Hij luste toch geen peer? Dat beweert Jolien de hele tijd, dat hij geen peren 'gestolen' kan hebben omdat hij dat niet lust.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:42 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Mijn laatste peer... voor ik hem peer"
Géén notaris. Al jaren niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kijkcijfers rammen door het dak deze dagen.
Kijk eens naar de exit van Niels, ze hebben ons maar een feestje gegeven om ons chagerijn weg te nemen, t begon saai maar wat een topavond was dat achteraf.
Maar zullen we er maar vanuit gaan dat er met de stemmen niet gerommeld mag worden?
Zit daar een notaris bij trouwens ?
ik heb hem gister ook horen zeggen dat hij wel eens een extra peer pakte, maar die was dan van Jolienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij luste toch geen peer? Dat beweert Jolien de hele tijd, dat hij geen peren 'gestolen' kan hebben omdat hij dat niet lust.
Ook gemist helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand meegekregen wat Jane ? heeft gezegd, waar Sharice en Milena kort over aan het smoezen waren ?
Anders moet ik terug gaan zoeken ...
dat was niet op beeld volgens mij. stream schakelde net over naar de suite en toen was er idd een onderonsje, maar geen idee waaroverquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand meegekregen wat Jane ? heeft gezegd, waar Sharice en Milena kort over aan het smoezen waren ?
Anders moet ik terug gaan zoeken ...
Dank, ging volgens mij over een momentje iets eerder in de slaapkamer,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
dat was niet op beeld volgens mij. stream schakelde net over naar de suite en toen was
er idd een onderonsje, maar geen idee waarover
Ze staan gewoon allemaal in spotifyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Zou wel handig zijn als er een topic kwam waar alle podcasts te luisteren zijn
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon allemaal in spotify
Geen idee, ze wil sowieso geen neuscorrectie is blij met haar neus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
Zou Eva ooit haar neus gebroken hebben gehad?
Dat heb ik met Keanuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:55 schreef greysbones het volgende:
Als je Eva hoort praten
wordt je spontaan moe
Keanu naar huisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Als er volgende week een bank is met Eva, Keanu, David S, en Milena dan weet ik niet wat ik moet stemmen.
Evaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Als er volgende week een bank is met Eva, Keanu, David S, en Milena dan weet ik niet wat ik moet stemmen.
pootje draait een beetje doorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef Jockari het volgende:
Nu 2 westvlamingen op de wandel. Opdracht voor de streamers. Vertaal deze.
dan gaat hij huilend zijn koffer pakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu moet ook gewoon eens worden aangepakt door de rest dat hij moet stoppen met zagen
Hoe weet je dat? Mij staat bij dat ze vorige jaren altijd zeiden dat de notaris gecontroleerd had.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Géén notaris. Al jaren niet.
Dus ze kunnen rommelen wat ze willen.
Dan mag Milena denk ik vertrekken van mijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Er wordt weer eelt gekweekt op plekken waar het niet hoort.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef renevanlaaren het volgende:
regie mogen ze een opdracht, laat de telefoon gaan.doe iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |