Ja ik deed de gordijnen open en verwachte sneeuw, maar het regende en bbbrrr ziet er ook niet lekker uit buiten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik werd wakker en zag natte bende buiten![]()
Alleen daar kreeg ik het al koud van
Ik had hetzelfde vanmorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik deed de gordijnen open en verwachte sneeuw, maar het regende en bbbrrr ziet er ook niet lekker uit buiten.
Vorige week stond in buienrader voor vandaag, morgenen overmorgen een volle zon bij buienraderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde vanmorgen![]()
En dan die drab bende buiten vreselijk![]()
Ik zat met mijn hoofd al meer richting lente![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week stond in buienrader voor vandaag, morgenen overmorgen een volle zon bij buienrader
Dus het is echt een tegenvaller dat het weer een verkeerde voorspelling was
Ja hier net zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]Snap ik
![]()
Ik had gisteravond wel iets op tv gezien over sneeuw maar niet meer over nagedacht![]()
Tot ik wakker werd
Dat hoorde ik ook maar ik nam het met een zak zoutquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo.
Gelderland sneeuw 2 tot 5 cm
Dus ik blij, want ik hou van sneeuw
Maar waar in Gelderland geen idee, hier in ieder geval niet.
Kan zo door de regen naar de fysio
Bewaar die zak zout voor als het glad wordtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik nam het met een zak zout![]()
Net vorige week mijn sneeuw UI weer weggedaan dus ik hoop wel dat er geen sneeuw meer komt
altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bewaar die zak zout voor als het glad wordt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bewaar die zak zout voor als het glad wordt
O daar kwam ik speciaal voor kijken of hij al weer terug wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:23 schreef Puzzie het volgende:
Had ik toch bijna de vogeleins van @:Pullup gemist
Heb weer heel wat hemelwater op kop gekregen.quote:
Nog net geen regen hier zoals Chuf zegt maar wel waterkoud. zit inmiddels binnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb weer heel wat hemelwater op kop gekregen.
Het is weer vies koud buiten.
Dat is dan alweer een voordeel hier regent het al vanaf 7 uur vanmorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net geen regen hier zoals Chuf zegt maar wel waterkoud. zit inmiddels binnen
Oh jee confronterend ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef chufi het volgende:
Ook al in BB-huis zijn ze doorgedrongen ..
Puzzie in BB / [BB 25-COS#302] Tactical meeting straks
Snap er niets vanquote:
Ok okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |