Huh Hoe vaak heeft Jordy er al wel niet opgezeten?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat ze mattie, jordy en jolien op de bank willen.mensen zijn het zat dat die nooit op de bank zitten. Joe dom. Sharice zegt wie er blijft als ze met hun op de bank zit. Nou denk pleitheine
De een is nog niet weg of het hele gedoe begint weer.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Zo geen zin in nominatiesgewauwel. Geef mij maar vechten om een vuurtje brandend te houden!
ik heb nou niet echt vernomen hoor van de anderequote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva doet even een boekje open tegen Milena en Sharice over de plannen van de anderen om Matti, Jordy en Jolien te nomineren.
Voor BB als de pan koud aanvoelt dan is het ongeveer wel over.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie bepaalt dat het vuur uit is.. of bijna uiit, of alleen nog gloeit , of niet eens meer gloeit...
Bij sommigenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
De een is nog niet weg of het hele gedoe begint weer.
Ohh leuk, als BB De Pan Komt Voelen en Zag Dat Het Niet Goed Wasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Voor BB als de pan koud aanvoelt dan is het ongeveer wel over.
Precies! Hoop dat BB dat ook ziet, meer van dit pleasequote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder vuur hadden ze nu allemaal onder de klamme lappen gelegen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
Milena en Sharice zijn wel treurig om te zien
Die stokers kunnen ze buiten juist goed gebruikenquote:
Wat is het ook een grootbek......bahquote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat ze mattie, jordy en jolien op de bank willen.mensen zijn het zat dat die nooit op de bank zitten. Joe dom. Sharice zegt wie er blijft als ze met hun op de bank zit. Nou denk pleitheine
Dubbel wel , ik vind haar vermakelijk maar ze is niet echt heel erg slim bezig nu tegen Milena en Sharicequote:
nou met recht inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die stokers kunnen ze buiten juist goed gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |