Ja, goed opgemerkt. Het is 2025.quote:
Afspraak bij gynaecologie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier a; aardig (Leeuwarden)
Dan moet ik straks eruit richting het ziekenhuis. Hopelijk rijden de bussen.
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het bouwen?
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier a; aardig (Leeuwarden)
Dan moet ik straks eruit richting het ziekenhuis. Hopelijk rijden de bussen.
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.quote:
heerlijke dag was datquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.
[..]
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.
Mooie herinneringen 😍
Ben je hier serieus nog verbaasd over?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.
Ik zie het jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben je hier serieus nog verbaasd over?
Zelfs de zuidkust van Spanje is een grijze, miezerige donkere plek vergeleken met jouw woonplaats.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Live beelden van de strakblauwe lucht boven Limbabwe
Dit is toch niet strakblauw? Ow, dus zo tel jij dat je zon hebt. Net iets lichter dan hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Live beelden van de strakblauwe lucht boven Limbabwe
Godverdomme.quote:
Uh jawel? Het wit links is de lichtinval van de zonneschijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is toch niet strakblauw? Ow, dus zo tel jij dat je zon hebt. Net iets lichter dan hier. Wazig wel
1 da sneeuwvrij gehad van schoolquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.
[..]
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.
Mooie herinneringen 😍
Ja mooi hequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Oke, ik ben helemaal tevreden.
Toch wel 10 cm sneeuw in Assen en mijn hond heeft zijn eerste echte sneeuw gezien en gevoeld en schiet steeds in de zoomies van plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |