SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja die kan ook raar doen als dingen als een boomerang terugkomen. Dan is het een grapjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa krijgt migraine als het minder gaat op haar manier
Kouseband!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die kan ook raar doen als dingen als een boomerang terugkomen. Dan is het een grapje
Gelukkig denkt ze niet dat ze kan zingen
als ik zie wat Jordy doetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy masseert de nek van Matt. Da's aardig. Matt heeft flinke nekpijn.
En Jordy kan weer bonden met zijn grote voorbeeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy masseert de nek van Matt. Da's aardig. Matt heeft flinke nekpijn.
Denk meer dat hij iedereen in zijn waade laat, Hij mag dan misschien knikken als iemand vol emotie tegen hem praat maar vindt dat niet meer dan normaal. Daan hoef je nog geen mee prater te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik vind van Mattheus... hij is zo ontzettend Zwitserland.
Hoop niet voor Jordy dat het zo erg wordt als bij Jefrey.....quote:
Dus dat...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa krijgt migraine als het minder gaat op haar manier
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik zie wat Jordy doet
straks nog meer![]()
Ik vind ze echt in niets op.elkaar lijken. Jordy is gewoon puur, wat vreemd wel maar Elsa is vindictive.quote:
Ze lijken in gedrag echt wel op elkaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt in niets op.elkaar lijken. Jordy is gewoon puur, wat vreemd wel maar Elsa is vindictive.
Oh ja ligt eraan wat jij onder vrienden verstaat die daar niet nep zijn.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:23 schreef Snensie het volgende:
Matt kan geen echte vrienden maken omdat hij zelf ontzettend nep is.
Nee totaal niet. Jordy maakt van een kut opmerking geen grapje maar maakt gewoon een kutopmerking. Jordy staat veel meer voor zijn mening Elsa doet veel meer alsofquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijken in gedrag echt wel op elkaar
En alles bepalen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik vind jordy wel leuk. Hij doet veel voor anderen, is niet beroerd om schoon te maken, denkt aan anderen,gunt anderen ook dingen en wil gewoon (iets te) graag lol hebben.
hij heeft hetzelfde probleem als Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik vind jordy wel leuk. Hij doet veel voor anderen, is niet beroerd om schoon te maken, denkt aan anderen,gunt anderen ook dingen en wil gewoon (iets te) graag lol hebben.
Vind ik dus niet. Bij Jordy ligt het hart op de tong en what you see is wat you get. Elsa speelt mooi weer om de lieve vrede maar achteraf blijkt dus dat ze al vanaf het begin allerlei oordelen klaar had.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijken in gedrag echt wel op elkaar
Jordy is een soort van je irritante kleine broertjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:39 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |