Vandaag weer een aantal berichten gekregen. In totaal nu 19, dan moet iemand toch 19 maal een verkeerd nummer invoeren?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan simpelweg iemand zijn die (per ongeluk of expres) jouw telefoonnummer heeft ingevuld bij het aanmaken van zijn/haar account.
Nee, iemand voert 1x z'n nummer verkeerd in, krijgt geen SMS en blijft op "verstuur SMS" klikken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:52 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Vandaag weer een aantal berichten gekregen. In totaal nu 19, dan moet iemand toch 19 maal een verkeerd nummer invoeren?
Klarna is echt een verwerpelijk bedrijf, dit is de beste oplossing.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:02 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wat een firma is dit, heb poging tot fraude gemeld. Stappenlijst gevolgd, en kreeg daarna bericht dat het tot 10 werkdagen kan duurt. Handig wel....
Ik heb mijn rekeningnummer verwijderd en vervolgens via de chat mijn account opgezegd, aangezien ik het ook slechts één keer had gebruikt, voor een aankoop op AliExpress.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |