quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je voelttttt de zachte vacht gewoon!!
O wat mooi Child, het lijkt net een echt konijnquote:
Dank je welquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat mooi Child, het lijkt net een echt konijn
Een beter compliment kan je niet krijgen Childquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Uit jouw mond heel wat
Dank je
Traditionele tekeningen waren monochroom, of in ieder geval kleurloos , terwijl moderne tekeningen met kleurpotloden de grens tussen tekenen en schilderen benaderen of zelfs overschrijden. In de westerse terminologie wordt tekenen onderscheiden van schilderen, hoewel in beide disciplines vaak vergelijkbare materialen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:17 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit eigenlijk nog steeds traditioneel tekenen?
Misschien kan @clixplicity tips geven, die is meer dan goed in tekenen/schilderenquote:Op zondag 9 augustus 2026 06:37 schreef spellie38 het volgende:
Honden als model is lastig, ze blijven nooit stil. Ik teken ze meestal uit foto's en schets eerst los met conte of fineliner voor de proporties. Iemand nog tips voor vacht zonder het meteen overdreven harig te maken?
Je kunt de illusie van haren tekenen. Door bijvoorbeeld in de haarrichting te kleuren, of door op strategische plekken plukjes haar te tekenen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 06:37 schreef spellie38 het volgende:
Honden als model is lastig, ze blijven nooit stil. Ik teken ze meestal uit foto's en schets eerst los met conte of fineliner voor de proporties. Iemand nog tips voor vacht zonder het meteen overdreven harig te maken?
Jij bent echt vooruit gegaan, heel tofquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Work in progress: Een Paastekening (niet afgekregen voor Pasen, dus erg vroeg voor volgend Pasen)
De vacht is nog niet af, maar dat komt vandaag wel.En dan nog eieren voor het konijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb in mei deze afgerond:
[ afbeelding ]
A4 formaat, Derwent Coloursoft op craftpapier
En begin augustus deze:
[ afbeelding ]
A3 formaat, Derwent Lightfast op Hahnemuhle britannia satin papier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |