SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks Nixon.
Tariffs, tariffs, tariffs. Belasting op laaggeleide werknemers in het buitenland.
Denk niet dat Etto mij dit kwalijk neemt hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
We hebben vandaag geen geduld zie ik, Stiggie eerder ook al niet
Ik zie vooral een heleboel aannames in je posts. Waarom het niet gewoon eens proberen in plaats van vooraf al dingen verzinnen om het niet te hoeven doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken. De dingen die me leuk leken waren of te ver weg, of vooral gepensioneerde mannenclubjes.
Maar als de mensen om mij heen al niet op sociaal contact met mij zitten te wachten, waarom zouden die mensen dat dan wel doen?
Cursus rietdekken was ook al afgelastquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Dan valt China morgen Taiwan binnen, Poetin Polen en vieren de Gazaantjes feest in Jerusalem op dode Joodse meisjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Is Riet nou alweer ziek?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken was ook al afgelast
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.
Geleerd van de fouten van 2016, nu de juiste personen aangewezen en met een doordacht plan in razend tempo maatregel na maatregel aan het doorvoeren![]()
Ik ben wel benieuwd of hij het ooit gaat proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.
wanneer laat je aan ons weten dat je geïmmigreerd bentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
🫣quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk boys and girls
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een grapje om een statement te maken.
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donaldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Hij lijkt ook helemaal geen 18.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |