BB wil 2 groepen zien, die elkaar niets gunnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, flauw grapje. Maar als het echt zo was en zij iemand aan moet wijzen is het omdat BB dat wil.
Vertel heb dat niet gehoord...grote David kan soms leuk uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had het over die grap van David hoor
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB wil 2 groepen zien, die elkaar niets gunnen.
En dat is BB gelukt.
ik had het niet daarover maar over die grap over David die Jane maaktequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zou een leuk grapje wezen als het niet uitgespeeld wordt in het kader van macht.
Elsa doet dit alleen nu omdat ze die vlooienband om haar nek heeft hangen. "Ik heb nu macht, en dan over iedereen, dus vrees"
Ze is een beetje Ursula de Zeeheks...
Oke, maar dan nog is dit mijn mening over de "grap" van Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had het niet daarover maar over die grap over David die Jane maakte
Scheelde paar minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
zat ik er toch niet ver naast met een week![]()
Eindelijk hier ook een duidelijke splitsing van mensen met voorkeurquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB wil 2 groepen zien, die elkaar niets gunnen.
En dat is BB gelukt.
Tuurlijk wel. Gewoon een lekkere warme slaapzak en iets zachts om op te liggen, dan is het best te doen. Ik slaap ook nog steeds met het raam open. Kou is gezondquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijd van het jaar ook BB niet maken.
Jane zei iets in de trant van dat iedereen wel naar David kijkt, toen zei wicky hoe bedoel je dat Jane zegt dat kan je zelf op vatten maar iedereen kijkt wel naar Davidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vertel heb dat niet gehoord...grote David kan soms leuk uit de hoek komen.
Raam open is nog niet in de openlucht.....met de wind....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon een lekkere warme slaapzak en iets zachts om op te liggen, dan is het best te doen. Ik slaap ook nog steeds met het raam open. Kou is gezond
DIt kan ook wel wat minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet van het uitpraten die heeft al vaker gezegd niet alles hoeft te worden uitgesproken.
Van mij mag Elsa op haar kin over de keien naar buiten ze is geen moer beter dan de rest maar gedraagt zich wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |