TUTUTUDUUU MAX VERSTAPPENquote:Op maandag 10 februari 2025 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Olav. De held van pauper Nederland.
Jij bent dan ook een enorme nulquote:Op maandag 10 februari 2025 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nul kijkers klopt niet, ik kijk wel!
Bedankt BoWa!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een enorme nul
Dat is al lang geleden... Maar wel een kutstreek natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Olav Mol de allerergste sportverslaggever die ik ken. Ik ben blij dat ik ben opgegroeid in de tijd dat Verstappen nog vooral achterhoedegevechten buiten beeld (en dan laat ik die binnen zijn gezin/familie buiten beschouwing) uitvocht.
Het eerste dat me altijd te binnenschiet bij Olav Mol is dat hij ooit heel trots in een RTL-autoprogramma verkondigde dat hij met zijn Jaguar S-Type door plassen reed bij bushaltes om de wachtende mensen even een douche te geven.Wat dat betreft past hij prima bij zijn doelgroep, samen met die omhooggevallen tandarts.
Haha, weet jij nog welk programma dat was?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden... Maar wel een kutstreek natuurlijk.
Werkelijk geen idee. Ik was het eigenlijk al lang weer vergeten. Het is dat jij het nu weer vertelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha, weet jij nog welk programma dat was?
Hahaha, dit verbaast me echt helemaal niet. Het is echt onbegrijpelijk dat hij voor tamelijk veel mensen een held is. Hij heeft zo vaak laten zien dat hij andersom zijn achterban totaal minacht. Of het nu met dit soort acties is of de wijze waarop hij doodnormale vragen van kijkers of luisteraars doorgaans ‘beantwoordt’.. Tel daarbij op de talloze fouten in zijn commentaar en ik vind het een onderzoek waard hoe het komt dat er mensen bestaan die deze gek adoreren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Olav Mol de allerergste sportverslaggever die ik ken. Ik ben blij dat ik ben opgegroeid in de tijd dat Verstappen nog vooral achterhoedegevechten buiten beeld (en dan laat ik die binnen zijn gezin/familie buiten beschouwing) uitvocht.
Het eerste dat me altijd te binnenschiet bij Olav Mol is dat hij ooit heel trots in een RTL-autoprogramma verkondigde dat hij met zijn Jaguar S-Type door plassen reed bij bushaltes om de wachtende mensen even een douche te geven.Wat dat betreft past hij prima bij zijn doelgroep, samen met die omhooggevallen tandarts.
Wat een teringlulquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Gaan zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:00 schreef DjVero het volgende:
Mensen die naar gelul over sport gaan zitten kijken, snap ik sowieso niet. Er is niks suffers dan dat.
Zullen we hem door een bushokje tiefen ?quote:
liefst vandaag nog!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zullen we hem door een bushokje tiefen ?
Klopt maar ten dele. Maar dit zijn absurd lage cijfers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Maar scoren andere programma bij Ziggo zoveel beter qua kijkcijfers? Heb het idee dat buiten de grote sporten/wedstrijden niet heel veel mensen kijken.
Terwijl een programma als Rondo waarschijnlijk beter scoort dan Studio Voetbel als het bij de NPO uitgezonden zou worden, dus het zegt ook niet alles over de kwaliteit
Rondo heeft echt een goede presentator/interviewer terwijl veel mensen Olav een eikel vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Maar scoren andere programma bij Ziggo zoveel beter qua kijkcijfers? Heb het idee dat buiten de grote sporten/wedstrijden niet heel veel mensen kijken.
Terwijl een programma als Rondo waarschijnlijk beter scoort dan Studio Voetbel als het bij de NPO uitgezonden zou worden, dus het zegt ook niet alles over de kwaliteit
Het is altijd nog vele malen beter dan die kneuzenkermis bij viaplay.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hahaha, dit verbaast me echt helemaal niet. Het is echt onbegrijpelijk dat hij voor tamelijk veel mensen een held is. Hij heeft zo vaak laten zien dat hij andersom zijn achterban totaal minacht. Of het nu met dit soort acties is of de wijze waarop hij doodnormale vragen van kijkers of luisteraars doorgaans ‘beantwoordt’.. Tel daarbij op de talloze fouten in zijn commentaar en ik vind het een onderzoek waard hoe het komt dat er mensen bestaan die deze gek adoreren.
Slechter dan Olav Mol bij Race Cafe is gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Het is altijd nog vele malen beter dan die kneuzenkermis bij viaplay.
Ik wil hier toch nog even op reageren. Held is overdreven, maar ik mocht hem altijd graag horen. Zeker in de begintijd, toen er nog geld was voor een pitreporter en Olav zelf ook op het circuit was. Zijn enthousiasme was aanstekelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hahaha, dit verbaast me echt helemaal niet. Het is echt onbegrijpelijk dat hij voor tamelijk veel mensen een held is. Hij heeft zo vaak laten zien dat hij andersom zijn achterban totaal minacht. Of het nu met dit soort acties is of de wijze waarop hij doodnormale vragen van kijkers of luisteraars doorgaans ‘beantwoordt’.. Tel daarbij op de talloze fouten in zijn commentaar en ik vind het een onderzoek waard hoe het komt dat er mensen bestaan die deze gek adoreren.
Eens!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik vond het een goed programma met goede vragen van Olav Mol. Nee, echt. De aflevering met Gijs van Lennep was echt interessant bijv.
Kijk, dat zijn in ieder geval al 2 kijkersquote:
Ik kijk nu naar de uitzending met Gijs van Lennep, net die van Jan Lammers. Gewoon een leuk programma. Net zoals "Tussen de Palen" met voetballers. Goed te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik vond het een goed programma met goede vragen van Olav Mol. Nee, echt. De aflevering met Gijs van Lennep was echt interessant bijv.
Dat deel ik ook inderdaad. Het feit dat het een lul is maakt dit geen slecht programma.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tong80 is om, dus de stormloop gaat nu beginnen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de uitzending met Gijs van Lennep, net die van Jan Lammers. Gewoon een leuk programma. Net zoals "Tussen de Palen" met voetballers. Goed te doen.
Waarom is hij een lul? Hij heeft zelfvertrouwen, maar dat is terecht en dan ben je nog geen lul, toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat deel ik ook inderdaad. Het feit dat het een lul is maakt dit geen slecht programma.
Zie bovenstaande posts. Maar voor mij voornamelijk zijn stuitende arrogantie en zijn buitengewoon vervelende houding richting vragenstellers in zijn podcast of tijdens het race café. Daarin komt zijn ware aard echt goed naar voren. Luisteraars of kijkers worden belachelijk gemaakt terwijl het nergens op slaat. Dan ben je voor mij gewoon een lul.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom is hij een lul? Hij heeft zelfvertrouwen, maar dat is terecht en dan ben je nog geen lul, toch?
Moet je wel eerst naar Spanje. Die lul woont in Alacanta oid. Maar ja, geinige commentator, als mens idd een ongelovelijke lul. Ooit mogen ontmoeten, wat een arrogante zak is dat. Grappig is dat Max, toch een beetje zijn held dan weer totaal niet zo is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zullen we hem door een bushokje tiefen ?
Daarom maakt hij ook programma's rond iemand anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Olav Mol is natuurlijk bijzonder oninteressant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |