Toen we de EU gekte in gingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaren 90 waren wel top, waar is het toch misgegaan.
Mijn vader deed dat altijd na als Ron op de buis was. Ik denk dat heel de flat dat hoordequote:Op maandag 10 februari 2025 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 februari 2025 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Ben destijds als kind bij de opnames geweest van Way of Life in de Efteling, geschrokken toen ik hoorde van zijn overlijden, weer een stukje van mn jeugd wegquote:Op maandag 10 februari 2025 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Beste programma vond ik misschien wel Moordspel en The Way of Life, soort Takeshi's Castle avant la lettre
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Starhopper het volgende:
Deze aflevering is legendarisch![]()
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:Op maandag 10 februari 2025 11:59 schreef Enchanter het volgende:
Beetje jong , RIP
ben ik de enige die het een verschrikkelijke vent vond ?
2001quote:Op maandag 10 februari 2025 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hield hij de laatste jaren wel van een (flinke) borrel. Ik luisterde wel eens naar Nachtzusters als ik de slaap weer eens niet kon vatten en soms viel hij in voor Astrid. Laat ik het zo zeggen, hij presenteerde niet alsof hij aan een glaasje water zat. Kreeg daar ook wel eens opmerkingen over in de uitzending.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:27 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Vertel..
Hij heeft eens gezopen en achter het stuur gekropen, èn hij is getrouwd geweest met Patty Brard, dat ook....
Eigenlijk heel simpel als je alles op een hoop gooit:quote:Op maandag 10 februari 2025 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iig 1 van de weinige.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:59 schreef Enchanter het volgende:
ben ik de enige die het een verschrikkelijke vent vond ?
Nee. Vroeger zaten we een halve avond naar Ron Brandsteder te kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |