abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218106810
De eerste reviews van Rebirth zijn niet slecht.

Natuurlijk zijn de critics laag in hun score, maar het publiek lijkt de film aardig te waarderen.
Ik ga hem een deze dagen maar eens kijken.
  donderdag 3 juli 2025 @ 23:38:48 #52
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_218115017
Ik als Jurassic Park fan zat gister in de bios. Gemengde gevoelens.
De film is vrij langzaam. Het ziet er allemaal wel geweldig mooi uit. Maar die mutant dinos daar moeten ze mee stoppen. De D-rex is een groot dieptepunt van alle films bij elkaar. Grootste plus van de film is de T-rex raft scène. Dat zag er wel geweldig goed uit. Voor mij toch wel een van de beste jurassic park scènes van alle films. Daarom toch 2*
  roze vrijdag 4 juli 2025 @ 22:15:49 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218124248
Die gemuteerde versies met de D Rex als dieptepunt mag wel meteen stoppen.
Your beauty never ever scared me.
pi_218124289
Op zich een leuk avondje uit, maar ik zou de film niet nog eens hoeven zien. I.t.t. de originele Jurassic Park, die ik toch al vele malen heb bekeken.
  roze vrijdag 4 juli 2025 @ 22:20:36 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218124299
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Op zich een leuk avondje uit, maar ik zou de film niet nog eens hoeven zien. I.t.t. de originele Jurassic Park, die ik toch al vele malen heb bekeken.
Ik hoef hem ook geen tweede keer te kijken nee. Vorige deel wel later nog keer gekeken maar ik vind dit deel wel echt een beetje jammer door al die gemuteerde dino's.
pi_218137220
Als fan die de eerste film nog in de bios heeft gezien moest ik mijn best doen om niet halverwege de zaal te verlaten.. :'(

Voor de doorsnee bioscoopbezoeker is het vermakelijk popcorn. Ik heb mij vooral geërgerd aan het plot, de personages en het missen van een blijvende dreiging.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 juli 2025 @ 18:05:30 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218142930
Vond het een prima filmpje. Leuke actie en mooie dinos
7,8 gegeven 😎
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 6 juli 2025 @ 22:10:53 #58
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_218145218
Een dikke hit met 318M box office deze openingsweek. Deze zal wel richting miljard gaan.

Jurassic films zijn gewoon kassa. Of de films nu goed of slecht zijn ze laten de kassa's rinkelen.
pi_218422982
zo geflopt deze _O-

ik betwijfel of dat ik uberhaupt ga kijken, zo'n onsympathieke cast ook, Jonathan Bailey een z-keus als de nieuwe sam neill (die je nooit kunt vervangen) Scarlett Johansson (zo'n arrogante vrouw uit de marvel flop franchise, als je dacht dat bryce dallas howard onsympathiek was, het kan nog erger)

van die onbekende ''sterren'' David Iacono, Luna Blaise, Manuel Garcia-Rulfo :+ was dit een low budget film of zo, met van die z-sterren _O-
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:07:51 #60
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218423021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo geflopt deze _O-

Nou, dat sowieso niet. Dino's blijken nog steeds heel populair en het is de succesvolste film van deze zomer. Over het hele jaar gezien waren alleen Lilo & Stitch en A Minecraft Movie meer in trek.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218423046
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:07 schreef Mike het volgende:

[..]
Nou, dat sowieso niet. Dino's blijken nog steeds heel populair en het is de succesvolste film van deze zomer. Over het hele jaar gezien waren alleen Lilo & Stitch en A Minecraft Movie meer in trek.
Bekijk deze YouTube-video

deze wordt de betere dino film van het jaar denk ik :D dino's in vietnam
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_218425956
quote:
Jonathan Bailey
Salarisbudget ging op aan ScarJo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_218425972
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

deze wordt de betere dino film van het jaar denk ik :D dino's in vietnam
Ik hou wel van dit soort films..random oorlogsfilm met een horrortwist, net als Overlord
( )

[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 05-08-2025 16:36:34 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 11 augustus 2025 @ 19:41:17 #64
65846 Bocaj
47th President.
pi_218478850
quote:
zo geflopt deze _O-

ik betwijfel of dat ik uberhaupt ga kijken, zo'n onsympathieke cast ook, Jonathan Bailey een z-keus als de nieuwe sam neill (die je nooit kunt vervangen) Scarlett Johansson (zo'n arrogante vrouw uit de marvel flop franchise, als je dacht dat bryce dallas howard onsympathiek was, het kan nog erger)

van die onbekende ''sterren'' David Iacono, Luna Blaise, Manuel Garcia-Rulfo :+ was dit een low budget film of zo, met van die z-sterren _O-
Ha, vandaar dat ik er maar moeilijk in kan komen en het ook helemaal geen pakkende film vind. (Geen klassieke Jurassic Park sfeer.)
Moet het allemaal nog gaan afkijken... Ben net voorbij die dino-walvissen.
  maandag 11 augustus 2025 @ 19:42:36 #65
65846 Bocaj
47th President.
pi_218478858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:07 schreef Mike het volgende:

[..]
Ow. :{
Dan ligt het aan mij! :D :')
pi_218478940
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ha, vandaar dat ik er maar moeilijk in kan komen en het ook helemaal geen pakkende film vind. (Geen klassieke Jurassic Park sfeer.)
Moet het allemaal nog gaan afkijken... Ben net voorbij die dino-walvissen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 augustus 2025 @ 19:58:37 #67
65846 Bocaj
47th President.
pi_218478963
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:54 schreef Tegan het volgende:

[..]
SPOILER
:o
  Forum Admin zondag 24 augustus 2025 @ 22:01:16 #68
35723 crew  GGMM
pi_218584166
6/10.

De t-rex in het water is het hoogtepunt. (Vanwege mooi shots, niet omdat je ook maar enigszins het idee hebt dat die kinderen of hun vader opgegeven worden, maar goed dat hoort er een beetje bij inmiddels)
Blij dat ze weer op een eiland zaten en niet die domme plotline van de vorige films dat Dino's in de wereld rondliepen en er een mutantenmeisje was (wtf??). Ja dan kan je weinig verder en zijn eigenlijk alle films hetzelfde, maar dat is bij Scream ook zo en dat blijf ik elke keer als er een film uitkomt weer vermakelijk vinden. :) Oprotten met die nepdino's, sprinkhanen en
Chris Pratt die met Velociraptors kan praten.
Die spinosaurussen waren ook best leuk.
De 'humor' vond ik matig. Ik mis Ian Malcolm.

En het absolute dieptepunt was dan ook de D-Rex en die vliegende gemuteerde mormels op het eind, wat een domme mormels. Gelukkig kwam die alleen in het laatste half uur voor.
Die D-Rex zat blijkbaar ook al 17 jaar in dat lab waar 'D-Rex' opstond. Ga de wereld eens verkennen lui beest.
Had in plaats van die gemuteerde vliegende beesten velociraptors gebruikt en ipv die D-Rex gewoon de T-Rex en er verandert NIKS aan de film, behalve dat je dan coole beesten hebt ipv die lelijke dingen.
Oh wat waren die lelijk zeg.

Oh en ik ergerde me kapot aan het feit dat Duncan het toch overleeft. Túúrlijk :')

Bedankt voor jullie aandacht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  roze zondag 24 augustus 2025 @ 22:04:10 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218584192
@GGMM Helemaal mee eens
pi_218589908
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
6/10.

De t-rex in het water is het hoogtepunt. (Vanwege mooi shots, niet omdat je ook maar enigszins het idee hebt dat die kinderen of hun vader opgegeven worden, maar goed dat hoort er een beetje bij inmiddels)
Blij dat ze weer op een eiland zaten en niet die domme plotline van de vorige films dat Dino's in de wereld rondliepen en er een mutantenmeisje was (wtf??). Ja dan kan je weinig verder en zijn eigenlijk alle films hetzelfde, maar dat is bij Scream ook zo en dat blijf ik elke keer als er een film uitkomt weer vermakelijk vinden. :) Oprotten met die nepdino's, sprinkhanen en

En het absolute dieptepunt was dan ook de D-Rex en die vliegende gemuteerde mormels op het eind, wat een domme mormels. Gelukkig kwam die alleen in het laatste half uur voor.
Die D-Rex zat blijkbaar ook al 17 jaar in dat lab waar 'D-Rex' opstond. Ga de wereld eens verkennen lui beest.
Had in plaats van die gemuteerde vliegende beesten velociraptors gebruikt en ipv die D-Rex gewoon de T-Rex en er verandert NIKS aan de film, behalve dat je dan coole beesten hebt ipv die lelijke dingen.

Oh en ik ergerde me kapot aan het feit dat Duncan het toch overleeft. Túúrlijk :')

Ik ben niet heel snel kritisch op een film, maar ik herken mij volledig in jouw stuk.
Deze film hangt met zoveel toevalligheden aan elkaar.... pfff
pi_218592994
Vond persoonlijk nog wel meer erg storend aan de film. De originele soundtrack zit in de film maar is gebruikt met zo'n vreemde timing en op de verkeerde shots dat alle hype/emotie erin compleet doodvalt. Zo zonde.

En is het hier verder niemand opgevallen dat de dezelfde dino's nogal groeien en krimpen van scene tot scene? In de ene scene is die D-rex groot genoeg om een helikopter uit de lucht te plukken en past de hele cockpit in z'n mond. Kort erna pakt die een mens op en stopt die in zijn mond die en heeft die man vrijwel dezelfde proporties als de helikopter. Die D-rex echt van groot naar klein door die laatste paar scenes. Heb me daar echt enorm aan gestoord _O-
  Forum Admin dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:15:58 #72
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218600075
quote:

quote:
Duncan was originally supposed to die in an earlier draft of the script, according to director Gareth Edwards who revealed "it flipped back and forth a couple of times. In the draft I first read, he died, and I thought, 'Thats great!' we started to pursue Mahershala and for whatever reason, it felt like well if we're going to get Mahershala we've got to keep him alive, right? But then Mahershala read it, and his only main note was, "Can we kill him?" I agree, so I joined Team Mahershala and we both pushed to have him killed; the script changed back to him dying." Whilst they were shooting, the studio said, "look, we haven't got time to do a pickup shoot or any reshoots. Just to be safe, get some material, just in case we need him to live." According to Edwards "in my mind, I know how this works; whatever we film will be in the movie, so you've got to be careful. I thought, "if we can do this, I want it to be the really classy version that I can live with" so I started trying to imagine it and to picture some shots. The actors gave this amazing performance for this little section, and I really liked it." But when the director edited it and did the director's cut, he ended up sending the version that had Duncan dying, which went well but the studio said, "Oh it's great. But can we just see the version where he lives?" Edwards hadn't put it together so they went back and edited that and everyone just said, "it's got to be that." They did two test screenings and the reaction to Duncan living, made everyone a lot happier. Edwards wasn't sure about it until the screening in New York. The moment where the flare appears revealing that he lived got a massive applause, and Edwards revealed he felt a little tear-welling in his eye. He added he was glad the studio made him shoot that extra little section because he thinks it's probably the strongest part of the film. He added he didn't want to feel like he was selling out by bringing him back. "I had to remind myself that there is this film called ET where ET died and then when he came back. So I kept reassuring myself remember that movie you loved did this, it's not a cop out."
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218601470
Issie al te downloaden? :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 27 augustus 2025 @ 06:16:49 #74
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator woensdag 27 augustus 2025 @ 10:40:23 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218603270
quote:
6/10.

Bedankt voor deze review. Ik sla wel over.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')