SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Is die BigBDSMBrother?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zit Chris Hansen te kijken.
Blijft grappig.
En triest...:')![]()
Why don't you take a seatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat zegt 'ie nog steedsquote:
Doet het inmiddels al bijna 20 jaar:')![]()
Stevig stoeltjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat zegt 'ie nog steeds
Doet het inmiddels al bijna 20 jaarWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
het moest een kerstboom wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie lekker moe?![]()
Hello I am Chris haaaaaaaaasenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
geen pater?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
als jullie allemaal lekker gaan slapen pak ik ff wat punten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: