SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Met podcasts kan het heerlijk snel gaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen alweer ruimschoots thuis 😀 had nog een podcast opstaan van Wie is de mol
Feyenoord gaat winnenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:06 schreef Karzai het volgende:
wat gaat het worden vanavond @:bomenverzameling?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
haha dimmy compleet gebrainwashed door nepnieuws.
Je kunt tegenwoordig het nieuws erbij zoeken wat bij je mening past.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
haha dimmy compleet gebrainwashed door nepnieuws.
Gezond is ook maar een relatief begripquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mensen hier trekken nu een verbaasde en verwonderde blik.
Ik zit al 2 weken thuis. Geen grap.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef UitStraling het volgende:
"Aantal griepgevallen enorm gestegen, hoogste aantal in jaren"
"Vorige week meldden 118 op elke 100.000 mensen zich met griepklachten bij een huisarts"
Jezelf melden bij de huisarts met een fucking griepje, oooh help mij sjamaan
Vroeger beschouwen we griep als het cadeautje van God aan de werkende mens.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al 2 weken thuis. Geen grap.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef UitStraling het volgende:
"Vorige week meldden 118 op elke 100.000 mensen zich met griepklachten bij een huisarts"
oooh help mij sjamaanquote:Jaarlijks overlijden 4.700 mensen aan de gevolgen van griep
In dit hartverwarmende filmpje gaat de koningin op bezoek Britse kinderen op school. Oh wacht…quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig het nieuws erbij zoeken wat bij je mening past.
Er gaan elk jaar wel een paar duizend bejaarden dood aan de griep. Moeten die zonder tussenkomst van de huisarts naar het mortuarium?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef UitStraling het volgende:
De keren dat ik echte griep heb gehad zou ik niet direct omschrijven als een cadeautjequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger beschouwen we griep als het cadeautje van God aan de werkende mens.
Jij probeert gewoon die vakantie te verlengen he, grapjasquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al 2 weken thuis. Geen grap.
Ik kan door het hoesten al 2 weken niet eens praten. Best lastig in mijn werk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger beschouwen we griep als het cadeautje van God aan de werkende mens.
Dat zijn de mensen die zich niet hebben gemeld, eigen schuldquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaan elk jaar wel een paar duizend bejaarden dood aan de griep. Moeten die zonder tussenkomst van de huisarts naar het mortuarium?
wat voor kaaskroketten?quote:
https://www.kwekkeboom.nl/assortiment/old-amsterdam-croquetten/quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor kaaskroketten?Er zijn zoveel snacks met kaas, echt niet normaal
Beste kaassnack is natuurlijk broodje kaassoufflé met pindasaus en uitjesquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor kaaskroketten?Er zijn zoveel snacks met kaas, echt niet normaal
De koningin en de leraren hebben nog wel een normale kleur.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In dit hartverwarmende filmpje gaat de koningin op bezoek Britse kinderen op school. Oh wacht…
[ x ]
Geefquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste kaassnack is natuurlijk broodje kaassoufflé met pindasaus en uitjes
Het valt nog wel mee met de ziekenboeg hier in de kneuzenSCquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Deze combi is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was ook maar een griepje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die zich niet hebben gemeld, eigen schuld
Smaken die echt naar oudere kaas?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.kwekkeboom.nl/assortiment/old-amsterdam-croquetten/
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De beste kaassnack is tiramisuquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht gepland van me, midden tussen 2 vakanties.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon die vakantie te verlengen he, grapjas
Zijn griepjes ernstiger geworden (voor verder gezonde relatief jonge mensen) of zijn we onze mannelijkheid aan het verliezen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan door het hoesten al 2 weken niet eens praten. Best lastig in mijn werk.
Dat hoor je straks, heb ze ook nog niet eerder gehadquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smaken die echt naar oudere kaas?![]()
[..]![]()
nee
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Deze zijn ook lekker
[ afbeelding ]
nomnomon
Als het nieuwe mannelijk is dat 80% van berichten uit gejank bestaat, dan gaat alles nog goedquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn griepjes ernstiger geworden (voor verder gezonde relatief jonge mensen) of zijn we onze mannelijkheid aan het verliezen?
Dit eten ze in het leger veel en vaak.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is dan nog beter om 2 a 3 dagen héél ziek te zijn en daarna weer beter dan zo'n ziekte die niet echt doorzet maar wel heel lang duurtquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht gepland van me, midden tussen 2 vakanties.
Zou het liefste vrijdag gewoon weer starten. Ben dat hoesten en het slijm en het kotsen zo zat.
Geef.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Deze zijn ook lekker
[ afbeelding ]
nomnomon
Bos reviewquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat hoor je straks, heb ze ook nog niet eerder gehad
Heb je de mozzarella sticks ook al eens geprobeerd? Daar was ik dan weer wat minder enthousiast over. Wel lekker maar voor de prijs had ik meer verwachtquote:
obessesisiesquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Obesitas? Ja, dat is ook een oorzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |