abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216611970
Je zal er maar intrappen, een stopcontactkacheltje (goede voor scrabble) die je hele huis in een mum van tijd verwarmd.

Een douchekop dat een probleem oplost, want ja een krachtige straal. Maar ook waterbesparend. Uhuh!

En dan zijn die peoducten geen 100 euro, geen 80 euro, maar al je NU besteld slechts 40 euro!

Ze komen uit china voor 10 euro, maar dat terzijde.

,,Nooit meer last van''

,,Bedacht voor het leger''

,,Een product ontwikkeld voor NASA''

Kortom, van het niveau: "AI vertel me hoe ik dit krukje aan kan bieden" als medisch wondermiddel."

En dat niet alleen, dan nog de mensen die echt denken dat het product zo geweldig en REVOLUTIONAIR is..

Op-licht-erij. Blijven denken en niet intrappen!
pi_216612070
Heb je bewijs dat die producten niet werken?
pi_216612834
Neem Youtube premium :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216612989
Dat zijn heerlijke reclamevideotjes. De 2025-variant van Amazing Discoveries.
Je komt op een vage webshop uit waar het product tot wel 8 keer zo duur is als dat het waard is. Maar, als je er meerdere koopt dan kan je korting krijgen.

Die claims zijn zo geweldig overdreven. Ik vul even aan:

"dit product zal over enkele jaren in elk huishouden te vinden zijn"
"ingenieur X bedacht dit fantastische product maar het management werkte hem tegen. nu heeft hij zelf het product op de markt gebracht"

in de winter is 't weer dat suffe kacheltje. in de zomer is het een product dat eigenlijk niet meer is dan een ventilatortje waar wat water doorheen loopt. Maar volgens het filmpje is het in staat om je hele huis te koelen.
Dan ga je kijken, het product is de Arctic Air, of Portable Air Cooler. Het is niets waard.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 9 februari 2025 @ 21:46:10 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_216613224
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:12 schreef Jordy-B het volgende:
Neem Youtube premium :{
Neem uBlock origin i.c.m. Tampermonkey en je hoeft nooit meer een enkele YouTube-reclame te kijken 14.gif
Tics van je petten.
pi_216613987
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef nattermann het volgende:

[..]
Neem uBlock origin i.c.m. Tampermonkey en je hoeft nooit meer een enkele YouTube-reclame te kijken 14.gif
Want dat werkt ook op mijn telefoon en tv?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216616039
Een zaklamp die dan zogenaamd door militairen gebruikt zou worden. die voor 0,89 euro bij AliExpress te krijgen is, maar in de youtube-reclame voor maarliefst 39,95 euro te verkrijgen is. Haast je, want er is een gelimiteerde voorraad.

Ik mag die filmpjes wel. Snap niet dat ze zulke youtube-videos op unlisted zetten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')