Misschien kunnen we de placenta doctor van Pantelic opvissen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Teentje intapen en pijnstillers erin. Kan prima toch? Toch?
Stukje Sjon Rolink.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Teentje intapen en pijnstillers erin. Kan prima toch? Toch?
En denk dat z’n contractsituatie toch ook wel meespeeltquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Komt wel. Is nog wel heel erg jeugdig. Vaak trucjes, niet altijd even effectief en dus vaak balverlies. Daar zal Farioli niet heel blij van worden.
Waarschijnlijk ligt er gewoon een goed contract dat met zijn carrire meegroeit. Nu iets minder breek je door krijg je meer. De deur naar het eerste elftal ligt wagenwijd open. Sportief is het echt een no-brainer om in Nederland te blijven. Mag je bij pakweg City obligaat de een paar toegezegde trainingen meedoen met het eerste en daarna wegrotten als het zoveelste toptalent in de onder 23.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En denk dat z’n contractsituatie toch ook wel meespeelt
Snap ik niet goed. Heb hem nog weinig goed zien spelen.quote:
Volgens de heren experts was het probleem het wisselbeleid, nu dat is opgelost kan het inderdaad niet anders dan dat die nu iedere wedstrijd scoort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:25 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er gewoon nog 14 in de tweede seizoenshelft komt goed.
en het publiek ook niet, doe dat 2x in de Arena bij een 0-0 stand en je staat meteen 2-0 achter bij het publiek.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Komt wel. Is nog wel heel erg jeugdig. Vaak trucjes, niet altijd even effectief en dus vaak balverlies. Daar zal Farioli niet heel blij van worden.
Lijkt mij ook. Die drukt 'm er in als een Brabander tijdens carnaval.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de heren experts was het probleem het wisselbeleid, nu dat is opgelost kan het inderdaad niet anders dan dat die nu iedere wedstrijd scoort.
En doe dat met succes en je bent een godenzoon. Wat is dit nu voor nietszeggende opmerkingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en het publiek ook niet, doe dat 2x in de Arena bij een 0-0 stand en je staat meteen 2-0 achter bij het publiek.
komt door BOSZ EN FARIOLIquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Ik zei na de aankopen van Weghorst en in mindere mate Klaasen dat ajax zou meedoen om de titel, volgens @:tarado was dat nog te vroeg.
Helaas had ik weer gelijk
Geen zorgen. Het is algemeen bekend dat die schelp permanent zit vastgelijmd op je kruin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Ik zei na de aankopen van Weghorst en in mindere mate Klaasen dat ajax zou meedoen om de titel, volgens @:tarado was dat nog te vroeg.
Beter dan een keppeltjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen zorgen. Het is algemeen bekend dat die schelp permanent zit vastgelijmd op je kruin.
Dat heeft natuurlijk echt niks, maar dan ook echt helemaal niks, te maken met Klaassen, Weghorst of welke andere Ajacied dan ook. Als PSV gewoon niet zo mokerslecht zou spelen op het moment dan zou je gewoon 12 punten los staan en kon Ajax op de achtergrond puntjes sprokkelen tot ze een ons zouden wegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |