Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Een scheidsrechter gaat dit toch ook nooit goedkeuren zo?
Ja oke, maar Union krijgt (vooralsnog) dus geen andere locatie gevonden, dus wat is dan het alternatief?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
Geen idee. In elk geval wordt er niet in dat zwembad gevoetbald.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja oke, maar Union krijgt (vooralsnog) dus geen andere locatie gevonden, dus wat is dan het alternatief?
Nee, ze moesten op zoek naar een alternatieve locatie maar ze hebben tot vandaag om te bepalen of het veld geschikt isquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
https://eredivisie.nl/nie(...)recht-ajax-20-april/quote:Het competitiebestuur betaald voetbal heeft in overleg met de gemeente Utrecht het eredivisieduel FC Utrecht – Ajax vastgesteld op zondag 20 april. Op Eerste Paasdag wordt om 12.15 uur afgetrapt in Stadion Galgenwaard.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Nederlandse Pirlo nog.
Dit is niet juist. Hoewel ik het me niet kan voorstellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
UEFA keuring is een half uur geleden begonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet juist. Hoewel ik het me niet kan voorstellen.
[ x ]
quote:De Europa League-wedstrijd tussen Union en Ajax kan dan toch plaatsvinden in het Koning Boudewijnstadion. Dat heeft de UEFA zojuist, na een nieuwe inspectie van het veld, beslist. Een grote opluchting, want een alternatief had Union niet.
In the mudquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
Klaasgod had een vele mooiere TT bedacht hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef Mestreech1990 het volgende:
De titel van dit topic zegt genoeg over het feit dat Ajax weer meedoet. Een zure Feyenoord supporter die de KNVB de schuld geeft.
Dit is uiteindelijk waar er gevoetbald gaat worden, of niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval wordt er niet in dat zwembad gevoetbald.
Met name Weghorst ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef Origami94 het volgende:
Ik zou alle ballen gewoon diep geven op Weghorst of Brobbey, dan scoren ze wel
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |