abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216609716
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ajax heeft dit seizoen een stuk of 15 punten gehaald door schijtsrechterlijke dwalingen

daar kan psv gewoon niet tegen op voetballen
Ik kan enorm genieten van jouw posts. Ga zo door aub.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 februari 2025 @ 17:00:28 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216609771
Zaterdag tegen utrecht winnen jullie wel 😭
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 17:08:22 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216609869
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Paul het volgende:
Zaterdag tegen utrecht winnen jullie wel 😭
Mwah, je hebt zaterdag niet gekeken zo te horen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 februari 2025 @ 17:13:20 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216609919
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En jij vandaag niet naar utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_216609926
quote:

[..]
Ajax heeft dit seizoen een stuk of 15 punten gehaald door schijtsrechterlijke dwalingen

Viesmad
  Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 17:15:34 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216609939
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:13 schreef Paul het volgende:

[..]
En jij vandaag niet naar utrecht
Correct. Thuis verliezen tegen Almere is ook een blamage.

Maar als ze spelen zoals gisteren kan je tegen iedereen punten verspelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216610095
quote:

[..]

Obvious troll is obvious
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 9 februari 2025 @ 17:47:49 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216610304
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef ISVV het volgende:

[..]
Laten wij naar onszelf kijken, hadden ons natuurlijk nooit druk moeten hoeven maken om Ajax.
Klopt, maar nu toch wel, laatste goeie wedstrijd in de competitie was tegen Feyenoord?
pi_216610317
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klopt, maar nu toch wel, laatste goeie wedstrijd in de competitie was tegen Feyenoord?
Ja, nu zeker wel. Verontrustend dat ze alles op deze manier blijven winnen.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:07:29 #135
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216610557
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zelfs Fatima baalt
The Great Cornholio.
Yea, she's on crack.
pi_216611199
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 07:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Noa lang heeft zich heel populair gemaakt met zijn interview 😭

Hij heeft natuurlijk wel gelijk over de psv supporters 🤣
Wat een gelul genoeg wedstrijden van mijn club gezien waar ze helemaal stil waren of vooral zaten te fluiten en pas weer ging aanmoedigen en feesten als er een (duidelijke) voorsprong was. Ik heb het nu dus over het Ajax publiek.
pi_216612833
Wat denken we er hier ondertussen van, gaat Bosz zijn contract nog uitdienen? Dit mag hem best aangerekend worden lijkt me.

Tegelijkertijd helpt het ook niet dat je mentaal beperkte stoorzenders als Lang en Veerkutje niet hebt verkocht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216612893
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:12 schreef De_Pel het volgende:
Wat denken we er hier ondertussen van, gaat Bosz zijn contract nog uitdienen? Dit mag hem best aangerekend worden lijkt me.

Tegelijkertijd helpt het ook niet dat je mentaal beperkte stoorzenders als Lang en Veerkutje niet hebt verkocht.
:')

Bosz heeft anderhalf seizoen lang alle records uit de boeken geschoten en dan ga je hem nu zeker ontslaan, terwijl je alles nota bene nog hebt om voor te spelen? Feyenoord staat al 4 seizoenen aan punten achter en Ajax heeft week in week uit strontveel geluk. Als PSV zijn selectie weer een beetje op orde heeft (qua blessures) en wat bepalende spelers hun vorm weer hervinden na blessures (lees: Veerman/Schouten) dan kan het zomaar weer gaan draaien en wordt je (zeker in deze competitie) gewoon alsnog kampioen met 9 punten los van de nummer 2.

Het enige wat PSV zichzelf serieus kwalijk mag nemen is het feit dat er nu uberhaupt nog sprake is van spanning voor de nr 1 plek.
pi_216612956
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]

(lees: Veerman/Schouten)
Als je hoop hier uit bestaat. :')
pi_216613032
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als je hoop hier uit bestaat. :')
Een mens moet hoop houden maatje.
pi_216613319
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Om zo'n imposante ineenstorting kun je eigenlijk alleen maar trots zijn. Toch...?
Bekertje pakken en tweede worden. Niets aan de hand.
U MAD?
pi_216613525
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Bekertje pakken en tweede worden. Niets aan de hand.
Dan heb je toch een goed jaar gehad?
pi_216613630
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Zeker maat.
U MAD?
pi_216613634
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
als je voor feyenoord bent wel ja. niet bij PSV
pi_216613705
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Utrecht is ook wel volledig van het padje, en da's normaal toch al geen angstgegner voor PSV
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216613884
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Bosz heeft anderhalf seizoen lang alle records uit de boeken geschoten en dan ga je hem nu zeker ontslaan, terwijl je alles nota bene nog hebt om voor te spelen? Feyenoord staat al 4 seizoenen aan punten achter en Ajax heeft week in week uit strontveel geluk. Als PSV zijn selectie weer een beetje op orde heeft (qua blessures) en wat bepalende spelers hun vorm weer hervinden na blessures (lees: Veerman/Schouten) dan kan het zomaar weer gaan draaien en wordt je (zeker in deze competitie) gewoon alsnog kampioen met 9 punten los van de nummer 2.

Het enige wat PSV zichzelf serieus kwalijk mag nemen is het feit dat er nu uberhaupt nog sprake is van spanning voor de nr 1 plek.
Neuh hem nu ontslaan lijkt mij ook niet logisch. Maar zijn contract loopt nog 1,5 jaar hè. Zag online dat er nogal wat werd uitgefloten, maar er ook om het vertrek van Bosz werd geroepen. En je mag jezelf flink achter je oren krabben dat er zo’n situatie is ontstaan.

Als je echter naast het kampioenschap grijpt, wat een regelrechte schande zou zijn, kan ik me wel voorstellen dat je gaat evalueren. Net als Feyenoord dat ook zal moeten doen inderdaad.

En de vraag geld natuurlijk 2 kanten op; wil je volgend jaar nog verder met een trainer die dit seizoen heeft gefaald? Of wil je als trainer na dit seizoen verder met spelers die zo door het ijs gezakt zijn. Frisse impulsen in ofwel team, ofwel trainer, ofwel beiden lijken wenselijk.

Ik denk dat je die galbakken Lang en Veerkutje in ieder geval asap moet verkopen. Wellicht Bakayoko ook als daar nog eens een geldtrein voor voorbij rijdt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 9 februari 2025 @ 23:24:04 #147
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216614393
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:12 schreef De_Pel het volgende:
Na de laatste wedstrijd voor de winterstop zou ie hopelijk nog jáááren bijtekenen, want wat een toptrainer en in de eerste week van februari moet ie alweer vrezen voor z’n volgende seizoen? :D

Ik denk dat veel mensen even adem moeten halen, keer tot 10 tellen en weer over tot de orde van de dag. Die gaat straks gewoon weer z’n wedstrijdjes winnen en dan zien we wel wat Ajax doet.

Het heeft allemaal wel een ontzettend hoog Shownieuws niveau, moet ik zeggen.
Dit, dus.
pi_216614559
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Na de laatste wedstrijd voor de winterstop zou ie hopelijk nog jáááren bijtekenen, want wat een toptrainer en in de eerste week van februari moet ie alweer vrezen voor z’n volgende seizoen? :D

Ik denk dat veel mensen even adem moeten halen, keer tot 10 tellen en weer over tot de orde van de dag. Die gaat straks gewoon weer z’n wedstrijdjes winnen en dan zien we wel wat Ajax doet.

Spijker, kop.
pi_216614566
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bosz overrompelt met zijn elftallen veelal de tegenstander aanvallend. Na verloop van tijd ontwikkelen de tegenstanders een weerwoord en Bosz wordt vervolgens ontslagen. Dit patroon is in zijn hele loopbaan een terugkerend fenomeen, wellicht alleen niet bij Ajax, hoewel Mourinho hem al bij de ballen had en dit waarschijnlijk een voorbode was voor het opvolgende seizoen.

Vitesse, Ajax, Dortmund, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon en nu weer met PSV.
pi_216614810
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:45 schreef Wotte het volgende:

[..]
Bosz overrompelt met zijn elftallen veelal de tegenstander aanvallend. Na verloop van tijd ontwikkelen de tegenstanders een weerwoord en Bosz wordt vervolgens ontslagen. Dit patroon is in zijn hele loopbaan een terugkerend fenomeen, wellicht alleen niet bij Ajax, hoewel Mourinho hem al bij de ballen had en dit waarschijnlijk een voorbode was voor het opvolgende seizoen.

Vitesse, Ajax, Dortmund, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon en nu weer met PSV.
Volgens mij is het vooral wensdenken vanuit jouw kant, want dit heeft als grote verschil met alle clubs die jij noemt het feit dat ie kampioen is geworden. Sterker nog; het zou een enorme flater zijn als ie dat trucje met deze selectie en de concurrentie niet herhaalt.

Wat ik al zei; wacht nou maar even af. We zien wel of ie het weer op de rit krijgt of niet, maar zo zoeken naar een patroon is in dit geval niet heel sterk.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')