D.quote:
Denk dat het best verassend kan zijn wie er komtquote:
Heet jij Wilma of ga je zo heten na je operatie?quote:
Omdat je even door moet gaan om te zorgen dat dat zo blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen fysio maar ondertussen waggel ik weer net zo goed als voorheen. Dus waarom is mij nu een vraag.
Ik zal het morgen met haar wel even overleggen. Vlak nadat ik uit het ziekenhuis kwam had ik met sommige dingen wel moeite als ik mij nergens aan kon vasthouden. Daar heb ik nu ook geen last meer van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je even door moet gaan om te zorgen dat dat zo blijft
Maar fysio kan best zeggen dat morgen laatste keer is
nicequote:Op donderdag 6 februari 2025 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het morgen met haar wel even overleggen. Vlak nadat ik uit het ziekenhuis kwam had ik met sommige dingen wel moeite als ik mij nergens aan kon vasthouden. Daar heb ik nu ook geen last meer van.
Zoiets idd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
nice![]()
Nog even een laatste apk voor eendjes dus
Hey vakantigangert, hoe is het in de sneeuw?quote:
Hey Dotquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantigangert, hoe is het in de sneeuw?
Oeps, dat is even wat minder. Maar een biertje en in de zon zitten kijken naar al die mensen die aan het skieen zijn is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Het is echt heerlijk. We hebben nu al vijf dagen zon![]()
Alleen lichamelijk gaat het wat stroef vandaag. Rare frats uitgehaald om iemand te ontwijken en sta nu stijf van de spierpijn.
Dus maar ietsje rustiger aan en vaker zitten
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Graaf Grisenstijn
[ afbeelding ]
(nos.nl)
Edit: NWS / Ferd Hugas (87) overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |