Mja sowieso niet goed genoeg om europees echt door te breken. Maar wel voor de nl competitie de beste selectie.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zekerheidje is misschien overdreven. Maar ik zeg het al 1,5 jaar. Dit PSV is zwaar overschat. Alleen @:VEM2012 en @:PSVCL denken dat PSV wereldtop is. Worden in de CL door elke club top 30 club weggeblazen. En als ze een keer winnen is het tegen of een C-team of tegen 10 man.
Dit Ajax is veel stabieler.
Nee joh, PSV gaat zich wel weer oprichten en wij zullen vast wel ergens knullig punten gaan verspelen. Plek 2 is ook gewoon CL inkomsten en die zijn op dit moment het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik durf inmiddels bijna op meer te hopen, al kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat we de titel pakken
Die kan alleen hard rennen en is goed op de counter. Hebben we dus niet zoveel aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik had Edvardsen ook wel graag in de basis gezien in plaats van Berghuis trouwens, die voegt toch niks toe
Dit is echt bizar slecht.. Misschien nog wel slechter dan de velden die we de eerste jaren in de ArenA hadden..quote:
BANANENSCHIL IN HET KWADRAATquote:Op zondag 9 februari 2025 15:14 schreef Heeinz het volgende:
Typische wedstrijd waarin je het laat liggen
Farioli is een lieve jongon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop dat Farioli een donderspeech heeft voorbereid
Die doet een wedstrijdje met Berghuis wie het minste kan toevoegenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
Traoré heb je helemaal niks aan vandaag. Benieuwd naar Edvardsen.
Snap dat het veld niet meewerkt maar het wordt slechter en slechter.quote:
Dan moet je maar door de lucht heen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Wertha het volgende:
Op dit veld kun je echt niet voetballen. Slaat nergens op. Dan krijg je een soort Ter land ter zee en in de lucht. Dat is wat we hier zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |