abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216611058

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_216611344
De bewoners eten voor de 1e keer de nieuwe weekly Basics
Rundergehakt Taco's Kidney bonen en Appels, ze zeggen dat het lekker is.
Mattheus heeft een knijper op zn neus, die vind het niet lekker, maar bij gebrek aan anders.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 11-02-2025 15:05:41 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216612472
Mattheus en Jane pakken de vuurblaas-taak op zich na het eten. Sharice komt Mattheus na een tijdje af wisselen.

~20:15
Pootje neemt een tijdje later Jane over, waarna Milena naar buiten komt. Ze is geroepen om bij het vuur te zitten, maar was juist naar bed gegaan. Nu komt ze buiten is Pootje net begonnen, Pootje zegt dat hij het wel wil doen, maar Milena zegt dat ze niet voor niks uit bed is gekomen en Pootje druipt af en gaat hout klein maken.

~ 20:30
Niet heel veel later komen Eva en Axel naar buiten. Ze willen met de vuurdames wisselen. Milena is niet blij, ze is niet voor niks opgestaan zegt ze. Ze krijgt de suggestie dan hout kleiner te maken. Axel zegt dat ze het niet lullig bedoelen, maar ze zien dat zij en Sharice maar een beetje 'zitten zitten' en om het vuurtje aan te houden moet er wel echt gestreden worden.

Milena staat op en gaat naar binnen.
pi_216613964
22:30
Er is flink gestreden, maar het vuur is gedoofd en de opdracht is dus niet gehaald. De bewoners maken er een momentje van en nemen afscheid van het vuur, terwijl ze met elkaar “Afscheid nemen bestaat niet”, “Vonken en vuur” en “De hoogste tijd” zingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Finesse op 09-02-2025 22:48:56 ]
pi_216616283
2:15
Het alarm gaat af en Keanu mag basketballen. Vanuit berichten op internet lijkt het erop dat hij binnen de tijd kon scoren.

4:00
Jane kan niet slapen en loopt in het huis te drentelen en gaat buiten een kopje thee(?) drinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:35
Het alarm gaat af, en dit keer is Elsa aan de beurt. Het lukt haar maar net om te scoren binnen de 2 minuten.

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:46:52 ]
pi_216616346
8:25

De telefoon rinkelt en Axel is er al eerste bij maar is zijn zender vergeten, dus David S neemt op
Goed nieuws voor David S er liggen 3 kledingkast tokens verstopt in het huis
De gene die ze vindt mag ze houden of weg geven
Je mag doen wat je wilt met de info.

Binnen deelt David S deze info met Pootje. Ze gaan later zo onopvallend mogelijk op zoek.
pi_216616351
8:26
De telefoon gaat, en Axel is het snelst bij de telefooncel. Maar hij is z'n zender en microfoon vergeten, dus hij mag de telefoon niet opnemen van BB. De volgende is David S, en BB staat dus hem te woord.

quote:
In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niemand. Dat is volledig aan jou.
David S vertelt het alleen aan Pootje, zegt dat ze onopvallend moeten zoeken. Als ze ze vinden, 1 voor hem, 1 voor Pootje en de laatste voor iemand die zij kiezen.

8:45
David S vertelt het ook aan Sharice, en zij gaat ook meehelpen zoeken. Pootje vertelt het aan Milena, dus nu zijn ze met z'n 4-en aan het zoeken.

8:55
Pootje vindt het eerste token, deze zat onder een poef in het boudoir. Het is bijna niet te zien op stream:
SPOILER
Een tijdje later vindt Pootje ook het 2e token buiten onder een kist.

David S neemt Pootje even apart en zegt dat hij niet goed weet aan wie hij het 3e token moet geven. Pootje zegt : Elsa geven, logical choice.

9:35
Sharice vertelt over de zoekmissie aan Elsa, en zij gaat ook meehelpen zoeken.

9:45
Eva en Jane hebben inmiddels door dat er iets gezocht wordt, en willen ook zoeken. Eva zegt gewoon tegen Pootje : Ik ga nu ook zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:47:25 ]
pi_216617192
10:00
Het basketbal alarm gaat af en Jane moet. Ze bakt er niet zoveel van, maar gooit er toch enigszins per ongeluk een bal in. Dus ook zij haalt de opdracht.

10:15
Milena mag basketballen. Ook zij bakt er niet zoveel van, maar krijgt uiteindelijk de bal erin. Ze staat wel voor de stip, maar BB gunt haar de poging.

12:00
Pootje en David krijgen hun sleutel. David vertelt de opdracht aan de rest en iedereen gaat zoeken. Na lang zoeken vindt Keanu de token in zijn eigen kast. Hij wil 'm aan Elsa geven, maar zij is nog even in de DR, waar ze heen geroepen werd door BB.

Elsa is terug en Keanu wordt naar de DBK geroepen. Elsa vertelt:

Elsa : Ik was in shock, en verder mag ik niks vertellen. Ik wilde bijna huilen.
Eva : Omdat je het zo erg vindt?
Elsa : Ja

Wanneer Keanu terugkomt en de sleutel uit de Vending Machine haalt, blijkt dat hij inderdaad het token aan Elsa gegund heeft. Hij krijgt een dikke knuffel van haar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 12:15:53 ]
pi_216619731
Er zijn deze ochtend 3 kledingkasten vrijgespeeld

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door rinardo op 11-02-2025 15:05:19 ]
pi_216620672
14:15
Er gaat een spel gespeeld worden roept BB om. Ze moeten zich warm aankleden met laagjes, maar geen jas aan.
Er zijn 3 teams:

Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Milena, Sharice, Jolien en Jane
Wicky, Eva, David S en Pootje

Elsa doet zelf niet mee als GameMaster

15:00
Het team van Mattie gaat als eerste naar binnen. De rest moet naar de slaapkamer.
Als eerste zijn na een tijdje Axel en Keanu weer terug. Ze vertellen dat ze tegen elkaar moesten, ballen op de ander gooien om die eruit te gooien. Enige tijd later komen ook Jordy en Mattheus terug, en Mattheus heeft gewonnen.

15:55
Het volgende team gaat en na een lange tijd is Jane als eerste terug. Ze zegt dat ze alledrie op haar zijn gegaan : 'Maar ik onthoud het!'

Jane is wel pissig dat ze op haar gingen, ze praat even met Matt en Elsa op de gang:

Matt : Ik dacht dat Jolien met jou ging.
Jane : Fuck haar! Fuck haar en haar vriend!
SPOILER
Na weer een aantal minuten komt Milena naar buiten, de eindstrijd gaat tussen Sharice en Jolien. Sharice komt als winnaar van dit groepje naar buiten.

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 16:12:02 ]
pi_216622550
17:00
De laatste groep is al weer een tijdje in de Gameroom, en David S komt als eerste terug. Hij zegt ook dat ze alledrie op hem gingen. Hij is er verder relaxed onder. En vrij snel daarna is Wicky buiten de ruimte.

Als laatste komen Eva en Pootje naar buiten. Het lijkt erop dat Pootje een gouden medaille omheeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 17:15:46 ]
pi_216623422
~17:45
Jane zoekt Jolien op om aan te geven wat ze gezegd heeft, ze wil dat Jolien het van haar hoort en niet via via.
SPOILER: Filmpje
Volgens Jolien heeft Sharice tegen Milena en Jolien gezegd 'het is wel duidelijk op wie we gaan'. Jolien zegt dat ze er stomweg in is meegegaan. Toen Jolien de eerste bal (tegen Sharice) pakte, vroeg Milena 'wat doe jij nou'. Jolien antwoordde dat ze niet meer mocht wisselen van kleur, maar BB corrigeerde haar waarna ze gewisseld is en mee is gegaan op Jane.

Ze zijn blij dat een en ander is uitgesproken. Ze blijven in de suite, waar intussen ook Wicky en Elsa zijn.
pi_216626703
21.30 uur
Wicky is naar de dbk geweest.
Als hij terug komt zegt hij een gunst te vragen aan iedereen.
Hij kan de nominatiepin kwijt spelen.
Hiervoor heeft hij de hulp van iedereen nodig.. er zijn 2 fietsen in de GR , 1 van die fietsten moet 12uur achter elkaar in beweging blijven..
hij vraagt wie wil helpen..
iedereen wil helpen.

BB heeft fietsbroeken in de voorraadkamer gelegd voor wie wil.

De eerste mag zich melden in de GR er moet 12 uur lang gefietst worden op 1 fiets. Dus als je wisselt dan stopt de 1e en begint de ander op de andere fiets..

[ Bericht 14% gewijzigd door Kissingbird op 10-02-2025 21:46:30 ]
Smile, it's free therapy.
pi_216626859
Eva en Wicky gaan naar de GR
BB: wie gaat beginnen
Eva
BB: het is zonde wicky als jij ook meefietst, je mag gezelschap houden maar er hoeft maar 1 fiets te draaien 12 uur lang.
BB: is jullie idee dat er altijd 2 mensen zijn
wicky: ja lijkt ons fijner om af te leiden
Eva: ja als ik moe ben of whatever dan afwisselen
BB: eva gaat dus nu een uur non stop tegen je praten ben je daar klaar voor.
BB: eva dan gaan we nu officieel aftellen , Wicky dit is om van je nominatie af te komen hopelijk kan ik je over 12 uur feliciteren
3,2,1 en de tijd gaat lopen.

21.43 uur Eva is begonnen aan de 12 uurs opdracht
pi_216628088
23:00
Eva fietst nog steeds, ze wil nog een kwartiertje door. Axel en Jane staan klaar om haar daarna af te lossen.
SPOILER
pi_216629011
1:38
Axel Jane hebben gezellig kletsend over het spel maar ook over persoonlijke dingen de 2 uur fietsen volgemaakt.
Sharice en Milena hebben hun afgelost wat verrassend soepel ging al waren ze wel een paar minuten te laat klaar om af te lossen.
De term Free Wicky is geïntroduceerd door de dames.
pi_216630209
9:00
Er is de hele nacht doorgefietst, en ze hoeven nu nog maar een uur. Jolien heeft het net overgenomen van Keanu, en Wicky houdt hen gezelschap.

De opdracht is geslaagd en BB vertelt Wicky dat zijn nominatie is vervallen.
BB : "Ik had enige twijfel over jullie doorzettingsvermogen, maar zie hier, als jullie je allemaal ergens voor inzetten, dan lukt het altijd"

[ Bericht 29% gewijzigd door Li0nHeart op 11-02-2025 09:49:27 ]
pi_216631776
~11:40 - Nominatie praat op de bank met beide Davids, Eva en Axel

Eva zegt dat Jordy en Mattie erop moeten, een derde naam zijn ze nog niet over uit. Axel en David D. hebben beide een andere naam in gedachten zegt Axel. David S. weet het ook nog niet, hij denkt aan Jolien of Jane zonder daar een specifieke reden voor te hebben zegt ie.

Axel gelooft niet dat de terugkaatser alle stemmen op Jordy terugkaatst, maar slechts 1 stem, want anders zou het een vrijstelling zijn. Wat Jordy zegt klopt wel zegt Eva, het is voor alle stemmen, zij heeft het op TV gezien. Axel weet het niet en wil het nog even navragen.
pi_216632833
~13:15 - Jane en Jordy zonderen zich af op de slaapkamer, ze vervelen zich en zijn door de gebroken nachten moe.

Jane zegt dat ze had gezegd dat ze zich druk maakt om wat mensen van haar denken, maar vraagt zich af waarom, ze kent die mensen pas 2 weken. Jordy antwoordt dat hij er 6 weken zit en zich daar nog steeds niet druk om maakt.

Jordy lacht om het spel van gisteren. Jane noemt het slim, maar betwijfeld of hij er zielen meer wint. Hoeft ook niet zegt Jordy, mensen denken nog te veel aan elkaar in plaats van aan zichzelf zegt hij.

Dat heb je als je vrienden maakt zegt Jane. Ze verwacht bijvoorbeeld niet dat Milena en Sharice elkaar eruit zullen spelen.
pi_216633160
13:45
Het basketbal alarm gaat en Jolien moet nog raak gooien. Ze heeft al een aantal eerdere pogingen gedaan. Onder luide aanmoedigingen gaat ze richting de basket, en zowaar, de 4e bal zit erin. Ze wordt met LUID gejuich ontvangen door de rest in de voorraadkamer.

Vlak hierna mag ook Axel aan de bak. Het lukt hem ook. Het alarm blijft gaan. Pootje haalt het. Jordy niet. Hierna Keanu weer wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 11-02-2025 13:57:30 ]
pi_216633874
14:35
BigBrother gaat de bewoners 1 voor 1 naar de Decision Room roepen de volgorde bepalen jullie zelf
pi_216634295
Wicky heeft zijn nominatie vrijgespeeld, door samen met de andere bewoners 12 uur aan 1 stuk te fietsen

SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:48:20 ]
pi_216635251
Eén voor één naar de gameroom. Jordy zegt: Als het om geld gaat, zeg niet hoeveel je pakt, want ik ga alles pakken
Milana was als eerste en heeft 2 gamechangers? gekocht? , de camera liet het net niet goed zijn, kan ook iets anders zijn geweest.
Eva heeft een kluissleutel gekocht.
SPOILER
twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:48:33 ]
pi_216635562
~16:50 Keanu en Mattheus in het boudoir

Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."

en zo verder..
pi_216636967
~18:30
Direct na het eten zijn Jordy en Mattheus op de slaapkamer

Jordy vertelt dat hij gehoord heeft dat Mattheus gezegd zou hebben dat Mattheus Jane er voor Milena uit zou willen gooien.

Mattheus: "Ik heb nooit zoiets gezegd. En zelfs al zou ik zoiets doen, dan zou ik niet zo dom zijn zoiets te zeggen uberhaupt!"
Jordy: "Ja, het komt van Sharice!" (in de toon van 'ja duh!')
Mattheus "Ik wou haar er eerst uit flikkeren!"
Jordy: "Blijkbaar was er een plan vanuit haar (Sharice) om de mannen er eerst uit te werken"
Mattheus: "Hoe dom kun je zijn eigenlijk?!"

Jordy: "Zij is dus naar Jane gegaan en daar blijkt dus iets gezegd te zijn in de trant van als jij moest kiezen tussen Milena aan Jane, dat je Jane er eerder uit wilde hebben. En dat verhaal is dus nu bevestigd door Axel"
Mattheus: "Hoe de frick zou Axel dit weten?!"
Jordy: "Dit weet ik dus net 5 minuten. Dit werd dus net verteld. Want Jane kwam naar mij toen van 'hoe ziet jouw ideale bank eruit?'. Dus ik zei 'het liefst Milena, Sharice en ik'. Of in ieder geval, liever niet mezelf, maar die twee dus op de bank. En toen kwam dat allemaal ter sprake ofzo, ik weet ook niet eens hoe, dat gesprek duurde maar 5 minuten ofzo"

Jordy: "Jane had gezegd dat zij niet op jou zou gaan gedurende dit avontuur, en toen zei ze 'ik ben gaan twijfelen door dit verhaal' "
Mattheus: "Ik zoiets niet uitgesproken. Rare....."
Jordy: "Dat had ik al wel gedacht"
Mattheus: "En Sharice is dus de aanstoker van dit verhaal?"
Jordy: "Zij zou daarmee het verhaal zijn gestart. Dat zegt Jane"
Mattheus: " Pffff!"
Jordy: "En het is nog het allergekste, dat verhaal moet dus bevestigd zijn, door Axel"
Mattheus: "Ik dacht dat er maar 1 Pinokkio rond op aarde, er zijn er veel meer!"

Jordy: "Ik weet gewoon, als we morgen moeten nomineren, ik zet mijn gamechanger in, want ik sta er 100% op"
Mattheus: "Sharice moet erop staan, dat gezeik altijd, die drama en herrie schoppen en leugens vertellen non-stop dat is al de 10e leugen die uit haar mond komt"
Jordy: "Ik denk, dat als ik die gamechanger inzet, dat zij die ongedaan gaat maken. Daarom zei ik al, daarom moet zij er ook op."
Mattheus: "Maar.. Jane gaat toch ook met dit verhaal naar mij toekomen ook, toch?"
Jordy: "Je weet dit niet van mij. Dus je moet even verschikt reageren als je het hoort."
Mattheus: "Dus ik kan er zelf niet over beginnen dus"
Jordy: "Ja en anders in je opslaan"
Mattheus: "Is lastig man"
Jordy: "Weet ik, maar je weet dit niet, anders ben ik de lul want het kan maar van 1 iemand komen"

Jane komt de kamer ook in

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 11-02-2025 19:11:33 ]
pi_216637650
~19:20

Na de batterijwissel staan Axel en Jane te praten bij de douches

Jane: "Ik had ook niet gelijk aannames moeten doen, ik heb echt anger-management nodig man!"
Axel: "Eerst moet Jordy weg, dat is plan 1; Jordy weg en dan moeten we Mattie aan onze kant krijgen"

Raam gaat open
Jordy: :muziek: "IK KWAM JOU TEGEN, OWEEJOOO!"

Axel: "Bedtijd voor jou jongen!"
Jordy blijft een tijdje zingen schreeuwen voor ie het raam weer dichtmaakt

Axel: "Ja ik krijg spontaan last van m'n kingspier van die vent"
pi_216639114
20:40 Mattheus en Jane in gesprek buiten.

Mattheus zegt tegen Jane dat het wel duidelijk is dat de rest Jordy, Jane en Mattheus erop gaan zetten.

Jane vraagt of Mattheus zijn GC in zet, zij moest wel al een beslissing maken in de DR namelijk. Waarschijnlijk wel zegt Mattheus. Hij denkt dat Jane haar focus te veel op Milena heeft gelegd, hij vindt dat ze op Sharice moet focussen. Jane vertelt hem dat ze Milena geparkeerd heeft waarop Mattheus haar waarschuwt dat ze niet te veel moet reageren en beslissen uit emotie.

Jane vraagt of hij echt maar 1 GC heeft. Zij hoorde van Eva en Sharice dat ze hebben gezien dat hij 3 gamechangers heeft. Hij reageert woest, want ze verzinnen het zegt ie.

Mattheus vraagt zich nu af of hij zijn GC wel in moet zetten, want Sharice kan haar GC ook inzetten. Jane zeg dat Jordy hem sowieso gaat inzetten en dat als Sharice dat hoort zij die van haar ook inzet. Dan heeft het geen zin om die van mij in te zetten zegt Mattheus. We zijn gewoon alle drie de Sjaak zegt ie.
pi_216640818
~21:05 Nominatie alarm klinkt

Bewoners moeten naar de GR en moeten al hun medailles meenemen. Keanu zegt dat hij nu snapt wat er bedoeld werd met 'open'. Hij lijkt daarmee te suggereren dat het open nominaties zullen zijn, dus nomineren met iedereen erbij.
pi_216641178
-edit dubbel-

[ Bericht 46% gewijzigd door KinKiJan op 11-02-2025 22:28:18 ]
pi_216641494
22:10 Bewoners zijn terug

Sharice en Jolien lijkt in tranen, Jordy in jubelstemming. Het een chaos, iedereen lult door elkaar, maar wat nou de uitkomst en gevolgen zijn is nog niet helemaal duidelijk.

22:25
De pinnen zijn binnen, de genomineerden zijn:
Sharice, Keanu, Mattheus, Jane en Jolien.
pi_216641829
Genomineerd deze week

SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:48:50 ]
pi_216645634
~9:20 Post via de vendingmachine

Een valentijnskaart voor de papegaai. Jordy leest 'm voor in de woonkamer.

Omdat de papegaai er niet bij was, lezen ze 'm nog een keer voor in de gang bij de vogel.
pi_216648289
Er is een gun spel gespeeld.

Elke genomineerde moest in de DBK iemand kiezen die namens hun in de GR moest pleiten voor het kwijtraken van hun nominatie. 2 Bewoners konden hun nominatie kwijtraken.

David P., David S., Axel, Jordy en Elsa werden gekozen en die moesten elkaar overtuigen wie er een vrijstelling zouden moeten krijgen.

Na een tijdje ging het alarm in de woonkamer en kwamen de genomineerden op de schermen te staan.
De genomineerden zijn: Jolien - Keanu - Mattheus

Dat betekent dat Jane en Sharice hun nominatie kwijt zijn geraakt door 'de vijf'.

[ Bericht 6% gewijzigd door KinKiJan op 12-02-2025 13:12:50 ]
pi_216648329
Eva oppert het idee om centraal te bespreken wat er in de GR is gebeurd.
De 5 krijgen de gelegenheid hun zegje te doen.

Jordy heeft niks te zeggen, op de vraag waarom niet antwoordde hij: "Omdat ik er geen woorden vuil aan wil maken"

-
Na deze bespreking hebben David S., Jane en Axel het even over Jordy

Jane: "Maar waarom doet ie dan zo dat hij er geen woorden aan vuil wil maken?"
David S.: "omdat ie verloren heeft, hij kan niet tegen z'n verlies"
Jane: "Maar hij heeft ook niet zijn beste gedaan?"
Axel: "Hij heeft ook niet z'n best gedaan"
David S.: "Als Jordy iets niet kan waarmaken hoe dat in zijn hoofd moet dan *poef*"
Axel: "Maar ja hij heeft Mattie ook niet echt geprobeerd te saven en daardoor ...."
David S.: "Hij heeft niets gezegd!"
Axel maakt zijn zin af: "....wil hij niks zeggen waarschijnlijk".

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 12-02-2025 13:13:38 ]
pi_216648346
Jordy, Elsa, Axel, David en Pootje komen terug uit de gameroom. Jordy is kwaad. Ze moesten allemaal beslissen wie ze wilden saven. Het ging uiteindelijk tussen Sharice of Jolien en Sharice is door de meerderheid gesaved. Jolien en Keanu zijn in tranen.

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:49:11 ]
pi_216651766
16.45

Jane en Axel vragen de papegaai of er mensen zijn die achter hun rug praten
Jane: "Ik praat tegen een plastic papegaai, ik weet ook niet wat we aan het doen zijn"
Axel Peter zeg eens wat, kun je ons wat vertellen wat nuttig is
Jane: Peter zijn er bewoners die het op ons gemunt hebben
Jane: we gaan geen antwoorden krijgen
Jane: Peter wie hebben er allemaal tokens in het huis
Jane: Peter dit is eenzijdig gesprek praat met mij
Axel: Peter kun je mij vertellen wie in huis welke token heeft
Axel: Kan je ons meer informatie vertellen over bewoners in het huis
Axel: Peter is wie is Germaine, ken jij diegene
Jane: peter is niet in de mood om vandaag te praten

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:49:37 ]
pi_216651983
13:30
Nog van iets eerder op de middag. Jolien had Elsa uitgekozen als woordvoerder/pleitbezorger, maar Elsa heeft haar uiteindelijk niet gekozen om te redden. Jolien spreekt met Elsa:

Elsa zucht en zegt met een zielig stemmetje : Sorry, ik kon niet anders.
Jolien: Ik had vertrouwen in u, dat u een eerlijk persoon zou zijn.
Jolien : Ik heb fout gedacht. Ik dacht dat je voor de 100% voor mij zou gaan toen ik je gekozen hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2025 18:53:00 ]
pi_216660357
9.15

De bewoners hebben eindelijk brood gekregen
59 plakjes, 4 per persoon
Bruin brood en witbrood en glutenvrij brood
(slechte foto, camera draaide snel weg )

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:49:47 ]
pi_216660898
De bewoners moeten 1 voor 1 naar de DR komen. De rest moet op de slaapkamer wachten. Jordy gaat als eerste en is zeker 20 minuten daar binnen.

Als we weer beeld van hem hebben zit hij in de huiskamer, met de handen voor z'n gezicht. Hij is emotioneel. Hij heeft ook een Valentijnsballon.
SPOILER
Elsa komt als tweede naar buiten en pakt zonder een woord te zeggen haar jas om buiten rondjes te gaan lopen. Ze moet ook huilen.
SPOILER
Als 3e komt Keanu eruit, en hij vertelt wat er gebeurt is:

Er stonden 4 dozen, de eerste is gratis, daarna moet er geld betaald worden.
Box 1: een brief van een fan
Box 2: 10 brieven van fans
Box 3: Brief naar huis schrijven
Box 4: Een valentijnsballon

Ze mochten steeds gokken om een doos verder te gaan.Keanu is doorgegaan tot box 4, net als Jordy. Zij hebben beiden alleen een ballon, en dus eigenlijk niks. Elsa is bij box 2 gestopt.

Milena komt hierna naar buiten en is ook tot box 2 gegaan. Zij leest haar 10 brieven voor en is heel blij en is ook ontroerd door de brieven.

11:10
Wicky komt ook binnen met alleen een ballon, en verder niks. Hij is wel erg enthousiast over de brieven van Milena en leest ze met veel plezier.

Jordy vindt de post voor Milena leuk, maar baalt heel erg voor zichzelf. Keanu baalt vooral voor de mensen die brieven hebben gestuurd, voor hemzelf maakt het hem minder uit.

11:45
Jolien komt binnen met een ballon. Jordy is sip.
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 14-02-2025 22:40:04 ]
pi_216664092
Matthie en Sharice hebben ook gekozen voor de box met de post.
Deze worden gretig gelezen.

Matthie zegt tegen Milena: besef hoeveel jij hier ligt , je staat 7 x liggend op een foto :D

Eva, Axel, Jane, pootje hebben een ballon en dus niks gekregen..
Jane is hevig geëmotioneerd. Had graag iets van thuis gehoord.
Pootje heeft de ballon niet eens meegenomen.. hij had ook graag iets van thuis gehoord maar lijkt er vrij rustig onder.

Jordy blijft hangen in de teleurstelling "wat een kutspel'
Matthie hangt zijn fan post op, op de slaapkamer. Jordy gaat in bed liggen en zegt: " ik kan dit niet aanzien".

[ Bericht 16% gewijzigd door Kissingbird op 13-02-2025 13:36:14 ]
pi_216666329
Bij de boodschappen (Weekly Basics) waren ook wat luxe producten gekocht, onder andere de tiramisu, die Sharice en Milena net gemaakt hebben. Toetje vanavond.
Fotos uit de COS
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:50:01 ]
pi_216667423
~17:15 Jane en Axel tactiek bespreking in de tuin.

Jane: "Ik heb al wel gezien dat Eva wel zegt dat ze onpartijdig is, maar.. "
Axel: "..Dat is ze niet. Maar toch een 'Jardy' vertrouw ik ook nog steeds niet hoor!"
Jane: "Nee weet ik"
Axel: "En die ga ik ook niet kunnen vertrouwen ook denk ik"
Jane: "Nee, weet ik, ik snap dat, maar hij vertrouwt mij wel"
Axel: "Ja dat is waar"
Jane: "Die andere meiden vertrouwen mij niet, maar jou wel dus laten we dat lekker zo houden"

Axel: "Ik hou Milena ook een beetje dicht bij me ook, en dan doe ik net alsof ik in haar valletje trap"
Jane lachend: "Lekker Axel!"
Axel lachend: "Ja blijkbaar ben ik nu ineens met haar verloofd, dus ja, ik vind het helemaal prima. Ze vroeg wanneer we nou op date gaan, dan komt ze wel een drankje doen met z'n tweetjes in Den Haag enzo"
Jane lachend: "Ja zo word je ingepalmt he?"
Axel lachend: "Ja die heeft me helemaal hoor! Ik ben er helemaal voor gevallen, we gaan met z'n tweetjes een drankje doen hoor!"
Jane: "Ik krijg Mattheus sowieso wel mee"

Axel: "Van Elsa hoef je sowieso niet te verwachten dat ze op ons gaat, Kiki gaat niet op z'n vader"
Jane: "Elsa gaat op Sharice hoor. Die heeft dingen gehoord van Jolien en Kiki. Dat hele verhaal van dat Elsa voor Sharice gekozen omdat ze dat zou hebben toegezegd. Maar toen wist ze nog niet dat dat groepje haar volgens Jolien en Kiki ook op de bank wilde hebben. Als ze dat had geweten, zou ze niet voor Sharice gekozen hebben"
Axel: "Ja Sharice speelt wel mooi weer, mij zij is vies hoor, denk ik. Ze kan wel aardig slinks zijn. Ze doet wel of ze zo emotioneel is, maar dat kan ook een spelletje zijn he? Ik weet het ook allemaal niet"
Jane: "Ze had gewoon niet verwacht dat iedereen op haar zou gaan"

Axel: "Stel Kiki gaat naar huis. Dat zou voor ons beter uitkomen, dan heb je Jolien, die krijgen we ook wel mee dan is het ineens 6 tegen 5."
Jane: "Ja, daar heb ik nog niet over nagedacht, maar dat is wel zo ja"
Axel: "Ik weet sowieso van dat groepje dat die sowieso die anderen weg willen hebben, dus ja, ik denk dat wij daar gewoon weer tussen door kunnen fietsen"
Jane: "Ja, maar weet dat ik altijd een target van die 2 meiden zal blijven ook al zeggen ze van niet, ik ben ook niet dom he!"

[Wie ze bedoelen met welke groepjes weet ik ook niet, dit zijn enkel de woorden van Jane en Axel]

[ Bericht 19% gewijzigd door KinKiJan op 13-02-2025 17:33:52 ]
pi_216676757
10:30
Het huis is wakker. Er wordt pannenkoekenbeslag gemaakt, maar er zijn te weinig eieren. Ze weten niet goed waar de eieren zijn gebleven met z'n allen. Ook zijn er zorgen over het eten, er is niet genoeg voor 2 dagen, maar ze moeten er nog wel 2 dagen mee doen. Dus rantsoeneren.

Wat de eieren betreft wordt Elsa in de keuken door onder andere Sharice beschuldigd van verkeerd tellen, maar in haar gezicht krabbelt ze terug, en is het 'er' is verkeerd geteld. Dit suddert wel een beetje, omdat Elsa het via een andere weg toch te horen krijgt.

Ondertussen is Jane bezig briefjes te schrijven voor Keanu en Jolien. Jolien is ontroerd als ze het leest.

SPOILER
In de suite krijgen Elsa en Wicky twijfels bij de oprechtheid van de Davids. Wicky zou het groepje van 5 met de Davids er het liefst uit hebben, dus Sharice, Eva en Milena daarbij.

13:00
Keanu verstopt briefjes in koffers.
SPOILER
En Pootje knipt/tondeust in de woonkamer het haar van Matt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 14-02-2025 16:43:59 ]
pi_216680138
14:25
In het boudoir zitten DavidS, Sharice en Milena.

Sharice : Ik weet ook niet hoelang Pootje het hier nog gaat trekken. Die loopt ook niet zomaar [...]
DavidS : Nee. En hij heeft niet veel gezegd toen we aan het afwassen waren, toen ik zei vanne...
Sharice : Ik denk dat hij het wel lastig heeft met het feit dat je vert.. dat je er over denkt
DavidS : Dat ik wat?
Sharice : Dat je erover denkt..
Milena : Ik denk dat ook... dat je weg wilt.
DavidS: Nee, nee, ik denk daar niet meer over, he
Sharice : Nee, nee, maar het feit dat je dat zegt.
Milena : Ik denk niet dat Pootje gaat vertrekken uit z'n eigen.
Sharice : Maar hij gaat het wel lastig vinden als je weg bent.

Uit het gesprek wordt duidelijk dat DavidS bedoelt dat hij al besloten heeft om weg te gaan.

https://streamable.com/7wclwt (filmpje van KinKiJan)

15:30
Vanuit het niets zijn beide streams ineens SL, terwijl er niets aan de hand leek. De SLs duren nu al bijna anderhalf uur. De reden is dus volledig onbekend.

17:20
Wicky heeft vanwege prive omstandigheden het huis moeten verlaten.

quote:
Het leven in mijn huis kent zijn hoogte en dieptepunten. Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van Wicky die door familie omstandigheden het huis heeft moeten verlaten. Wicky heeft nu de tijd en ruimte om er te zijn voor zijn dierbaren.
Pootje zeg een applaus in voor Wicky. Hierna zet Jordy 'Bier en tieten' en 'Broek uit, op je hoofd' in.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 14-02-2025 17:25:16 ]
pi_216684615
20:40
Jane en Mattheus zijn even buiten. Matt is aan het nadenken over hoe z'n leven er uit gaan zien na BB, welke opties hij heeft, welke keuzes hij moet maken.

Jane : Je moet sws eerst een heel goed gesprek hebben. Ik heb het echt proberen te saven maat.
Matt : Dat weet ik, het ligt gewoon puur aan mij hoor. ........ Echt allemaal aan mij.
..
Matt : Een van de opties is dat ik een tijdje bij mijn familie ga wonen in Brazilie
Jane : Dat zijn niet de overhaastige keuzes die je moet maken. Daar moet je eerst goed over nadenken.
Matt : Nee, wat ik doe is in mijn hoofd nu alle opties maken. Niet dat ik daar kom en in een zwart gat beland.
Jane : Ik denk dat je dat even moet parkeren en het moet aanhoren.

21:45
In de liveshow wordt Jolien als eerste gesaved. Als tweede verschijnt de naam van Mattheus. Keanu moet het huis verlaten. Maar op dat moment staat DavidS op om iets te zeggen. Hij zegt dat er niemand naar huis gaat, tenminste niemand van hen, maar dat hij naar huis gaat. Hij geeft Keanu een knuffel.

BB zegt dat Keanu hiermee gered is, en dat hij genomineerd is voor de volgende week.

DavidS gaat naar de DBK voor het exit interview, en verlaat het huis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 14-02-2025 21:51:16 ]
pi_216686104
Een dubbele exit vandaag, voor beide geen leuke reden, Wicky omdat z'n oom is overleden, en David omdat z'n lichaam aangaf dat het klaar was. Beide leuke mensen!!

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door rinardo op 16-02-2025 15:08:57 ]
pi_216686581
Genomineerd voor week 7

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:50:16 ]
pi_216687785
22:50
De telefoon rinkelt en Jane neemt 'm op.
Het is een vraag of een dilemma opdracht. Kom nu naar de DR zegt BB.

SPOILER
Uit de CoS:
1 appel is vergiftigd
1 iemand de vergiftigde appel geven aan 1 iemand
naar gm
appel doorgeven
degene met die appel moet eruit
degene die over blijft
heeft vrijstelling

Jane geeft 'm als eerste aan Sharice. Op het eind krijgt Jolien de appel. Ze moet dan nog kiezen tussen Milena en Axel. Ze kiest ervoor om de appel aan Axel te geven, omdat ze Axel al eens een vrijstelling had gegund, en Jolien deze dus nu aan Milena gunt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:50:25 ]
pi_216688024
Milena heeft met het vergiftigde appel spel, een vrijstelling gekregen.

SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door rinardo op 16-02-2025 15:08:43 ]
pi_216690307
🥳🥳Vannacht om kwart over 12 hebben ze gezongen voor Eva, ze is jarig. Gefeliciteerd Eva 🥳🥳

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 16-02-2025 15:08:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')