SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hilarische grap had ik gisteren al gemaakt
Heh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Alsof jij 'm niet ook gewoon al elders had gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.
Die inspiratie was net andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof jij 'm niet ook gewoon al elders had gezien.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Heh?Zo antwoord ik altijd als iemand zegt, Maar jij bent ook een beetje doof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof @CherryLips . #teamCLquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.
Oeh, die tweede hoopte ik al een beetje op.quote:
Ik zal ook vast niet de eerste/enige zijn die dat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Les 1 van het internet: je bent nooit origineel.
Dit heb ik ergens anders al een keer gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Les 1 van het internet: je bent nooit origineel.
Neuh. Is ook niet erg verder, je weet wel altijd hele mooie miems te verzamelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal ook vast niet de eerste/enige zijn die dat heeft gezegd.
Ik copypaste ook maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik ergens anders al een keer gelezen.
Besta je dan wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hele identiteit is niet origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |