Gaat ook om de ploeg in het algemeen. Hoevaak je hier vorig jaar wel niet las toen Dortmund de finale haalde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb juist wel het idee dat men hier (op één welbekende user na) prima in staat is om de prestaties en het niveau op waarde te schatten.
Het zijn er teveel die terugkomen van een blessure en/of veel ongemakken hebben gehad. Obispo, Ledezma, Veerman, Schouten, Saibari en Lang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is een feit dat het minder is na de blessures. Het is gewoon te zien. En ik ben benieuwd als Dest weer inzetbaar is of hij na zo een blessure zijn oude vorm herpakt. Het is geen excuus maar een constatering.
Ben jij dit Bosz?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zijn er teveel die terugkomen van een blessure en/of veel ongemakken hebben gehad. Obispo, Ledezma, Veerman, Schouten, Saibari en Lang.
In een goed draaiend elftal is een rentree veel simpeler.
Dat gezegd hebbende: PSV speelde helemaal niet slecht. Je wordt genekt door twee persoonlijke fouten.
Ik heb een vermoeden dat Danny een laptop gesponsord heeft in het Pieter Baan centrum in de ijdele hoop het forum actief te houden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef Solispolar het volgende:
Prachtig om te zien dat werkelijk elke user, of je nou voor Ajax Feyenoord of PSV bent, collectief kotst op de aanwezigheid van user @:CR7
We verschillende van menig. Beide vind ik uitstekende spelers voor PSV die gewoon hun vorm niet halen. En dan ben ik maar een uitzondering die juist de interviews van Veerman etc kan waarderen. Gewoon zeggen wat je denkt op een bijzondere manier op zijn Nederlands al zal dat voor velen arrogant etc overkomen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veerkutje is nooit oké geweest. Natuurlijk is het een vrij goede voetballer, maar hij heeft een spiegel nodig in plaats van 10 wijsvingers.
Schouten is een heel ander verhaal, prima speler, prima ventje.
Mooi om te zien dat jij hier van geniet. Ken letterlijk niemand hier. Dus wat men van mij vindt boeit mij (itt jou schijnbaar) vrij weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef Solispolar het volgende:
Prachtig om te zien dat werkelijk elke user, of je nou voor Ajax Feyenoord of PSV bent, collectief kotst op de aanwezigheid van user @:CR7
Mijn intenties rondom Gimenez waren zuiver en alleen om user @Caland op de kast te krijgen. Daar loop ik niet voor weg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje als Santi die op de jouwe heb gelegen?
Hoezo mag men niet extra kritisch zijn op een speler die door heel Eindhoven naar City en PSG wordt geschreven?
Als dit een weerspiegeling is van hoe je in het echt ook bent dan wens ik je veel sterkte daarmeequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat jij hier van geniet. Ken letterlijk niemand hier. Dus wat men van mij vindt boeit mij (itt jou schijnbaar) vrij weinig.
Blijf lekker werken aan je Fok reputatie jongen.
Second this. Veerman en Schouten in een redelijk tot goede vorm zijn gewoon buitencategorie ED. Dat hebben ze vorig seizoen nota bene een jaar lang laten zien. Beide helaas lang uitgeschakeld geweest en teruggekomen in een elftal wat ook niet meer draaide..quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
We verschillende van menig. Beide vind ik uitstekende spelers voor PSV die gewoon hun vorm niet halen. En dan ben ik maar een uitzondering die juist de interviews van Veerman etc kan waarderen. Gewoon zeggen wat je denkt op een bijzondere manier op zijn Nederlands al zal dat voor velen arrogant etc overkomen.
Goh nu wordt ook Schouten al vergeleken met Kroos.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als dit een weerspiegeling is van hoe je in het echt ook bent dan wens ik je veel sterkte daarmeeHet is nooit te laat om gewoon even normaal te doen hé; dat stomme getroll is toch ook wel een keer leuk geweest?
[..]
Second this. Veerman en Schouten in een redelijk tot goede vorm zijn gewoon buitencategorie ED. Dat hebben ze vorig seizoen nota bene een jaar lang laten zien. Beide helaas lang uitgeschakeld geweest en teruggekomen in een elftal wat ook niet meer draaide..
Het enige minpunt aan Schouten vind ik dat wijferige wat hij in zijn spel heeft. Nooit eens die duels inkletsen, maar altijd met een half pootje afwachten waar de bal terecht komt. Toni Kroos had dat ook altijd een beetje in zijn spel.
Hap hap. Heb je honger jongen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh nu wordt ook Schouten al vergeleken met Kroos.
Fysiek in de duels vond ik PSV slecht. Althans de mindere tov Juve. Dan worden persoonlijke fouten tegen dat soort ploegen ook gelijk afgestraft. Mbt de blessures is dat inderdaad zichtbaar. Dat klopt. En dat is geen excuus maar een constatering.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zijn er teveel die terugkomen van een blessure en/of veel ongemakken hebben gehad. Obispo, Ledezma, Veerman, Schouten, Saibari en Lang.
In een goed draaiend elftal is een rentree veel simpeler.
Dat gezegd hebbende: PSV speelde helemaal niet slecht. Je wordt genekt door twee persoonlijke fouten.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hap hap. Heb je honger jongen?
Exact. En wat VEM ook al terecht zegt: voetballend ben je niet minder. De reden dat je in de ED punten laat liggen tegen allerlei kutploegen is volgens mij ook veel meer mentaal dan voetbaltechnisch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Fysiek in de duels vond ik PSV slecht. Althans de mindere tov Juve. Dan worden persoonlijke fouten tegen dat soort ploegen ook gelijk afgestraft. Mbt de blessures is dat inderdaad zichtbaar. Dat klopt. En dat is geen excuus maar een constatering.
Je bent altijd voetballend niet minder tot aan de 16. Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Exact. En wat VEM ook al terecht zegt: voetballend ben je niet minder. De reden dat je in de ED punten laat liggen tegen allerlei kutploegen is volgens mij ook veel meer mentaal dan voetbaltechnisch.
Omdat het je in die eindfase waarschijnlijk aan een combinatie van vorm en kwaliteit ontbreekt. Kijk, we kunnen er zonder te trollen over pratenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je bent altijd voetballend niet minder tot aan de 16. Hoe zou dat nou komen?
Uitstekende pass in de benen, geregeld een voorassist, bepalend in de opbouw van je elftal. Veerman is vorm is wel degelijk buitencategorie Eredivisie hoor. Helemaal gezien de middelmaat wat er nu bij de andere teams rondloopt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:20 schreef Wotte het volgende:
Ik vind Veerman buitencategorie Eredivisie noemen wel ver gaan. Uitstekende pass in de benen maar verder heb je er weinig aan.
Zo traag als dikke stront uit een trechter. Draaicirkel van een containerschip. Passeert nog krap aan een lantaarnpaal. Zet iemand op zijn huid en je hebt geen moer aan 'm.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Uitstekende pass in de benen, geregeld een voorassist, bepalend in de opbouw van je elftal. Veerman is vorm is wel degelijk buitencategorie Eredivisie hoor. Helemaal gezien de middelmaat wat er nu bij de andere teams rondloopt.
Ik vind al die dingen nog wel meevallen.. hij blinkt in geen van die dingen uit; maar zo slecht als jij het nu noteert is het ook zeker niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo traag als dikke stront uit een trechter. Draaicirkel van een containerschip. Passeert nog krap aan een lantaarnpaal. Zet iemand op zijn huid en je hebt geen moer aan 'm.
Absoluut ongeschikt voor voetbal buiten het niveau Eredivisie als je het mij vraagt.
Perisic geeft vanaf de flanken ook een prima voorzet af. Zelden gebrei en vast lopen. Daar zou Bakayoko iets van kunnen leren. En ik vind het ontzettend jammer dat Bakayoko het niet kan brengen want verder een prima gozer tov een Lang dat ik een stoorzender vind binnen het team.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen nog wel meevallen.. hij blinkt in geen van die dingen uit; maar zo slecht als jij het nu noteert is het ook zeker niet.
En of hij wel of niet geschikt is voor voetbal buiten Nederland was de kwestie niet. Het ging erom of hij buitencategorie ED is (en daar mag jij uiteraard een andere mening over hebben).
Maar even serieus jongens; Ivan PerisicWat een zieke baas is dat. Ik zou de hele selectie van PSV eens verplicht 90 minuten naar Ivan Perisic laten kijken. De intensiteit die die gast elke wedstrijd weer op de mat legt.. van minuut 1 tot minuut 90. Wat een voorbeeld.
De reden dat ik dat aanhaal is dat als je iemand buitencategorie noemt in de Eredivisie dat impliceert dat hij er dusdanig bovenuit steekt dat het niveau te laag is. Dat is mijns inziens niet het geval bij Veerman. Die speelt bij PSV al op de top van zijn kunnen verhoog het tempo en hij verzuipt veelal. Neemt niet weg dat het een nuttige speler is in de Eredivisie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen nog wel meevallen.. hij blinkt in geen van die dingen uit; maar zo slecht als jij het nu noteert is het ook zeker niet.
En of hij wel of niet geschikt is voor voetbal buiten Nederland was de kwestie niet. Het ging erom of hij buitencategorie ED is (en daar mag jij uiteraard een andere mening over hebben).
Maar even serieus jongens; Ivan PerisicWat een zieke baas is dat. Ik zou de hele selectie van PSV eens verplicht 90 minuten naar Ivan Perisic laten kijken. De intensiteit die die gast elke wedstrijd weer op de mat legt.. van minuut 1 tot minuut 90. Wat een voorbeeld.
PSV is ook geen team die het moet hebben van fysiek. De bal moet snel rondgaan om uit de duels te blijven. Dat zie je ook vaak tegen de kleinere teams fout gaan die daardoor bij kunnen blijven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Fysiek in de duels vond ik PSV slecht. Althans de mindere tov Juve. Dan worden persoonlijke fouten tegen dat soort ploegen ook gelijk afgestraft. Mbt de blessures is dat inderdaad zichtbaar. Dat klopt. En dat is geen excuus maar een constatering.
Ze waren toch helemaal niet weg volgens jou?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is ook geen team die het moet hebben van fysiek. De bal moet snel rondgaan om uit de duels te blijven. Dat zie je ook vaak tegen de kleinere teams fout gaan die daardoor bij kunnen blijven.
Maar goed, PSV lijkt weer op de goede weg. Een paar goede resultaten, Ajax met 4-0 naar huis sturen en we zijn de ellende van de afgelopen weken snel weer kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |