De trailer is uitquote:Five years post-Jurassic World Dominion, an expedition braves isolated equatorial regions to extract DNA from three massive prehistoric creatures for a groundbreaking medical breakthrough.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk ook een beetje terug naar de sfeer van de originele trilogie. Zelfs JP III was een pareltje vergeleken bij wat er allemaal na kwam.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Really? Nog één?
KOM EENS MET ORIGINELE SHIT HOLLYWOOD!!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Dven het volgende:
Na het zien van de trailer lijkt het me overigens wel een kutfilmMaarja, dino's
Maar wtf is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:First look at the mutant-dinosaur in ‘JURASSIC WORLD: REBIRTH’
The design is inspired by a mix of a T-Rex, Rancor and Xenomorph.
O nee. Die had ik even gemist in de trailer. Wtf is dat voor een gedrocht? Kunnen ze het dan toch niet laten, een mens/dino hybride?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Dven het volgende:
Maar wtf is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik word altijd een beetje droevig dat dit plaatje van een Xenomorph zo hoog in de zoekresultaten staat, de vleesvariant uit Alien: Resurrection. Het biomechanische aspect van het iconische origineel is er helemaal uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:44 schreef GGMM het volgende:
The design is inspired by a mix of a T-Rex, Rancor and Xenomorph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een shot van mutant ding.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Lijkt wel dat monster uit Cloverfield. Van mij hoeft dit niet. De Indominus rex vond ik alquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Dven het volgende:
Maar wtf is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou al een hele vooruitgang zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
Trailer gezien en dit is gewoon Jurassic Park drie met meer CGI, budget en Scarlett Johanson
Iedergeval leek dat op een megaraptor…quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:30 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Lijkt wel dat monster uit Cloverfield. Van mij hoeft dit niet. De Indominus rex vond ik al
Had Rancor dan weggelaten. Wat een gedrochtquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt op een Predator die geneukt heeft met een Mammoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een shot van mutant ding.
Ja ik erger me hier ook kapot aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef catfish het volgende:
Er zijn al meer dan 1100 soorten dinosaurussen ontdekt.
Waarom hebben die idioten altijd de nood om er zelf een uit te vinden?
Dino's zijn toch leuk genoeg op zichzelf?
Dit had ik zelf geschreven kunnen hebben. Zeer herkenbaar!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:48 schreef egelhond het volgende:
Ik als grote Jurassic Park fan keek uit naar deze trailer.
Toen ik 8 jaar was als grote dino fan zat ik in de bios bij de eerste film.
Nu 32 jaar later heb ik ook weer zin in deze film.
Het zal geen geweldige film worden vrees ik na deze trailer. Maar vast wel popcorn vermaak.
Het rare Alien vs Star Wars monster idee gaat me wat te ver. Maar daarbuiten de dilophosaurus scene is weer heerlijk om te zien, de T-Rex en het lijkt erop dat de Velocirapter scene in de keuken van deel 1 rondloopt......
Ook de spinosaurus is terug.
Heb er toch stiekem zin in!
Faber, bij de nieuwe grenscontroles.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Dven het volgende:
Maar wtf is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door NoXia op 19-02-2025 11:44:06 ]
Inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef Dven het volgende:
The Lost World gelukkig niet, met het kind dat een raptor door een raam trapt middels een rekstokoefening
Ja, zonde dat hier nooit iets mee gedaan is. Had heel graag de '94 clean up willen zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd gehoopt op een prequel met dezelfde vroege jaren 90 vibe uit de eerste film. Een verhaal over een incident dat in de doofpot was gestopt.
Het zou lief zijn als Spielberg nog eens de kans zou geven aan Cameron om zijn versie van Jurassic Park te maken. Die was maar een paar uur te laat om de rechten te kopen. Gelukkig maar natuurlijk, maar zou nu wel benieuwd zijn wat hij ervan gemaakt zou hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:31 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ja, zonde dat hier nooit iets mee gedaan is. Had heel graag de '94 clean up willen zienGelukkig is Jurassic Park: Survival ook onderweg, wat afspeelt direct na het eerste incident.
hadden we al niet de telltale jurassic park game, wat zich ook afspeelde gedurende en na het eerste incident?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:31 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ja, zonde dat hier nooit iets mee gedaan is. Had heel graag de '94 clean up willen zienGelukkig is Jurassic Park: Survival ook onderweg, wat afspeelt direct na het eerste incident.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |