Toevoeging: heb het niet tegen ajax users maar users van andere clubs die hier grappig willen doen, zijn de enige die dit lopen te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Gefeliciteerd met onze titel, maat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toevoeging: heb het niet tegen ajax users maar users van andere clubs die hier grappig willen doen, zijn de enige die dit lopen te doen.
Toevoeging 2: titel of gerelateerde woordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Gefeliciteerd vriend.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toevoeging 2: titel of gerelateerde woorden
Enkele users zijn het hier mee oneens vrees ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop toch niet dat Dombo nu een ernstige ziekte krijgt
hij heeft zich aan de eisen gehouden dus die kans is zeer klein!quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop toch niet dat Dombo nu een ernstige ziekte krijgt
die kan er vrij weinig van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef LethalNinja het volgende:
Die Hlynson is ook bij Sparta een licht gewicht. Totaal onzichtbaar. Typerend was ook dat aan een shirt trekken weinig effect heeft 🤣
Kan hier een mod naar kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hou hiermee op
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:19 schreef Wotte het volgende:
Je moet gewoon net iets beter verdedigen dan de rest om kampioen te worden.
Precies. We moeten ook nog naar Eindhoven en Utrecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf nog lang niet rijk nee. Fortuna is lastig zat morgen, gewoon richten op plek 2 nu.
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.
Dat is iedere wedstrijd toch dit seizoen, op wat uitzonderingen na.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.
Hopelijk voor plek 1.quote:
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk voor plek 1.
Staan we 1e áls we vandaag winnen? Doelsaldo PSV is beter maar een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder, denk ik?
Klopt. Zie er de nodige discussie over op sociale media, maar de regelementen betaald voetbal van de KNVB zijn duidelijk:quote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.
quote:Artikel 17 – Competitieresultaten
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal
wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie.
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenquote:
Nee dus. Wel Mokio, 16 jaarquote:Op zondag 9 februari 2025 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Ook voor het moraal dus een belangrijk potje. Ben weer benieuwd naar de opstelling. 1 van de aankopen in de basis?
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenals je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |