Oeiquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
Zit je in het uitvak of thuisvak?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Tjacka het volgende:
STRAKS IN HET AUTOOTJE NAAR BELGENLAND!
UEFAGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik ook maar 1 pot heb gezien. Maar volgens mij doet Union het de laatste jaren in Europa prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een wedstrijd in de lijn van Riga en Sittard.
Volgens de bookies is Union morgen favoriet voor de winst, 2.43 vs 3.05.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar 1 pot heb gezien. Maar volgens mij doet Union het de laatste jaren in Europa prima.
Formeel protest aantekenen. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Veld is alsnog goedgekeurd door de UEFA![]()
[..]
Jij weet hoe het veld er bi[j ligt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Formeel protest aantekenen. Dit kan echt niet.
uitvakquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak of thuisvak?
En zijn er nog kaarten?
Hoe hebben de bookies de waterpolokwaliteiten van alle spelers achterhaaldquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens de bookies is Union morgen favoriet voor de winst, 2.43 vs 3.05.
Ajax is wel favoriet om door te gaan.
Halen ook veruit hun meeste punten thuis, met een stugge 1-0. Wordt dus vast weer een vreselijke wedstrijd en al helemaal op deze modderpoel.
0-0 uitzingen, geen blessures oplopen en thuis afmaken.
Wat mij betreft geven ze Brobbey morgen rust in dat zwembad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een wedstrijd in de lijn van Riga en Sittard.
Ze zagen in ieder geval dat Traoré geen diploma heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe hebben de bookies de waterpolokwaliteiten van alle spelers achterhaald
Als je die titel snel leest denk je al gauw aan alweer een seksueel grensoverschrijdend schandaal.quote:
Maurice Steijn of Sjonnie Heitinga aanstellen voor een wedstrijdje ipv de filosoofquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik denk dat dit de perfecte pot wordt om met Rasmussen en Edvardsen te starten. Twee bonkige vleugelflitsers die prima tot hun recht komen op een knollenveld.
#NoesteArbeid
#BlindPaard
#HardeWerkers
schade beperkt houden en thuis afmakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of zo’n veld echt nadelig is voor ons. We moeten het ook niet hebben van flitsend combinatiespel en meer vechtvoetbal
Speelstijl van de tegenstander is belangrijker en dat zit ook niet mee. Dit wordt een soort betere versie van RFS op een nog kutter veld dan in Sittard. Dit gaat niet fraai worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of zo’n veld echt nadelig is voor ons. We moeten het ook niet hebben van flitsend combinatiespel en meer vechtvoetbal
Een 0-0 is ook prima. Dat is wat makkelijker spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |