forum@fok.nlquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:30 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Was een vraag, nogmaals jij grijpt in en veranderd een TT. Ik vraag hoe hij tegen de policy in gaat, jij reageert lullig. Kun je hierop antwoorden? Of wil je dit niet? Zo ja, waar kan ik mij dan melden om dit te escaleren?
Voel je vrij om een TR te plaatsen als je denkt dat Viesdik de forumregels overtreed.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een keertje iets gedaan worden aan al die klotetopics van Viesdik?
Wappietopics worden meestal al snel gesloten of naar ver geschoptquote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een keertje iets gedaan worden aan al die klotetopics van Viesdik?
Nahquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:23 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Bokito
Kan een mod deze weer open gooien bij het klb jubileum binnenkort?
Ik denk niet dat dit heel veel uitleg nodig heeftquote:Op zondag 13 juli 2025 12:34 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mijn briljante zinloze topic wordt gesloten, terwijl het gros van de topics in KLB totaal zinloos, niet geniaal en niet leuk is. Ik weet wel dat ik gegoede gronden heb gehad om het modschap van deze incapabele mod ter discussie te stellen. Maar nu ligt het er wel heel dicht bovenop. Mijn kritiek wordt altijd weggewoven. Maar dit soort mods zijn de nagel aan de doods urn van FOK! Zelf totaal geen inbreng en alleen maar afzeiken, users beledigen en met kotsmilies strooien. Ik weet dat van Plompzakker nooit een normaal antwoord komt in de KLB-Feedback. Ik maak me er niet meer druk om. Het zal allemaal wel. Maar triest blijft het. Tot morgen.
KLB / Heb ik weer. &^%$#@$%^&**&
Bedankt voor je bericht. Het klopt dat het topic over het huismerk bier gesloten is. De reden hiervoor is dat mikeytt de laatste tijd heel veel eettopics heeft geopend, wat bij meerdere forumleden en moderators tot ergernis leidde. Om KLB overzichtelijk en prettig te houden voor iedereen, is besloten daar wat strakker op te modereren.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:05 schreef Durmada het volgende:
Hoezo is de terechte klacht van Mike gesloten over het huismerk bier? Dat is nog een van zijn normalere klachten. Maar de rugzakboodschaptassen mag blijven staan. Alsof ook maar iemand die ooit in het wild ziet...
Ik dacht dat je iemands posts gewoon kon negeren.quote:wat bij meerdere forumleden en moderators tot ergernis leidde.
Ja, dat kan… totdat iemand het halve forum volplempt met telkens dezelfde onderwerpen en je óveral tegenkomt wat je net probeert te negeren. Negeer dan nog maar eens effectief. Dit gaat niet meer over één vervelende post, dit is structureel. Soms is moderatie gewoon nodig, en niet alles hoeft eindeloos getolereerd te worden onder het mom van "negeren".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemands posts gewoon kon negeren.
Ik snap dat zijn eettopics vervelend kunnen zijn, maar vaak zijn ze wel terecht. Dan heb je toch liever eetklachten in KLB dan dat hij in CUL over elk soort voedsel een topic gaat openen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Het klopt dat het topic over het huismerk bier gesloten is. De reden hiervoor is dat mikeytt de laatste tijd heel veel eettopics heeft geopend, wat bij meerdere forumleden en moderators tot ergernis leidde. Om KLB overzichtelijk en prettig te houden voor iedereen, is besloten daar wat strakker op te modereren.
We begrijpen dat het onderwerp op zichzelf nog redelijk binnen de perken bleef, maar in de context van eerdere berichten viel ook dit topic onder het patroon. Het topic over de rugzakboodschappentassen is vooralsnog blijven staan omdat dat een ander soort insteek had en minder herhaling vertoonde.
Mocht je hierover verder willen praten, reageer gerust in dit feedbacktopic. Dank voor je begrip!
Alls we alle topics gaan moeten sluiten kunnen we even goed KLB opdoeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef Durmada het volgende:
KLB / Groene paprika's
Wat is dit voor topic wat wél open mag blijven? Mike maakt in ieder geval nog werk van zijn topics.
Duurder huismerk bier mag niet, maar een domme nietszeggende klacht over groene paprika's wel? Kom op zeg, dit is geen uitleg.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alls we alle topics gaan moeten sluiten kunnen we even goed KLB opdoeken.
Selectief modereren is idd een zware taakquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat een taak als moderator gemakkelijk isIk probeer voor iedereen goed te doen.
Welnee, loop maar eens een weekje mee. En dan heb je aan @capuchon_jongen nog een lieverd die het iedereen naar de zin wil maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Selectief modereren is idd een zware taak
Oh jee de grote baasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, loop maar eens een weekje mee. En dan heb je aan @:capuchon_jongen nog een lieverd die het iedereen naar de zin wil maken.
Kudo's voor capu
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat een taak als moderator gemakkelijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |