SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik kom ook weer eens kijken. Ik weet nog niet of dat gezellig is.
Wel treffend met deze TTquote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, daar vreesde ik al een beetje voor
Ik vroeg me al even af of ik nu in esf zat.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al even af of ik nu in esf zat.
Merged SCquote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?
Klopt wel inderdaad .quote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?
Ik zou het op een drukker tijdstip proberenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, daar vreesde ik al een beetje voor
Nee maar dat vind ik dan weer eng, zo veel mensenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het op een drukker tijdstip proberen
Om ergens nieuw binnen te komen, is een rustige periode wel prettiger.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja nieuw. Ik ben meer een Heintje Davids.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om ergens nieuw binnen te komen, is een rustige periode wel prettiger.
@Strani is hier heul niet nieuwquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het heel druk is kan je je ongemerkt mengen in een gesprekquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
KSC is in het weekend vaak rustiger dan door de weekquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo rustig als het daar soms is (paar posts in een middag etc) is het hier wel zeldenquote:
Niet in de avondquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is in het weekend vaak rustiger dan door de week
Ja precies, het is altijd fijn om te weten dat de KSC er is als het wel heel saai wordt elders.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo rustig als het daar soms is (paar posts in een middag etc) is het hier wel zelden
Strani is niet nieuwquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |