Afwachten, vorige week waren er ook 4 genomineerden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat er nog een keer 2 uit moeten.
7 februari 13 over
14 februari 12 over
21 februari 11 over
28 februari 10 over
7 maart 9 over
14 maart 8 over
21 maart 7 over
28 maart 6 over is laatste voor finale dit zou dan toch met 5 moeten zijn
Finale is weekend 5 april
Nou dat risico neem ik niet hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Maakt het wel erg spannend!
Bij 4 genomineerden is de kans groter dat je niet weet wie er vertrekt. Nu gaan veel mensen Eva redden, die normaal op Jane of Elsa waren gegaan. Bij 3 genomineerden was het allang duidelijk geweest.
Maar bb wordt elke keer slecht weggezet door Jeff. Dat gaan ze echt wel zat worden een keer. In deel 2 moesten leroy en vera er ook samen uit na week of 6quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, vorige week waren er ook 4 genomineerden.
Met snel minder bewoners maakt het zelfs nog saaier.
In de laatste weken zal het wel snel gaan
Maar dat heeft Keanu toch ook niet gedaan die is de hele toko rond gegaan heeft daarbij ook Jordy zijn dag verpest. Dit heeft Keanu zelf veroorzaakt. Er was niets en ja nu is er wat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht Jordy toch ook van Keanu?
nee hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:05 schreef Droopie het volgende:
Denk eerder als er 2 mensen uitmoeten ze dat ook wel eerder bekend maken.
Dat is toch ook meer sensatie, drama, angst en spelplezier voor allen
Gemiste kans om dat om 21.30 even bekend te maken.
Hoe meer mensen, hoe meer er te kijken is. Bovendien is er altijd een risico dat iemand vrijwillig vertrekt. Dubbele exit vanavond is dus onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:05 schreef Droopie het volgende:
Denk eerder als er 2 mensen uitmoeten ze dat ook wel eerder bekend maken.
Dat is toch ook meer sensatie, drama, angst en spelplezier voor allen
Gemiste kans om dat om 21.30 even bekend te maken.
Zag je al eerder met Wicky, die om deze reden mocht blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:11 schreef Snensie het volgende:
Ze zullen met het aantal bewoners ms ook wel rekening hebben gehouden met een vrijwillig of onvoorzien vertrek van iemand.
Uit Haarlem, dus accentloos.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eva kan ook normaal praten. Heel even vergat ze haar vocal fry
Onwaarschijnlijk niet hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe meer er te kijken is. Bovendien is er altijd een risico dat iemand vrijwillig vertrekt. Dubbele exit vanavond is dus onwaarschijnlijk.
Is het nu nog te vroeg voor en de impact gering. Als ik mij goed herinner was dat vorig jaar ook zo toen werd Tyron voor de laatste week uitgekocht en vertrok Tom op zaterdag en bleven ze met 5 over.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat er nog een keer 2 uit moeten.
7 februari 13 over
14 februari 12 over
21 februari 11 over
28 februari 10 over
7 maart 9 over
14 maart 8 over
21 maart 7 over
28 maart 6 over is laatste voor finale dit zou dan toch met 5 moeten zijn
Finale is weekend 5 april
Iedereen kan zingen met auto tunequote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yxng Luca, Jeflex · Love Boat · Song · 2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |