Ik ga zo even een varkenshaasje halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
Wat gaan we eten vandaag dus ... nog geen idee..
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkers
Met zo'n verrassings doe-het-zelf pakket ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkers
Waarschijnlijk Pizza met mede-bewoner. We hadden vorige week ook al besteld, maar de pizza's kwamen pas een half uur na aangeven bezorgtijd en waren totaal niet warm. Dat had ik aangegeven en nu krijgen we 1 pizza gratis ter compensatiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb er liever iets anders opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Pizza met mede-bewoner. We hadden vorige week ook al besteld, maar de pizza's kwamen pas een half uur na aangeven bezorgtijd en waren totaal niet warm. Dat had ik aangegeven en nu krijgen we 1 pizza gratis ter compensatie
Ananas?quote:
Nou, dan moet ik er iets van brouwen en dan is het maar afwachten wat het wordt 🤢quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zo'n verrassings doe-het-zelf pakket ?
Brouwen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik er iets van brouwen en dan is het maar afwachten wat het wordt 🤢
Lekkerquote:
Vreemd verhaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik een banaan koop en dat maar even als avondeten neem. Totaal geen tijd vandaag.
Wauw!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dofleinia armata
[ afbeelding ]
Eet smakelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dofleinia armata
[ afbeelding ]
Dat ding lijkt mij niet te vreten.quote:
Een eend die niet aan seafood doetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ding lijkt mij niet te vreten.
Ik laat wel mijn frikandellen even in het frituurvet zwemmen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een eend die niet aan seafood doet
Varkens- en paardenorganen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat wel mijn frikandellen even in het frituurvet zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |