TUTUTUDUUU MAX VERSTAPPENquote:Op maandag 10 februari 2025 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Olav. De held van pauper Nederland.
Jij bent dan ook een enorme nulquote:Op maandag 10 februari 2025 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nul kijkers klopt niet, ik kijk wel!
Bedankt BoWa!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een enorme nul
Dat is al lang geleden... Maar wel een kutstreek natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Olav Mol de allerergste sportverslaggever die ik ken. Ik ben blij dat ik ben opgegroeid in de tijd dat Verstappen nog vooral achterhoedegevechten buiten beeld (en dan laat ik die binnen zijn gezin/familie buiten beschouwing) uitvocht.
Het eerste dat me altijd te binnenschiet bij Olav Mol is dat hij ooit heel trots in een RTL-autoprogramma verkondigde dat hij met zijn Jaguar S-Type door plassen reed bij bushaltes om de wachtende mensen even een douche te geven.Wat dat betreft past hij prima bij zijn doelgroep, samen met die omhooggevallen tandarts.
Haha, weet jij nog welk programma dat was?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden... Maar wel een kutstreek natuurlijk.
Werkelijk geen idee. Ik was het eigenlijk al lang weer vergeten. Het is dat jij het nu weer vertelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha, weet jij nog welk programma dat was?
Hahaha, dit verbaast me echt helemaal niet. Het is echt onbegrijpelijk dat hij voor tamelijk veel mensen een held is. Hij heeft zo vaak laten zien dat hij andersom zijn achterban totaal minacht. Of het nu met dit soort acties is of de wijze waarop hij doodnormale vragen van kijkers of luisteraars doorgaans ‘beantwoordt’.. Tel daarbij op de talloze fouten in zijn commentaar en ik vind het een onderzoek waard hoe het komt dat er mensen bestaan die deze gek adoreren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Olav Mol de allerergste sportverslaggever die ik ken. Ik ben blij dat ik ben opgegroeid in de tijd dat Verstappen nog vooral achterhoedegevechten buiten beeld (en dan laat ik die binnen zijn gezin/familie buiten beschouwing) uitvocht.
Het eerste dat me altijd te binnenschiet bij Olav Mol is dat hij ooit heel trots in een RTL-autoprogramma verkondigde dat hij met zijn Jaguar S-Type door plassen reed bij bushaltes om de wachtende mensen even een douche te geven.Wat dat betreft past hij prima bij zijn doelgroep, samen met die omhooggevallen tandarts.
Wat een teringlulquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Gaan zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:00 schreef DjVero het volgende:
Mensen die naar gelul over sport gaan zitten kijken, snap ik sowieso niet. Er is niks suffers dan dat.
Zullen we hem door een bushokje tiefen ?quote:
liefst vandaag nog!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zullen we hem door een bushokje tiefen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |