abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216966990
22:15
Keanu heeft vanavond het huis moeten verlaten.
Jolien is erg verdrietig over het vertrek van Keanu.
Direct na de exit volgt er, in beide groepen al snel tactische praat over de nominaties van komende week.

22:28

Axel Jane, Sharice, Pootje, Mattheus en Jolien worden geroepen naar de DR. Voor de erfenis van Keanu

Big Brother
Welkom allemaal jullie nomineerde Keanu dit zorgde voor zijn vroegtijdige vertrek
Daarom staan jullie hier als hongerige wolven te wachten op de erfenis
Bedrag van iets meer dan 2000 euro pp

Belangrijke mededeling
Dit was de allerlaatste erfenis
Bij elke exit vanaf nu verdwijnt ook het geld wat die persoon op zijn rekening had.
Belangrijk dat jullie strijden
Je wint dus alleen je persoonlijke pot

[ Bericht 28% gewijzigd door Kodiak100 op 07-03-2025 22:30:12 ]
pi_216967304
Bigbrother maakte week 10, bekend als Money week

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216967681
Spel geweest in de GR
Onduidelijk is nog wat ze gespeeld hebben..
Axel heeft 750 gewonnen
Matthie 1000 euro

Er was een vrijstelling te winnen maar die heeft niemand gewonnen.
Verder is nog niet zo veel duidelijk erover.
Smile, it's free therapy.
pi_216967876
Mooi Gesprek

Matti praat buiten even bij met Jane.
Jane zegt : Ik had graag met jou willen strijden, Mattheüs. Maar op een bepaald moment zag ik dat je diep geworteld zat in de andere groep, en toen heb ik gedacht laat maar.
Ik kan natuurlijk ook geen beloftes doen, maar ik had het graag zo gezien, ook voor het thuisfront.
Mattheus : I know. Maar ik moet zeggen, jij en Axel zijn het tactisch wel sterk aan het spelen, ik moet zeggen "props to you".
Jane antwoordt : Het was een kwestie van kleur bekennen en toevallig was dat deze week.
Mattheus : Ik dacht bij mezelf waarom heb je het niet later in het spel gedaan, waarom nu al? Of was nu gewoon het juiste moment?
Jane : Nu was er geen andere optie. Op sommige momenten moet je echt een vuist maken. Deze week was daar één van. Daardoor waren wij allebei vrijgesteld.
Dan komt Axel erbij op het ogenblik dat er een geluid afgaat en BB zegt dat ze naar de gameroom moeten komen.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:24:16 #255
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_216970076
de telefoon ging...

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had niet helemaal de goede stream, maar voilà .... ;)

[ afbeelding ]
Telefoon voor Pootje - 8 maart 2025.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216971409
Jane en Axel zijn decisionmakers in week 10! Ze kregen als rijkste bewoners de keuze om deze pinnen te kopen. Ze betaalden ¤1200. 📺Ze maakten de bewoners wijs, dat de kijkers hun gekozen hadden, dit gaf wat lacherig gedrag teweeg in het huis .

pi_216971617
~11:40, stream 1 - Sharice en Jane maken een mango/kwartaart voor de groep als Sharice over Jolien begint.

Sharice: "...Boos"
Jane: "Ah, gewoon laten gaan"
Sharice: "Op jou"
Jane: "Op mij? Omdat?"
Sharice: "Je voelt het aan alles, zodra je iets zegt of doet"
Jane: "Ja maar kijk schat, het is gewoon een spel, ik eh.."
Sharice: "Ja net daarom"
Jane: "Als ze daar helemaal zo eh..."
Sharice: "De ruzie die wij hadden was niet rond het spel"
Jane: "Nee, dat was gewoon persoonlijk, maar dit is echt gewoon het spel. Als ze het niet kan loslaten, ja"
Sharice: "Dat vind ik zo zonde, ik dacht echt dat jullie elkaar hierna ook nog terug zouden zien"
Jane: "Is ook gewoon zonde. Ik denk dat zij nu gewoon heel erg twijfelt aan mijn oprechtheid naar haar, wat ik ook wel goed kan begrijpen"
Sharice: "Ik denk niet dat ze eraan twijfelt he. Ze heeft gisteren ook gewoon letterlijk uitgesproken dat ze haar groepje hier heeft he"
Jane: "Ja tuurlijk"
Sharice: "Maar ik zou het wel leuk vinden om jou hierna terug te zien hoor!"
Jane: "Ja tuurlijk!"
Sharice: "En dat meen ik ook, that's wasn't in the script"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216971825
~12:10 - stream 1 - Gametalk tussen Jane en Sharice tijdens de was

Jane: "We moeten even tactisch nadenken want..."
Sharice: "Hun hebben tussen de 2 en 4 duizend euro, dus moeten we zorgen dat we daar boven zitten"
Jane: "Of hun denken van 'we kunnen het spel niet met de hoogste inzet winnen want hun hebben meer geld'.."
Sharice: "Maar de laagste is genomineerd"
Jane: "De laagste genomineerd, kut ik moet echt beter luisteren, ik luister maar half. We moeten weten wat Pootje doet"
Sharice: "Die zal wel niet inzetten zeker, aangezien hij toch niet echt...."
Jane: "Hij moet iets inzetten, maar hij heeft ook gezegd van 'ik ga all-in' he?"
Sharice: "Hij zij ook dat als het moet dat ie voor ons op de bank zou gaan zitten he?
Jane: "Ja, maar we gaan ervoor zorgen dat dat niet gebeurt he?!"
Sharice: "Hij moet sowieso niet het laagste bieden, hij moet evenveel meebieden met ons"
Jane: "We moeten het slim spelen, maar er is maar 1 vrijstelling dus, of denk je dat er een tweede komt?"
Sharice: "Twee sowieso"
Jane: "Maar ja, het kan ook zo zijn dat als je alles inzet je dan volgende week alles kwijt bent he?"
Sharice: "Maar er komen nog grote bedragen hoor, ze echt niet de winnaar naar huis sturen met 1000 euro"
pi_216971979
Van de keuken gaan we kort naar de tuin waar Jolien en Mattheus in de zon zitten.

Jolien: "Heb jij zijn kussen gepakt?"
Mattheus: "Nee, die van Axel"
Jolien: "Daarom dat je die opmerking kreeg, heb je het gehoord?"
Mattheus: "Ja. Die kussen zijn van niemand he"
Jolien: " 'Je hoeft mijn kussen niet te pakken, ik ben naar het toilet' "
Mattheus: "Hoe vaak zijn mijn kussens gepakt geweest als ik weg was, heb ik daar ooit een drama over gemaakt, nee, dus, kan mij 't schelen"
Jolien: "Het is ook niet aan hun op dat op te eisen he"
Mattheus: "Neuh helemaal niet, ik zei het, ik heb even die kussen nodig en hij keek mij zo aan! Ok!?"
Jolien: "Evenveel recht op"
Mattheus: "Daarom, ik ga niet de hele dag op wachten tot iemand beslist nu ga ik er terug in"
Jolien: "Jordy zit er wel veel mee in zijn hoofd dus"
Mattheus: "Ja teveel, hij moet het loslaten he, ik probeer op 'm in te praten van 'Jordy er komen nog spellen, geef de hoop niet op, het is nog niet gedaan'

Stream weer terug naar de keuken
pi_216972856
14:12
Er is iets bezig in de DR. Jane en Axel hebben een volgorde moeten bepalen waarin de bewoners naar de DR moeten. Het lijkt erop dat ze een bedrag moeten inzetten, en dat het laagste bedrag dat ingezet is, een nominatie of target krijgt.

Ondertussen lijkt Jordy gefrustreerd, hij zegt eerst buiten : Ik ben die twee zooo zat
Hierna beent hij naar de slaapkamer en ploft op bed, onder het mompelen van : Fuck Off.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even later is Jane terug uit de DR en wordt Jordy naar de DR geroepen. Als hij terug is, loopt hij met een strak gezicht rechtstreeks naar buiten en gaat bij Mattheus en Jolien zitten,.

Jordy : 2000 euro ... dat is het niet eens. Het irritatielevel zit tot boven m'n nek.
Jordy: We moeten alles doen om ze te dwarsbomen he

Direct volgen 2 SLs.

Uit een gesprek tussen Axel en Jane hierna blijkt dat in de DR wordt bepaald wie zo direct een game mag gaan spelen in de GameRoom.

14:35
quote:
David, Jane, Jolien, Axel en Sharice, jullie mogen naar de GR. Sportkleding niet nodig.
Mattheus en Jordy, geniet van de zon.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2025 19:39:47 ]
pi_216973119
14:36
Jordy en Mattheus blijven samen buiten achter. Jordy is woest.

Matt : Praat met me vriend, wat stoort je?
Jordy : Ze moeten met vandaag echt niet aanspreken. Ik heb echt ruzie als ze me vandaag aanspreken, ik zweer het je. Het zit tot boven m'n nek.
Matt : Omdat ze ons buitenspel hebben gezet?
Jordy : Niet alleen dat, die hele houding, de arrogantie, ik ben er zo beu van. Echt beu. En nu dat KUTspel, met die KUTkist .. ze komen weer overal mee weg.

Jordy : En godverdomme, door iemand die hier alleen maar zit voor de fame, voor de buhne. Die van programma naar programma gaat.
Matt : Hmm mm...
Jordy : En daarnaast een arrogante kwal die als een klein kind achter haar achteraan rent door het huis heen... blegh.. het lijken wel 2 kleuters.
pi_216973373
15:00
De bewoners zijn terug uit de GR. Ze hebben een spel met balletjes moet doen en een draaischijf. Ze moesten van te voren een aantal kaartjes met verschillende bedragen verdelen over de overige bewoners. Degene die won zou de bedragen op de kaartjes die hij had neergelegd mogen incasseren bij de personen waar hij ze had neergelegd.

Axel heeft het spel gewonnen, in total 2000 euro. Dit wordt dus betaald door de rest:

Jane : 5 euro
Pootje : 95 euro
Sharice : 900 euro
Jolien : 1000 euro

[ Bericht 33% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2025 15:51:12 ]
pi_216973597
15:15
Matt loopt met Jolien naar de slaapkamer. Ze vertelt dat ze bijna gewonnen had, en dat ze het heel oneerlijk vindt dat er van haar geld is afgepakt. Ze is er wel boos over.
Ondertussen staat Jordy stiekem snacks te airfryen, waarbij de overigen iets te snel terugkomen uit de GR,waardoor Matt en Jordy ze niet al stiekem kunnen opeten. Jordy brengt ze dus stiekem naar de slaapkamer.
SPOILER
In de suite hebben Axel en Jane lol met een kussengevecht.
SPOILER
(Image : Puzzie)
Ondertussen praten ze ook nog even over het spel.
Axel: "Jolien denkt dat het persoonlijk is, maar dat is het niet. Maar logisch dat we op die ene van de andere groep gaan.Zal ze we persoonlijk opvatten, maar wat ik dan zeggen, ja naar voor je"

15:50
Jordy blijft het moeilijk vinden hoe alles verloopt. Hij vertelt het volgende aan Jolien op de slaapkamer.
Hij hoopt dat hij deze week niet weer op de bank komt, niet voor een 5e keer.
Jordy : Ik kan sws geen vrijstelling kopen. Ik kan alleen maar betalen om niet genomineerd te zijn ... wat een spel.

Hij heeft het ook over de finale met Jolien :
Jordy : Dat zou ik echt het leukst vinden, Jolien. Wij twee als laatste twee.

[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2025 19:39:37 ]
pi_216974402
16:20
BB : Axel en Jane naar de DR

16:50
Axel en Jane zijn terug. Ze hebben het duurste eetpakket genomen en alles was duur zeggen ze tegen elkaar in de suite.

Op de gang vraag Jolien aan Axel:
Jolien: En? Wat was de beslissing?
Axel: Daar gaan we zo achter komen wat de beslissing is.

Terug in de suite overleggen Jane en Axel verder over hoe ze de verdeling moeten vertellen.

Jane : Zij zijn dit gestart, en ze hadden dit 100% bij ons gedaan.
Jane zegt dat ze gewoon niks gaan zeggen, dat ze er vanzelf wel achter komen.

Sharice komt binnen lopen.
Jane : We zijn nog best schappelijk geweest .. wij hebben een hart! Wij zijn niet zo evil. Een beetje is ok.
Jane : Als dit in handen van hun was geweest, waren we de lul!
Sharice : Ja, dat zei hij, dat hij dat omgekeerd zou doen.
Jane : Maar wij zijn niet zo he.

Het nieuwe weekmenu is pasta, zalm en brocolli.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2025 16:58:35 ]
pi_216975190
17:50
Axel is even op bed gaan liggen. Jane komt polsen.

Axel : Hij heeft recht niet om dit te doen. En ik kan daar heel slecht tegen. En iemand moet dat tegen hem zeggen.
Jane : Maar je bent nu hoog in je emotie, en je moet niet reageren uit emotie.
Jane : Neemt niet weg dat ik het met je eens ben.
Axel : Ergens vind ik het ook wel weer grappig dat hij er zo slecht tegen kan.
Axel : Je mag best een beetje boos zijn, zei ik toen ook, the game is on. En je ziet het, the game is on.

17:55
Pootje houdt de wacht bij de Vending Machine
SPOILER
De reden is omdat hij vanochtend de telefoon heeft opgenomen toen deze rinkelde. BB vertelde hem dat er vanavond 2 gouden tickets in de VM komen voor deelname aan de money game. Hij mag het aan 1 bewoner vertellen, en hij vertelt het aan Sharice.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2025 19:39:25 ]
pi_216976010
19:00
Jane loopt naar Jolien en Jordy om even wat kou uit de lucht te halen. Jane vertelt dat ze heb allebei 1200 euro hebben gegeven, omdat ze dat moesten doen vanochtend in de DM. Ze hebben besloten om dat aan de 2 armsten te geven.

Jordy: Oh

Jordy geeft aan dat hij er niet goed tegen kan dat ze niet gewoon vertellen hoeveel geld er is uitgegeven.

Jane : It's just part of the game, ik denk dat je dat moet loslaten.
Jordy : Het is niet mijn stijl
Jane : Klopt, maar niet iedereen kan dezelfde stijl hanteren als jij he..
Jordy : Klopt, maar ik kan daar niet tegen he

Jane : We hebben een ontbijtpakket genomen, en laten we morgen gewoon lekker met z'n allen ontbijten. De week goed beginnen. Ik snap dat jij en Axel nooit de beste vrienden gaan worden, maar als we op deze manier de laatste weken gaan uitspelen, dan is het voor niemand meer leuk.
Jordy : Klopt, maar er is ook totaal geen... mmm .. hoe moet je het zeggen....
pi_216976373
19:30
Jane praat Axel bij over het feit dat ze aan Jordy en Jolien heeft verteld dat ze allebei 1200 euro hebben gekregen.
Axel : Dit gaat allemaal achter mijn rug om. Dat is niet de bedoeling.

Jane legt uit dat de spanning te snijden was, en dat ze het gedaan heeft om de relaties weer iets te normaliseren. En dat Axel zich nu een beetje koest moet houden, en of hij haar begrijpt.
Axel : Ik hoor wat je zegt. Ene oor in, andere oor uit..... Maar ik maak geen ruzie.

Jane : Ik weet dat je op oorlogspad wilde gaan, maar laten we even....
Axel : Ik wil niet op oorlogspad, heb ik nooit gezegd.
pi_216976518
19:35
Pootje hangt rond bij de Vending Machine, en dat betaalt zich uit, de tickets komen uit de VM rollen en hij kan ze pakken. Hij stopt ze in z'n zak en vertelt het aan Sharice in de Voorraadkamer.

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 13:19:13 ]
pi_216978664
21.00
Jane vraagt aan Axel of het goed is dat ze Jordy even ophaalt, Axel vind het goed.
Jordy bied zn excuus aan aan Axel, hij zei dat hij dingen heeft gezegd waar hij spijt van heeft.
Ik heb gewoon een kutdag. Het heeft niets met jullie te maken. Ik wil gewoon iets horen van thuis, of een filmpje van thuis. Lang verhaal kort,
Het is uitgesproken.

Gif zonder geluid van @Puzzie

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door rinardo op 10-03-2025 08:22:34 ]
pi_216982470
9.20 uur
De bewoners zijn bezig om het ontbijt klaar te maken met afbakbroodjes in de oven wanneer er een geluid klinkt...
bb: 2 van jullie hebben een toegangsticket weten te bemachtigen voor de PR
welke bewoners zijn dat?

David: Davida en sharice
Bb die mogen naar de pr komen, sportkleding is niet nodig
pi_216982600
8.07

Het douchealarm gaat, Jordy loopt buiten, en ontdekt een nieuw spel in de tuin, het lijkt of er een soort glijbaan van buiten komt, en beneden zit een kist met een gleuf erin, ook zitten er schijven in de kist. (foto's @spapaars)

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 10-03-2025 08:22:18 ]
pi_216983132
Pootje en Sharice zijn bijna een uur in de GR geweest maar laten niet los wat ze gedaan hebben daar.
pi_216983232
10.45 uur : bewoners doe je pin om
pi_216983402
11.10 uur:
BB:
Bewoners er is iets te koop in de dr ik zeg alleen niet wat
Jullie komen om de beurt naar de dr
De volgorde van komen kan van belang zijn

Overleg in de groep wie er mag gaan.
BB zegt: de volgorde kan van belang zijn een sleutel is niet nodig (Pootje heeft geen sleutel)

Matthie: anders de andere volgorde van gister? (toen moesten ze naar de dr) daar was Jolien als laatste.
Axel : de volgorde was gister niet van belang.
Jordy , jolien mathie willen de volgorde van gister omgedraaid aanhouden.

BB: bewoners wie mag er als eerste?
Axel: eerst jolien en dan sharice?
Jolien: ik heb niet veel geld.
Jane: je weet niet of je meer geld hebt dan ik.

Jane wil als eerste gaan. Omdat zij als eerste de kluis in zou gaan. Die is er nu niet meer.. dus ze wilde nu als eerste gaan.
Als BB weer vraagt wie gaat , gaat Jane gewoon als eerste....

[ Bericht 27% gewijzigd door Kissingbird op 09-03-2025 11:16:53 ]
pi_216983606
Jane tegen Axel: Ik wist dat je niet aan de beurt zou zijn, maar ik heb wel twee tickets gekocht voor ons twee. Eentje van ¤200 en eentje van ¤300. Er zijn nu nog twee tickets over van ¤400 en ¤500. Ik denk dat Jolien die zal kopen. Dan zijn alle tickets gekocht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')