wouters vind ik pas echt een jaren 90-stereotype, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ron is de belichaming van de zorgeloze jaren 90. Hij is nu bij God. @:KingRoland
RONS HONEYMOON QUIZquote:Op maandag 10 februari 2025 14:29 schreef Eightyone het volgende:
Verantwoordelijk voor zo'n beetje de eerste (niet-kinder-)tv die ik in m'n leven bewust gezien heb.
Mensen die op een steile helling zowat vermorzeld werden door grote ballen (Way Of Life Show). De Honeymoonquiz, toen nog bij de Tros en in dat blauwe decor.
Begin jaren 00 is 'ie ook nog verwerkt in een carnavalsnummer van De Witte Raven, 'Wie bent u', maar die kan ik even niet vinden. Was een geintje van Jeroen Kijkindevegte.
Jij denkt aan zijn voorliefde voor beren?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden waar hij aan is overleden. RIP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |