Daarom vroeg Jane net ook aan Elsa wie ze eerder zou nomineren Milena of Axel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Axel trok veel met Jane, maar die wordt nu opgeëist door Elsa
Wicky in het hol van de leeuw, bij de man wiens kop hij niet meer kan zien en zat isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien en Wicky kletsen. Ze vinden het allebei jammer dat ze tegen elkaar moeten. En ZC omdat ze over de DBK praten.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky is een slang. Steeds dat tongetje uit zijn mond. Dat bitscherige gedrag. De gozer is niet te vertrouwen lult met iedereen mee.
Zijn ws de afkick verschijnselen van de suikers die ze normaal binnenkrijgen. Ze vallen ook af omdat ze niet ongezond kunnen snacken en amper tot niet sportenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan het gebrek aan eten
ze krijgen voedingstoffen zat binnen, er zit ook nog van alles extra in die slob, aan eiwitten enz ( las ik vanmorgen in een recept)
Ze hebben voldoende verse groente, vers fruit, koolhydraten door de aard en de pasta
En het zijn goed gevulde borden hoor, die pasta die ze nu hebben met die spinazie en die kip
Precies. En als je de hele dag maar hangt en niet sport of beweegt wordt je automatisch ook futloos en lamlendig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan het gebrek aan eten
ze krijgen voedingstoffen zat binnen, er zit ook nog van alles extra in die slob, aan eiwitten enz ( las ik vanmorgen in een recept)
Ze hebben voldoende verse groente, vers fruit, koolhydraten door de aard en de pasta
En het zijn goed gevulde borden hoor, die pasta die ze nu hebben met die spinazie en die kip
Wie nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoopt volgens mij elke dag dat er 's avonds een dineetje komt.
Jezus, hij weet niet eens welke vingers die gebruiktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef engine het volgende:
Keanu steekt de verkeerde vingers erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |