Ahh.quote:
EarnieGOD zorgt er voor dat er niets anders is. Waanzinnig slechte TD, moet zo snel mogelijk weg die man voor dat die nog meer schade aanricht.quote:
Lachend kampioen. Oké. We gaan het zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahh.
Stukje subtopmentaliteit, net als in Rotterdam dus.
Het minste jaren in Ajax dat lachend kampioen wordt.
EREDIVISIE GENOT
Je moet je uberhaupt kapot schamen dat Ajax meedoet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lachend kampioen. Oké. We gaan het zien
Drink er nog een.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef GwaiLow het volgende:
Wow, best bizar dit. PSV is echt wel kampioen hoor, denk dat de supporters zich dit wel realiseren. Maar dat PSV het zichzelf nog lastig zou maken had bijna niemand verwacht. Maar de kans dat PSV geen kampioen gaat worden is misschien 10%, zeker niet meer.
En als PSV volgende week nou weer punten laat liggen, en de week daarop ook, zeg je dit dan nog steeds?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef GwaiLow het volgende:
Wow, best bizar dit. PSV is echt wel kampioen hoor, denk dat de supporters zich dit wel realiseren. Maar dat PSV het zichzelf nog lastig zou maken had bijna niemand verwacht. Maar de kans dat PSV geen kampioen gaat worden is misschien 10%, zeker niet meer.
Ik zou me niet zo met Ajax bezig houden als ik PSV was. Ga gewoon zelf aan het zelfvertrouwen werken en weer wedstrijdjes winnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je moet je uberhaupt kapot schamen dat Ajax meedoet.
Ag Buitendam, Ag PSV, ag @:PSVEL.
Klopt PSV moet gewoon weer wedstrijdjes gaan winnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo met Ajax bezig houden als ik PSV was. Ga gewoon zelf aan het zelfvertrouwen werken en weer wedstrijdjes winnen.
Dan kom je nog steeds 5 punten te kortquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo met Ajax bezig houden als ik PSV was. Ga gewoon zelf aan het zelfvertrouwen werken en weer wedstrijdjes winnen.
Misschien wel, ja. Of niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kom je nog steeds 5 punten te kort
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt PSV moet gewoon weer wedstrijdjes gaan winnen
Als Ajax die wedstrijden wel allebei wint dan zeg ik dit zeker niet meer, maar die kans lijkt mij klein. En als het wel zou gebeuren dan zie ik het nog als 50/50. Kom op, PSV moet met deze selectie toch lachend kampioen worden. Ajax heeft een zeer magere selectie op het moment, en Feyenoord is ook niet veel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En als PSV volgende week nou weer punten laat liggen, en de week daarop ook, zeg je dit dan nog steeds?
PSV supporters staan dan ook wel heel ver van de werkelijkheid af.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef GwaiLow het volgende:
Wow, best bizar dit. PSV is echt wel kampioen hoor, denk dat de supporters zich dit wel realiseren. Maar dat PSV het zichzelf nog lastig zou maken had bijna niemand verwacht. De kans dat PSV geen kampioen gaat worden is misschien 10%, zeker niet meer.
Ajax zit momenteel juist wel in een lekkere flow, Feyenoord doet al niet meer mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Ajax die wedstrijden wel allebei wint dan zeg ik dit zeker niet meer, maar die kans lijkt mij klein. En als het wel zou gebeuren dan zie ik het nog als 50/50. Kom op, PSV moet met deze selectie toch lachend kampioen worden. Ajax heeft een zeer magere selectie op het moment, en Feyenoord is ook niet veel.
Smalle selectie vanwege blessures, wat er nog over is niet de top, en back-ups zijn er niet meer. Bijna elke wissel maakt je elftal zwakker momenteel, buiten Perisic en misschien Saibari als die een goede dag heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er met jullie aan de hand dan.
Trainer die het altijd in het tweede seizoen verneukt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Smalle selectie vanwege blessures, wat er nog over is niet de top, en back-ups zijn er niet meer. Bijna elke wissel maakt je elftal zwakker momenteel, buiten Perisic en misschien Saibari als die een goede dag heeft.
PSV kan dit seizoen afschrijven, dit ga je niet magisch ineens omdraaien.
Hij lijkt in ieder geval weinig aanpassingsvermogen te hebben nu die het zonder sterkhouders van vorig jaar (Dest, Tillman, Boscagli etc.) moet doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trainer die het altijd in het tweede seizoen verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |