Het is niet mijn dag vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland heeft het flink ingewikkeld met gevatte opmerkingen nu Feyenoord weer het lachertje is.
Stringer Bellquote:
Ik ben zelf vandaag ook niet vooruit te branden maat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vriend
Morgen een nieuwe kans!
quote:Samir Arab, a Malta international, was approached by criminals to fix a match. What happened next changed his life.
Episode two of Footballers Unfiltered with Joe Hart is out now to watch on @Spotify or listen to on all major streaming platforms.
Dat magquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met likes gestrooid in het Champions Liek topic.
Bram heb zijn dosering weer opgehoogd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Gijp weer gesnoven in de podcast genot
Nee niet met @Novaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova zojuist een paar tikken gegeven.
@:Wereldgozer
@Nova is echt een waardeloos stuk vreten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Poging tot handreiking gedaan, totaal mislukt @:onlogisch
Strakjes in de stad even iets happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Kipdijen. Gebakken ui. Paprika en taugé.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Al Gore?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm AI dit AI dat ik ben een beetje AI moe hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |