Volgens de stemvoorwaarden van RTL is er een notaris, maar volgens diezelfde voorwaarden mogen ze die voorwaarden ook aanpassen zonder verdere kennisgeving en kunnen daarmee dus eigenlijk heel die notaris uit die voorwaarden halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Mij staat bij dat ze vorige jaren altijd zeiden dat de notaris gecontroleerd had.
Maar inderdaad wel gek dat ze niet (al was het maar achteraf) transparanter zijn over de stemmen.
En wat gaat die notaris dan doen? Natellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens de stemvoorwaarden van RTL is er een notaris, maar volgens diezelfde voorwaarden mogen ze die voorwaarden ook aanpassen zonder verdere kennisgeving en kunnen daarmee dus eigenlijk heel die notaris uit die voorwaarden halen.
aah jij hebt ze wel gevondenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens de stemvoorwaarden van RTL is er een notaris, maar volgens diezelfde voorwaarden mogen ze die voorwaarden ook aanpassen zonder verdere kennisgeving en kunnen daarmee dus eigenlijk heel die notaris uit die voorwaarden halen.
Toch wel: https://redactie.rtl.nl/s(...)er%20seizoen%205.pdfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
even gezocht
maar er zijn voor dit seizoen geen eens stemvoorwaarden
en dan goed lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Toch wel: https://redactie.rtl.nl/s(...)er%20seizoen%205.pdf
De notaris wordt ook genoemd.
Er staat 'onder meer', niet 'enkel'.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jij hebt ze wel gevonden![]()
![]()
Een notaris zal, als onpartijdige deskundige, gedurende de Stemperiode van het Programma toezicht
houden op onder meer het verloop van de binnenkomst van de stemmen op www.rtl.nl en
www.goplay.be.
deze zin
hij controleert enkel op de binnenkomst
niet of RTL zich zal houden aan de uitkomst van de stemming
Wel James Cookequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena denkt nog steeds dat die borden van "onze" James Cooke komen...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Als er volgende week een bank is met Eva, Keanu, David S, en Milena dan weet ik niet wat ik moet stemmen.
Ik was even weg van de stream, wat is dit? Een Ariana-sessiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
Jane : 'ik denk dat jij een heel lief meiske krijgt , of vrouw'
[ afbeelding ]
Jordy: 'Ik hoop het'
dit hoop ik ook zo graagquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:20 schreef Limbus het volgende:
Hoop dat er 2 naar huis gaan vanavond , Jef en Eva, hoeft er ook niemand meer te stemmen op Eva om Jef weg te krijgen
Jane sessie met Jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was even weg van de stream, wat is dit? Een Ariana-sessie
Ik denk een bezetting van het verkleed/schminkhok.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was even weg van de stream, wat is dit? Een Ariana-sessie
Jordy is denk ik op dat gebied een labrador. Geen Big Dog Woofquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
Jane : 'ik denk dat jij een heel lief meiske krijgt , of vrouw'
[ afbeelding ]
Jordy: 'Ik hoop het'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |