SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Wiggins nooit in zijn eentje een stel prutsers zien dragen . Kerr wilde Butler trouwens niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Butler is gewoon een Wiggins die iets meer op de financien drukt.
Dat deed Butler ook al niet meer bij de Heat, niet dit seizoen in ieder geval. Dat was steeds Herro.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb Wiggins nooit in zijn eentje een stel prutsers zien dragen . Kerr wilde Butler trouwens niet.
Post dus 70% FG, 18 punten, 3 REB en 2 assquote:Op zondag 9 februari 2025 05:40 schreef danusz1986 het volgende:
Jezus joh Curry wat een man 2e deel van het 3e kwart en wat een comeback na 24 punten achter. Butler echt wel atletischer dan Wiggins. Aardig wendbaar. En vooral belangrijk veel vrije worpen krijt hij door zijn spel. Makkelijke punten. Post lekkere wedstrijd ook.
Achquote:Op maandag 10 februari 2025 04:05 schreef 3rr0r het volgende:
Davis ligt er een paar weken tot een maand uit met een left adductor strain
Lijkt me mooi als Doncic vanavond even 50 punten scoort. Dan zullen Mavs fans helemaal wel over de zeik zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:05 schreef 3rr0r het volgende:
Davis ligt er een paar weken tot een maand uit met een left adductor strain
Opzich deed Davis het prima tot hij geblesseerd raakte die eerste wedstrijd bij de Mavs. Van Luka is het ook afwachten hoe lang hij nu heel blijft. Ik heb zo'n vermoeden dat met de invloed van Lebron Luka een stuk anders z'n dieet, fitheid enzo gaat benaderen, moet haast wel aanstekelijk werken van de King.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als Doncic vanavond even 50 punten scoort. Dan zullen Mavs fans helemaal wel over de zeik zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |