En toen hij weer 2 uitstekende hoekschoppen gaf tegen Rode Ster en een prima pot speelde was Veerman weer okequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei het al eerder: Veerkutje en Lang zijn de absolute rotte appels in dit team.
Joey vind zichzelf nog altijd de nieuwe Kroos, en acteert er naar.
Lang is een arrogante laagbegaafde tokkie met een veel te grote muil.
Komende van de Feyenoord wappie die meer post in het PSV forum dan alle PSV fans bij elkaar… geloofwaardig wel.quote:
Dat is ook een beetje zijn niveau natuurlijk, tegen dat soort tegenstanders. Wanneer het een tempootje omhoog gaat is Veerman doorgaans de eerste die afhaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
En toen hij weer 2 uitstekende hoekschoppen gaf tegen Rode Ster en een prima pot speelde was Veerman weer oke
oh wat raar zeg dat in een PSV topic over PSV wordt gepraat!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Komende van de Feyenoord wappie die meer post in het PSV forum dan alle PSV fans bij elkaar… geloofwaardig wel.
Beetje zoals Schouten die het volgens de PSV'ers heeft laten zien op het EK. Vergeten ze dat het alleen was tegen landen als Roemenië en Polen. Niveautje hoger tegen Oostenrijk ging het alweer mis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zijn niveau natuurlijk, tegen dat soort tegenstanders. Wanneer het een tempootje omhoog gaat is Veerman doorgaans de eerste die afhaakt.
Uiteraard. Het niveau van PSV. Mauro werd ook de eerste 15 min compleet zoek gespeeld. Wie niet. Wat wel erg is, is wedstrijden die je compleet uit handen geeft zoals tegen Heerenveen, NEC en Willem2. Dat noem ik slecht voor PSV begrippen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zijn niveau natuurlijk, tegen dat soort tegenstanders. Wanneer het een tempootje omhoog gaat is Veerman doorgaans de eerste die afhaakt.
Komt omdat het ook echt onzin is wat je zegt. Ze hebben allebei meer dan vaak genoeg hun waarde bewezen voor het team. Nu is het natuurlijk makkelijk scoren nadat ze beide terugkomen van een blessure, maar als je hun hele tijdlijn bij PSV bekijkt is dat in lijn met hun aankoopbedrag natuurlijk meer dan goed genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
ik zeg het al 1,5 jaar over Veerman en Schouten. Niemand wilde er in mee, maar het lijkt allemaal uit te komen. Deze 2 hebben tegen de Fortuna's en Heerenveens of tegen landen als Polen en Roemenië veel verdoezeld waardoor de PSV'ers echt dachten dat ze bij een Real en PSG mee konden komen. Maar als je er over nadenkt falen ze altijd keihard als het er op aankomt.
Het pijnlijke is natuurlijk dat Juventus by far nog geen Europese top isquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Uiteraard. Het niveau van PSV. Mauro werd ook de eerste 15 min compleet zoek gespeeld. Wie niet. Wat wel erg is, is wedstrijden die je compleet uit handen geeft zoals tegen Heerenveen, NEC en Willem2. Dat noem ik slecht voor PSV begrippen.
Maar zoals ik al eerder zei, de top van de EU is gewoon een ander niveau mbt tempo en fysieke kracht etc. Helaas. Sinds Bosman waar het grote geld pas echt een rol ging spelen is het voor Nederlanse clubs geen schande om van Barca te verliezen om maar 1 EU top team te benoemen. En als het een keer meezit spreken we dan ook van een sensatie en smaakt zo een overwinning natuurlijk geweldig.
Dat terugkomen van een blessure? Hoelang mag dit worden aangevoerd als excuus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt omdat het ook echt onzin is wat je zegt. Ze hebben allebei meer dan vaak genoeg hun waarde bewezen voor het team. Nu is het natuurlijk makkelijk scoren nadat ze beide terugkomen van een blessure, maar als je hun hele tijdlijn bij PSV bekijkt is dat in lijn met hun aankoopbedrag natuurlijk meer dan goed genoeg.
Juve is op papier toch nog altijd een maatje groter. En inderdaad er had gisteren meer in kunnen zitten. Fysiek was PSV gewoon slecht in de duels en dat was ook te zien tegen Brest. Ook in de competitie zie je dat na de winterstop terug. En dan worden persoonlijke fouten inderdaad gelijk afgestraft als je ook nog aanvallend voetbal wil spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het pijnlijke is natuurlijk dat Juventus by far nog geen Europese top isBij vlagen kun je er ook prima tegen voetballen, maar je hebt toch een beetje het gevoel dat het jongens tegen de mannen is. Die gasten (mc Kennie, Vlahovic, Locatelli) weten gewoon wat er gevraagd wordt om zo'n wedstrijd te winnen. Jongens als Lang, Veerman en Schouten (jezus, wat is die uit vorm zeg..) spelen zomeravondvoetbal op 80% intensiteit en maken fouten op plekken waar dat gewoon niet kan.
Vorig seizoen was het toch eigenlijk een beetje hetzelfde in Europa? Die wedstrijd in Sevilla waar je tot aan die debiele rode kaart volledig werd weggespeeld heeft een hoop verbloemd vermoed ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Juve is op papier toch nog altijd een maatje groter. En inderdaad er had gisteren meer in kunnen zitten. Fysiek was PSV gewoon slecht in de duels en dat was ook te zien tegen Brest. Ook in de competitie zie je dat na de winterstop terug. En dan worden persoonlijke fouten inderdaad gelijk afgestraft als je ook nog aanvallend voetbal wil spelen.
Misschien ben ik een uitzondering maar het voetbal van PSV was afgelopen seizoen en tot aan de winterstop een plezier om naar te kijken. Nu ontbreekt de vorm en fysieke kracht.
Hij speelt op dit moment met injecties, Hans. Wat verwacht je nou precies?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat terugkomen van een blessure? Hoelang mag dit worden aangevoerd als excuus?
Zijn ook gewoon goede spelers, geen Real niveau, maar dat zijn er maar weinig. Jouw negatieve (troll)take is onzinnig. Alleen is Veerman gewoon een naar, eigenwijs, arrogant, eigengereid ventje die iets teveel in zichzelf is gaan geloven. Schouten had ik, hoewel hij nu aardig uit vorm is, graag bij Feyenoord gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
ik zeg het al 1,5 jaar over Veerman en Schouten. Niemand wilde er in mee, maar het lijkt allemaal uit te komen. Deze 2 hebben tegen de Fortuna's en Heerenveens of tegen landen als Polen en Roemenië veel verdoezeld waardoor de PSV'ers echt dachten dat ze bij een Real en PSG mee konden komen. Maar als je er over nadenkt falen ze altijd keihard als het er op aankomt.
ah dat pisballetje komt door zijn injectiesquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij speelt op dit moment met injecties, Hans. Wat verwacht je nou precies?
ah dat pisballetje komt door zijn injectiesquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij speelt op dit moment met injecties, Hans. Wat verwacht je nou precies?
Jij denkt precies zoals de PSV'ers hier. "Ja geen Real niveau maar gewoon goed" Tussen een PSV en Real zit een levensgroot gat. En Veerman/Schouten zitten daar niet een beetje onder, maar mijlenver onder.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon goede spelers, geen Real niveau, maar dat zijn er maar weinig. Jouw negatieve (troll)take is onzinnig. Alleen is Veerman gewoon een naar, eigenwijs, arrogant, eigengereid ventje die iets teveel in zichzelf is gaan geloven. Schouten had ik, hoewel hij nu aardig uit vorm is, graag bij Feyenoord gezien.
Veerkutje is nooit oké geweest. Natuurlijk is het een vrij goede voetballer, maar hij heeft een spiegel nodig in plaats van 10 wijsvingers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
En toen hij weer 2 uitstekende hoekschoppen gaf tegen Rode Ster en een prima pot speelde was Veerman weer oke
Na de blessures van zowel Veerman en Schouten is het inderdaad minder. Vorig seizoen waren beide prima in vorm.
Dat ie niet in vorm is en zijn beste spel kan spelen, want hij is gewoon niet fit. Je mag van mij zuigen wat je wilt maar het wordt er elke post meer niet echt beter op voor jequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
ah dat pisballetje komt door zijn injecties
Het is een feit dat het minder is na de blessures. Het is gewoon te zien. En ik ben benieuwd als Dest weer inzetbaar is of hij na zo een blessure zijn oude vorm herpakt. Het is geen excuus maar een constatering.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat terugkomen van een blessure? Hoelang mag dit worden aangevoerd als excuus?
Ik heb juist wel het idee dat men hier (op één welbekende user na) prima in staat is om de prestaties en het niveau op waarde te schatten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
ah dat pisballetje komt door zijn injecties
[..]
Jij denkt precies zoals de PSV'ers hier. "Ja geen Real niveau maar gewoon goed" Tussen een PSV en Real zit een levensgroot gat. En Veerman/Schouten zitten daar niet een beetje onder, maar mijlenver onder.
Beetje als Santi die op de jouwe heb gelegen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef Wotte het volgende:
Zeg @:cr7 wat ik me nou afvraag. Heb die rooie op je wijf gelegen?
Ach hou toch op. Op het EK zat die ook al volgespoten of niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ie niet in vorm is en zijn beste spel kan spelen, want hij is gewoon niet fit. Je mag van mij zuigen wat je wilt maar het wordt er elke post meer niet echt beter op voor je
Het gaat om Schouten, Einstein.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Op het EK zat die ook al volgespoten of niet.
De halve voetbalwereld speelt met injecties. En opeens is het bij Veerman een dealbreker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |