Hoi @Puzziequote:
Op zich eens hoor maar in dit geval sloeg het nergens opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi @:puzziejoh weet je, soms weet je het ook allemaal niet meer wat nou de beste oplossing is, we zijn net mensen. Soms hè.
Aldus een exmod van gcquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
Als je nou in POL of NWS mod was had ik je wel gelijk gegeven overigens
Exactly my point.quote:
Altijd jeukende handen hebben om posts van Howard te verwijderen, maar weten dat hij eigenlijk geen grens overgaat. Is toch knap lastig denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
Als je nou in POL of NWS mod was had ik je wel gelijk gegeven overigens
Capu heeft de afgelopen tijden, mede door ons uiteraard, niet onder hoogspanning gestaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Exactly my point.
Ik stond nou niet bepaald onder hoogspanning
Akkoordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Capu heeft de afgelopen tijden, mede door ons uiteraard, niet onder hoogspanning gestaan?
Ach ja, soms heb je je dag niet, alles staat nu goed toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich eens hoor maar in dit geval sloeg het nergens op
Oooooh precies dit hahahahaha, en vul voor Howard maar heel veel namen in.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd jeukende handen hebben om posts van Howard te verwijderen, maar weten dat hij eigenlijk geen grens overgaat. Is toch knap lastig denk ik.
Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh precies dit hahahahaha, en vul voor Howard maar heel veel namen in.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |