Paar jaar terug alquote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanye is nu een zelfverklaard nazi toch ?
quote:Op zondag 9 februari 2025 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar voornamelijk bier en wat limoncello, wat ook nog eens de perfecte toevoeging blijkt te zijn voor witbier.
Dan krijg je een soort radler voor volwassenen![]()
![]()
"Black Nazi" is een ding tegenwoordig blijkbaar. Zo zou ome Dolf het niet gewild hebben uiteraard.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Waarom ben je wakkerquote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Was het wel leuk?quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Dat zijn je flappies.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Ja echt super vet dimmiequote:
Flap flap flap naar Australië.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:17 schreef bitterbal het volgende:
dat ik volgende keer zeg; laat die kite maar zitten en zo weg surf met mijn oren
quote:Op zondag 9 februari 2025 03:26 schreef datismijnmening het volgende:
Oxa gepopt nog maar weer proberen
Moeten we haar daar straks uit de gevangenis vissen omdat ze geen visum heeft voor Australiëquote:
Ik was er nog niet uit. Alleen wel wakker.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joemaar weer even terug bedje in hoor
Ja ontbijten, overhemden uit de droger halen, biljetgazet afronden, wandelen, en aan het boekje voor de treinenronde werkenquote:
lekker bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ontbijten, overhemden uit de droger halen, biljetgazet afronden, wandelen, en aan het boekje voor de treinenronde werken
Dat is niet zo mooi, Haags.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Moet straks mijn auto ophalen bij een maat van me. Vierden gisteravond zijn verjaardag maar mocht niet meer terug rijden. Dus lopend naar huis.
Zo geen zin in.
Wel verstandig om niet meer te gaan rijden danquote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Moet straks mijn auto ophalen bij een maat van me. Vierden gisteravond zijn verjaardag maar mocht niet meer terug rijden. Dus lopend naar huis.
Zo geen zin in.
Als je een paar glaasjes drinkt, dan ben je geluk van de volgende dag aan het lenen.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Zo geen zin in.
Hopelijk heeft hij zich verder wel gedragen.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verstandig om niet meer te gaan rijden dan
Hij heeft hier geen wazige onsamenhangende verhalen lopen verkondigen midden in de nacht, dus dat valt al meequote:Op zondag 9 februari 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zich verder wel gedragen.
Had ook een biertje of 5 op. Daar ga ik niet gek van doen. Maar met de auto rijden ga ik dan niet meer doen nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft hier geen wazige onsamenhangende verhalen lopen verkondigen midden in de nacht, dus dat valt al mee
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.quote:
Hoog tijd dat F1 weer begint.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.
koekje is wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie met lekkere gevulde penceekoeken.
met een zak chips?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.
slecht geregeld..quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Zo geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |