De avond is nog jongquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, kut net een vriend van Eva gesproken, ze hebben morgen al een welcome back
feestje geregeld in Haarlem, ik weet ook al waar ....
Oh serieus..Zijn ze zo zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, kut net een vriend van Eva gesproken, ze hebben morgen al een welcome back
Eva moet blijvenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat ze dat al zeker weten? Ik ben wel blij met de actie van Salar ... heeft er voor gezorgd dat alles BB related nu vol staat dat BB de boel manipuleert. Hopelijk maakt dat het iets moeilijker voor de febo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nou die mag weg hoor en erna gaat Jeffreyquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die mag weg hoor en erna gaat Jeffrey
Die gaat echt niet hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik een trainingspak aandoen, kan ze makkelijker achter Jeff aan rennen
Ik ga hier geen welles nietes discussie met jou voeren..quote:
ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, diegene kent Eva prive en ze wil graag naar huis
Ja, die vocal fry hou ik nog wel een weekje vol, maar langer niet.quote:
Mag toch hopen dat het allemaal wel meevalt....en heeft Salar daar voor gezorgd iets wat we eigenlijk al jaren weten....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze dat al zeker weten? Ik ben wel blij met de actie van Salar ... heeft er voor gezorgd dat alles BB related nu vol staat dat BB de boel manipuleert. Hopelijk maakt dat het iets moeilijker voor de febo.
Dat zou weird zijn als dat zo gaat..Maar goed, we weten eigenlijk wel hoe het zitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weer zo'n kind die dacht het met haar mond wel te redden daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
pardon hoor ik maakte maar een dolletje, tjees zeg!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles nietes discussie met jou voeren..
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pardon hoor ik maakte maar een dolletje, tjees zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |