Die All Star is voor kinderen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat het dunken weer moest met een auto vanwege sponsor KIA. Iemand die op een ladder een bal vasthoudt bij de ring, die slechts aangeraakt hoeft te worden om erin te gaan is ook suf. Gaat men uit hun dak ook nog. Castle deed nog het meest z'n best om gewoon a la Vince Carter atletisch een toffe dunk te doen. Einde kritiek.
Was blijkbaar Wemby die met het idee kwam. Jammer dat zo'n over het paard getilde Fransoos een legend als CP3 mee neemt in zijn kinderachtigheid inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2025 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
Echt, hoe verzin je het, All Star weekend, iedereen kijkt om geentertained te worden en Chris Paul denkt een 'leuke' (not) loophole te hebben in het spelletje door ipv gewoon te schieten de ballen weg te gooien om zo een snelle tijd neer te zetten. Neem je Wemby ook nog eens mee in jezelf voor aap zetten.
quote:Op maandag 17 februari 2025 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Gewoon helemaal naar de kloten gaan in 3 weken tijd
Vrouw was zeker voor McClung en hij voor Castlequote:According to a statement from the DPD, police responded to a call at 3:45 a.m. CT. The 56-year-old Armstrong and another party, whom Dallas television station WFAA identified as a woman, were arguing when Armstrong allegedly hit the other individual with a gun and threatened to shoot the person, according to police.
Vreemd dat Paul daar in meegaat dan, andersom kon ik me nog voorstellen dat Wemby niet ertegenin durft te gaan als het Paul z'n idee was. Als het van Wemby kwam zeg je als wijze Paul toch direct nee joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was blijkbaar Wemby die met het idee kwam. Jammer dat zo'n over het paard getilde Fransoos een legend als CP3 mee neemt in zijn kinderachtigheid inderdaad.
Hij wist dit al de nodige dagen ( Waarschijnlijk na de laatste pot van de Lakers) ,kon het gewoon afstaan aan iemand als Powell.quote:
Nou moet ik zeggen dat dit ‘relletje’ zo’n beetje het enige leuke aan het Allstar weekend lijkt te zijn geweest. Heb de games dan niet gezien, maar wat ik zo lees her en der heb ik niets gemist. Spelers die elkaar niets gunnen (hallo LeBron en Ant), Kevin Hart die spelers aan het roasten is terwijl ze aan het spelen zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 00:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vreemd dat Paul daar in meegaat dan, andersom kon ik me nog voorstellen dat Wemby niet ertegenin durft te gaan als het Paul z'n idee was. Als het van Wemby kwam zeg je als wijze Paul toch direct nee joh.
Vooral omdat de vorige generatie superstars, die nu aan het einde van hun carriere zitten, de allstar game om zeep hebben geholpen door niet eens hun best meer te doen. Daardoor komen ze nu ook met allemaal gekke formats om er maar iets van proberen te maken.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:38 schreef mitt het volgende:
Zo'n All Star weekend gaat gewoon vervelen. Zeker als het weer voor de zoveelste keer dezelfde namen zijn.
Oke dat is dan wel raar, Giannis was er verder ook gewoon bij toch ondanks blessure dus je krijgt wel wat aandacht.quote:Op maandag 17 februari 2025 04:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wist dit al de nodige dagen ( Waarschijnlijk na de laatste pot van de Lakers) ,kon het gewoon afstaan aan iemand als Powell.
Maar nee de narcist moest ook heel nodig op de teamfoto staan , zonder uniform ook
De wedstrijden waarbij die rising stars speelden waren wel competitiever want die hebben motivatie om van all stars te winnen en andersom all stars die echt niet 'voor lul' willen komen te staan door te verliezen van rising stars. De laatste pot was als vanouds, iedereen kijkt naar hoe de ander hun gang gaat, niks aan. Behalve Curry die wat leuke schoten maakte. Rising stars horen eigenlijk naar mijn mening niet op zondag All Star weekend natuurlijk, dat hoort iets bijzonders te zijn dat je daar dan mag meedoen.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat dit ‘relletje’ zo’n beetje het enige leuke aan het Allstar weekend lijkt te zijn geweest. Heb de games dan niet gezien, maar wat ik zo lees her en der heb ik niets gemist. Spelers die elkaar niets gunnen (hallo LeBron en Ant), Kevin Hart die spelers aan het roasten is terwijl ze aan het spelen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |