Succes hopelijk meld iemand zichquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:06 schreef clixplicity het volgende:
Op 27 februari komt mijn modeltekenclubje weer bij elkaar, maar een aantal vaste deelnemers is verhinderd. Wellicht zijn er mensen uit dit topic die interesse hebben om aan te sluiten? Misschien eenmalig, maar wellicht vaker in de toekomst?
Voorwaarde om mee te doen is dat je zelf tekent én bereid bent om (naakt) model te staan, we wisselen dit af. Je hoeft geen ervaren kunstenaar te zijn, we tekenen voor ons plezier.
Poses zijn meestal tussen 5 en 15 minuten. We spreken ergens in (de buurt van) Amersfoort af.
Voorbeelden van mijn teken- en schilderwerk vind je hier:
Dat zou mooi zijn. Voorlopig nog geen reactie. Tenminste, niet via Fok.quote:
Nee dat zal ook niet erg makkelijk gebeuren denk zeker niet hierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:54 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Voorlopig nog geen reactie. Tenminste, niet via Fok.
Ik heb mijn oproep ook op kpd gezet, maar daar zijn ook nog geen reacties.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zal ook niet erg makkelijk gebeuren denk zeker niet hier
Elders op FOK! misschien wel.
Ik had het gelezenquote:Op zondag 18 januari 2026 11:39 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik heb mijn oproep ook op kpd gezet, maar daar zijn ook nog geen reacties.
Gelukkig wel binnen mijn eigen netwerk van creatieve mensen.
Ook al zo mooi. Wat kunnen jullie dat toch geweldig mooiquote:
Thanksquote:Op zondag 25 januari 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zo mooi. Wat kunnen jullie dat toch geweldig mooi
Ja, het is even geleden. Was weer even online en dacht, ik gooi er ook wat inquote:
Wel jammer ik vind het prachtig om te zien wat jullie allemaal kunnenquote:
Dit is de laatste van 2023quote:Op maandag 26 januari 2026 11:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet meer welk werk ik het laatst gepost heb, maar ik kan alles van 2025 ook nog wel plaatsen. Zijn er maar 5.
Ik kan dat niet!!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
In vergelijking met de andere art in dit topic is het mijne gewoon gênant, maar net deze gemaakt
[ afbeelding ]
Hij is mooi!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
In vergelijking met de andere art in dit topic is het mijne gewoon gênant, maar net deze gemaakt
[ afbeelding ]
Waarom gênant?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Dank jequote:Op zondag 1 februari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom gênant?
Ik vind hem mooi gelukt Child
Niet zo negatief. Iedereen moet ergens beginnen en je vogel is goed geluktquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2026 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Iedereen moet ergens beginnen en je vogel is goed gelukt
Wowquote:Op zondag 1 februari 2026 20:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vandaag een aardig eindje opgeschoten.
Thanksquote:Op zondag 1 februari 2026 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow![]()
Goed je weer in dit topic te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |