nope soms afwassen en stofzuigen dat was hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef marky het volgende:
De boze stiefzusters liggen ook weer languit. Doen die eigenlijk wel eens wat in het huishouden?

Erg die vrouwen, alleen maar aan elkaar geplakt zijn en roddelen over anderen. Totaal geen initiatief over en met iets. Liggen, hangen, friemelen, en smoezen is wat ze de hele dag doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef marky het volgende:
De boze stiefzusters liggen ook weer languit. Doen die eigenlijk wel eens wat in het huishouden?

Lijkt wel stilstaand beeld op een knipperend oog naquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef marky het volgende:

Op tv maar telefoon werkt wel, moest updatenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Lees net dat er een storing is bij Videoland..Dus maar afwachten hoe lang dat gaat duren

Ligt misschien ook aan welke videoland , want ik kan alleen op v2Videoland , bij Videoland..com heb ik standaard cookies gedoe..quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Lees net dat er een storing is bij Videoland..Dus maar afwachten hoe lang dat gaat duren

Bij mij nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op tv maar telefoon werkt wel, moest updaten

Op stream 2 is hetzelfde te zienquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Op stream 1 hebben ze lol in de keuken
[ afbeelding ]

Er zijn bij mij geen updatesquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Even update doen. Werk bij mij op telefoon, ipad en laptop. Tv dus niet

Ah dan is het twinstream tijd, net waren daar Sharice en Milena te zienquote:

Hebben weinig jongens in familiequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:05 schreef Soury het volgende:
Blablabla, storing bij videoland gewoon even afwachten.

Jeffrey verwacht zelf ook niet dat hij eruit moet. Die denkt dat Jane gaat en als er 2 moeten dat Eva en Jane gaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:02 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje gaat ervan uit dat België nog voor Jeffrey stemt omdat het een landgenoot is.
Die jongen mag blij zijn als hij de grens nog over komt![]()
Beste voor hem en het programma dat hij gewoon naar huis gaat.
Het is online een beetje Rob achtige taferelen en iedereen is hem zat.
Lekker naar huis en nog proberen te redden wat er te redden is van dit seizoen.

De hele dag negatief zijn is natuurlijk zwaar vermoeiend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erg die vrouwen, alleen maar aan elkaar geplakt zijn en roddelen over anderen. Totaal geen initiatief over en met iets. Liggen, hangen, friemelen, en smoezen is wat ze de hele dag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |