Aanname van mijn kant. Reageerders in de mommy topics zijn allemaal vrouw.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hoe zou ik moeten weten dat je een vrouw bent als je je geslacht hebt verborgen?
[ link | afbeelding ]
Zout eens op met dat drama zoeken de hele tijd
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we moeten dat topic even opengooien en dan is alles opgelost en hebben we nieuwe aanwas in klb
win win!
Welke familievloggers volg jij Flip?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we moeten dat topic even opengooien en dan is alles opgelost en hebben we nieuwe aanwas in klb
win win!
meer dan verwachtquote:
Klopt ik organiseer ieder weekend Hamas-ravesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoezo is dit topic gesloten? Zijn jullie fan van de terroristische organisatie die hier wordt genoemd?
KLB / Grootschalige invasie mag blijkbaar geen consequenties hebben.
Misschien moet je even formuleren wat je klacht is als je zo'n verhaal hebt getypt ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoezo is dit topic gesloten? Zijn jullie fan van de terroristische organisatie die hier wordt genoemd?
KLB / Grootschalige invasie mag blijkbaar geen consequenties hebben.
De klacht ging over de hypocrisie van pro-Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:13 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Misschien moet je even formuleren wat je klacht is als je zo'n verhaal hebt getypt ouwe reus.
Onsamenhangende tekst: niet gelezenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De klacht ging over de hypocrisie van pro-Palestijnen.
Dat moet je dan in je OP vermelden, niet hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De klacht ging over de hypocrisie van pro-Palestijnen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zal je moeder eens serieus nemen
quote:
meerdere users hebben mij welkom geheten en nu behandel je mij zo onbeschoftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zou het vooral in FB melden dat je er niet van gediend bent om zo aangevallen te worden
Ok ik neem het mee naar achter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
meerdere users hebben mij welkom geheten en nu behandel je mij zo onbeschoft
ik ben hier niet van gediend
Hoe ik het lees probeerde je zelf eerst tof te doen tegen cj. Dan moet je ook niet zielig doen als je hem terugkrijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
meerdere users hebben mij welkom geheten en nu behandel je mij zo onbeschoft
ik ben hier niet van gediend
Weet jouw moeder wel dat er Amerikaanse basissen in België en Nederland zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij neemt me niet serieus. Maar ik neem wel zijn moeder serieus. Want zijn moeder heeft wss meer verstand.
quote:
Twee dingen:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef Roesjesjager het volgende:
KLB / [KLB SC] Doe normaal.
Hoezo is TT veranderd; stond niks geweldadigs in.
Weet niet hoe snel dat moet worden veranderd.
Ondertussen blijf dit staan:
[..]
Nee, je ziet niet alles 24/7, maar een TT in capslock waarin niemand wordt beledigd, heeft blijkbaar jouw prioriteit boven het kijken naar een TR, die wel heel erg grof is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. Niet iedereen leest of ziet alles 24/7.
2. Als je een nieuw topic opent en de TT in volledig Caps post, dan valt dat sneller op dan een TR.
okquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Nee, je ziet niet alles 24/7, maar een TT in capslock waarin niemand wordt beledigd, heeft blijkbaar jouw prioriteit boven het kijken naar een TR?
Sorry, maar het lijkt mij toch andersom. Verder begrijp ik dat de capslock het probleem is, want dat mag niet?
Dat is dan wel een regel die erg consequent wordt nageleefd, ik zie het ook niet in de policy zien.
Dus nogmaals waar zat het probleem, met mijn TT dat jij daar de prioriteit aan moest geven? En wat maakt het dat de onderstaande topics wel gewoon okay waren? In meerdere voorbeelden hieronder staan zelfs scheldwoorden.
KLB / [KLB SC] KLB HOUDT VAN ORANJE, OM ZIJN DADEN EN ZIJN DOEN
KLB / [KLB SC] ABERMIAUWMIAUW
KLB / [KLB SC] LET'S BEAST TONIGHT! SHARE THE SPICE OF LIFE!
KLB / [KLB SC] JOOST KLEIN HAD ESF MOETEN WINNEN
KLB / [KLB SC] JOOST KLEIN HAD ESF MOETEN WINNEN
KLB / [KLB SC] POLEN ALTIJD NUMMER 1 kurwa jebanna
KLB / [KLB SC] POLEN ALTIJD NUMMER #1
KLB / [klb sc] NEDERLAND VADERLAND
KLB / [KLB SC] REGEN EN HELE DIKKE HOERENTIETEN
KLB / [KLB SC] COOLE HOODIE ZONDER BUIDELZAK GEZOCHT
Was een vraag, nogmaals jij grijpt in en veranderd een TT. Ik vraag hoe hij tegen de policy in gaat, jij reageert lullig. Kun je hierop antwoorden? Of wil je dit niet? Zo ja, waar kan ik mij dan melden om dit te escaleren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |