quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Alles blijft lang "hangen". Lijkt wel een FOK-SL
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
* Ireth schuift ff wat gebak de slowchat in.
Heb een vast contract gekregen bij mijn werk!!!
Proficiat @Ireth !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
Nee, ik heb geen idee helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke Weet jij waarom Fok af en toe een beetje traag is? Van het feedbacktopic wordt ik ook niet wijzer.
O dat is goed nieuws, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
Is inderdaad vreemd voor een vrijdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:31 schreef OmaJacky het volgende:
Toch denk ik dat er iets is hoor, zo lange SL op vrijdagmiddag is nog niet geweest.
Wat is er aan de hand met zo lange SLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien moet ik eens op een 112-site gaan kijken. "BB-huis verdwenen in een gigantisch sinkhole"
Gefeliciteerd. Toch alvast een feestjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
Aha ! Kadootje van Ruud verleden jaar !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met zo lange SL
Heb nog geen tijd gehad om de SV te lezen, zoveel werk weer hier te doen.
Heb de [ afbeelding ] weer tevoorschijn gehaald
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met zo lange SL
Heb nog geen tijd gehad om de SV te lezen, zoveel werk weer hier te doen.
Heb de [ afbeelding ] weer tevoorschijn gehaald
Ja ben er zuinig op geweest, vlak voor de start even laten nakijken bandjes opgepompt nieuwe olie er in en hij kan weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aha ! Kadootje van Ruud verleden jaar !
Beide Davids willen weg geloof ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Dus pootje wil weg? En men denkt dat daarom de SL is?
Vergeet dat maar, het heeft geen kentekenplaten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben er zuinig op geweest, vlak voor de start even laten nakijken bandjes opgepompt nieuwe olie er in en hij kan weer
Of pootje heeft daar tijdens het haarknippen een oor van het hoofd gescheiden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Dus pootje wil weg? En men denkt dat daarom de SL is?
Niet nodig, die rijdt hier op afgesloten terreinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, het heeft geen kentekenplaten.
O dat kan ook nog, dat zou niet best zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of pootje heeft daar tijdens het haarknippen een oor van het hoofd gescheiden.
Kan ook natuurlijk, dat er een stelletje psychiaters daar nu aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook nog, dat zou niet best zijn.
De vorige keer toen er zo lange SL was ging er ook iemand weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |