quote:Goeie muziek, het is misschien het best te omschrijven als alternatieve rock met een zangeres die een dijk van een stem heeft. Ik heb 7 jaar geleden hier ooit eens een CD van gekocht maar hoor er nu niks meer van.
Op donderdag 20 februari 2003 19:43 schreef hallo_mensen het volgende:
wat is dat
quote:Vroeger zou het andersom zijn geweest.
Op donderdag 20 februari 2003 19:56 schreef BoerQ het volgende:
Ja ze bestaan nog. Treden zelfs de komende maanden op in Nederland! Namelijk in het voorprogramma van Caesar]
Ga ze zeker ff uitchecken tijdens de tour met Caesar, hoe onverwacht!
Hot boxing is een beetje verkeerd geproduceerd, staan een hoop goeie nummers op maar Bob Mould heeft het geluid van de band niet helemaal gesnapt. Demo's van dat album klinken een stuk beter.
Rubbing doesn't help is dan wel weer erg goed, geluid is ook weer goed.
Maar net zo essentieel als het debuutalbum zijn bij Magnapop niet perse de 2 andere albums als wel de ep's:
Sugarland
Kiss my mouth
Slowly slowly
Fire al your guns at once
Ik heb ze op de eerste Lowlands gezien, toen kon je nog 1 dag heen, ze stonden toen op de zaterdag samen met oa. Breeders en Juliana Hatfield... wat een dag toen
* ranja is fan
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 20-02-2003 21:27]
unitas begin jaren negentig
ff kazaaen
quote:BigDick is jouw nick naar aanleiding van een nummer van NoMeansNo ?
Op donderdag 20 februari 2003 22:15 schreef BigDick het volgende:
damn da's lang geledenunitas begin jaren negentig
ff kazaaen
Hee cool!
Hmm.. ga gelijk maar weer 's 'Hox Boxing' draaien
Van de Caesar-site:
24.04.03 Nijmegen: Doornroosje Support: Magnapop
25.04.03 Sneek: Bolwerk Support: Magnapop
26.04.03 Amsterdam: Melkweg Support: Magnapop
01.05.03 Eindhoven: Effenaar Support: Magnapop
02.05.03 Breda: Mezz Support: Magnapop
03.05.03 Apeldoorn: Gigant Support: Magnapop
quote:Hee cool!
Op donderdag 20 februari 2003 23:05 schreef griebels het volgende:
Ja ze bestaan nog. Treden zelfs de komende maanden op in Nederland! Namelijk in het voorprogramma van Caesar, zie voor meer info www.caesartheband.com
Hmm.. ga gelijk maar weer 's 'Hox Boxing' draaien
Van de Caesar-site:
24.04.03 Nijmegen: Doornroosje Support: Magnapop
25.04.03 Sneek: Bolwerk Support: Magnapop
26.04.03 Amsterdam: Melkweg Support: Magnapop
01.05.03 Eindhoven: Effenaar Support: Magnapop
02.05.03 Breda: Mezz Support: Magnapop
03.05.03 Apeldoorn: Gigant Support: Magnapop
[/quote]
quote:Volgens de site zijn Linda en Ruthie de enige overgeblevenen in de band. Logisch ook aangezien die het meeste schreven, zeker Linda, zondar haar geen Magnapop.
Op vrijdag 21 februari 2003 09:34 schreef dolle_hond het volgende:
is Linda er nog steeds bij?
quote:Zoow hee, dat lijkt me inderdaad bepaald geen straf
Op donderdag 20 februari 2003 21:16 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze op de eerste Lowlands gezien, toen kon je nog 1 dag heen, ze stonden toen op de zaterdag samen met oa. Breeders en Juliana Hatfield... wat een dag toen
Ik heb Magnapop nooit echt gevolgd maar vond dat eerste album destijds wel heel gaaf. Ben mede dankzij hun cover van 'Thirteen' op het spoor van Big Star gekomen, dus alleen daarom al krijgen ze mijn respect
quote:dat vind ik ook. jammer dat die tour ongunstig is qua data, anders ....
Op vrijdag 21 februari 2003 09:46 schreef ranja het volgende:[..]
Volgens de site zijn Linda en Ruthie de enige overgeblevenen in de band. Logisch ook aangezien die het meeste schreven, zeker Linda, zondar haar geen Magnapop.
conditionering: ik las de topictitel MAGNAPOP en dacht: ranja!
quote:nee, die kende ik toen nog niet
Op donderdag 20 februari 2003 22:18 schreef tong80 het volgende:[..]
BigDick is jouw nick naar aanleiding van een nummer van NoMeansNo ?
Okay, Caesar vind ik ook okay, maar stiekum vind ik Magnapop leuker om 's te zien. Waaaaa... 'here it comes' live!
quote:Ben gisteren geweest in Eindhoven, ga vanavond weer, maar dan in Breda.
Op zaterdag 26 april 2003 19:40 schreef dolle_hond het volgende:
29 april in 013 !wie gaat er ook?
De bezetting van de band is wel veranderd in de loop der jaren. Alleen Linda en Ruthie zijn nog "origineel", de bassist en drummer zijn nieuw. Ik begreep van de zus van de drummer dat hij er pas een paar weken bij is en het is nog onduidelijk of het is tijdelijke invaller is of niet.
Hij heeft wél al een eigen website, waar de foto's van hun afgelopen minitourtje op zullen verschijnen: www.themuy.com
Ander magnapop website: http://www.prismnet.com/~darrend/magnapop/ en lyrucs kun je hier vinden: http://www.purelyrics.com/index.php?artist_detail=336
Ook dit keer waren er veel Magnapop-fans, de zaal liep een beetje leeg na het voorprogramma. Ook tijdens Ceasar ging dat door en wij zijn na 2 nummers van hen ook maar gegaan.
Magnapop is echt zo'n leuk bandje live, echt super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |